Gå til innhold

tips til tilbehør, frisyre og sminke?


Gjest BettyBoop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor langt hår har du, hudtone, hvordan er ansiktet ditt markert? OSVOSV for at jeg skal kunne besvare spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Om du har langt nok hår ville jeg satt det litt løst opp, så ville jeg sminket øynene og holdt leppene ganske nøytrale. Hatt en litt stor ring og et par små øredobber.

Ellers ville jeg hatt en tynn, sort strømpebukse sorte sko og en liten clutch. Du kan jo da ha clutchen i en farge, så ikke alt blir sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvor langt hår har du, hudtone, hvordan er ansiktet ditt markert? OSVOSV for at jeg skal kunne besvare spørsmålet ditt.

håret mitt går vel til litt nedfor skuldrene. Har noe rødlig hår og veldig lys. Brune øyne da. Har høye kinnben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

sølv og bling hadde vært fint til det der!

var noe sånt jeg og tenkte tror jeg. Men blir vel litt drøyt om det er for mye?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var noe sånt jeg og tenkte tror jeg. Men blir vel litt drøyt om det er for mye?

ja, men du må bare passe på at det ikke blir for mye. Du ser jo selv om det er for mye. Er nok med øredobber, armbånd og kanskje ring/ringer. Kjede trenger du egentlig ikke. Og armbånd på begge armene kan ofte blir litt mye, så et tips er å bare ha det på den ene armen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

ja, men du må bare passe på at det ikke blir for mye. Du ser jo selv om det er for mye. Er nok med øredobber, armbånd og kanskje ring/ringer. Kjede trenger du egentlig ikke. Og armbånd på begge armene kan ofte blir litt mye, så et tips er å bare ha det på den ene armen.

er ikke så glad i ringer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...