Kiarapus Skrevet 5. oktober 2013 #1621 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jaaaa! Jeg vil også være med å saksøke hele vegard? Eller var det ikke det vi skulle?? Jeg bare prøver noe nå jeg. Men det kan hende de forsvinner etter en stund da.. Har skjedd med andre nettsider ihvertfall. Ta å høyreklikk på bilde også åpne i ny fane. Da blir det stooooort. Side 1: http://i43.tinypic.com/2w4kzli.jpg Side 2:http://i44.tinypic.com/29xyrzd.jpg Det ser litt kornete ut, men det er faktisk helt likt som i bladet. Samme kvalitet på fargene og alt. Nå ble jeg jammen meg imponert. Kommer til å sitte her å scanne inn alt jeg finner nå. Si i fra om linkene failer etter noen minutter eller noe, eller om du vet om en bedre måte å dele bildene på. Har noen av dere sett bilde av den tredje ylvisåkerbroren Bjarte? Anonymous poster hash: 93ff7...cca Ja det er det flere av oss som har sett Hvis du ser på det innlegget som jeg siterte over ditt her nå, så er det bilder av han der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 5. oktober 2013 #1622 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jaaaa! Jeg vil også være med å saksøke hele vegard? Eller var det ikke det vi skulle?? Ja det er det flere av oss som har sett Hvis du ser på det innlegget som jeg siterte over ditt her nå, så er det bilder av han der Jaaaaaaaaaaaa, vi saksøker hele Vegard Han er rett og slett ulovelig vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1623 Del Skrevet 6. oktober 2013 Dere som mener at Bård og Vegard burde bytte navn, har dere synestesi? Jeg har alltid ”slitt” med dette siden Bård er et mørkere navn enn Vegard og dermed passer bedre til Vegards hår Sorry at jeg blander meg inn i tråden deres med et ”seriøst” spørsmål Anonymous poster hash: e0494...452 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 6. oktober 2013 #1624 Del Skrevet 6. oktober 2013 Dere som mener at Bård og Vegard burde bytte navn, har dere synestesi? Jeg har alltid ”slitt” med dette siden Bård er et mørkere navn enn Vegard og dermed passer bedre til Vegards hår Sorry at jeg blander meg inn i tråden deres med et ”seriøst” spørsmål Anonymous poster hash: e0494...452 Først så blandet jeg de hele tiden, for Bård er en Vegard, og Vegard er en Bård. Trur foreldrene gjorde en feil da de ga de navn. Bård er et lite og butt navn, og Vegard er liten og butt. Vegard er et lengre navn og tynnere navn, og Bård er lang og tynn. Men nå er jeg vant til det, så nå er det ikke et problem. Samme som med stemmene, mange mener at de har veldig like stemmer og at det er vanskelig å høre forskjell. Men jeg har ikke noen problem å høre forskjell på dem. Før sleit jeg litt, men ikke nå lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. oktober 2013 #1625 Del Skrevet 6. oktober 2013 Vet ikke om jeg har synestesi, men for meg blir navnene helt feil. Han blonde er jo en Vegard og han mørke er en Bård. Det er jo åpenbart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 6. oktober 2013 #1626 Del Skrevet 6. oktober 2013 Dere som mener at Bård og Vegard burde bytte navn, har dere synestesi? Jeg har alltid ”slitt” med dette siden Bård er et mørkere navn enn Vegard og dermed passer bedre til Vegards hår Sorry at jeg blander meg inn i tråden deres med et ”seriøst” spørsmål Anonymous poster hash: e0494...452 Haha! Jeg har aldri undersøkt om jeg har det, men det hadde ikke forundret meg om jeg har det! For jeg har iallefall slik at toner har både farger og følelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1627 Del Skrevet 6. oktober 2013 Tror kanskje dere har det, alle tre? Så morsomt! ”Alle” ser rart på meg når jeg snakker om farger og former på navn og diverse. Dvs. jeg har jo sluttet å snakke om sånt med folk flest nå fordi alle tror jeg er gal, men her inne er det vel lov å være litt tullete? Hvis noen skulle lure så elsker jeg dem, jeg også! Men synes kanskje at noen av dere overgår meg en smule, haha Hilsen synestesi-dama Anonymous poster hash: e0494...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 6. oktober 2013 #1628 Del Skrevet 6. oktober 2013 Tror kanskje dere har det, alle tre? Så morsomt! ”Alle” ser rart på meg når jeg snakker om farger og former på navn og diverse. Dvs. jeg har jo sluttet å snakke om sånt med folk flest nå fordi alle tror jeg er gal, men her inne er det vel lov å være litt tullete? Hvis noen skulle lure så elsker jeg dem, jeg også! Men synes kanskje at noen av dere overgår meg en smule, haha Hilsen synestesi-dama Anonymous poster hash: e0494...452 Jeg har så mange andre rare "diganoser" jeg, så jeg kan godt slenge på en ekstra ting. Selv syns jeg andre som ikke har forskjellige forhold til ting, som f.eks toner eller dager osv er merkelige. For det er jo helt vanlig for meg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. oktober 2013 #1629 Del Skrevet 6. oktober 2013 Noen som vet om de har noen utenlandsk blod i seg et sted bakover? Vegard ser ikke norsk ut, med så mørk hud, svart, krøllete hår og brune øyne, så må det nesten være noe utenlandsk blod i dem et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 6. oktober 2013 #1630 Del Skrevet 6. oktober 2013 Da kan jeg annonsere at jeg har blitt splitte pine gal. NÅ kan jeg vell tåle å bli kalt "fan"... for jeg trur jeg plutselig ble det i dag. Ingen plakater eller ut-printa (printede?) bilder av Ylvis på veggene, den tid er over (Føn fact, da jeg var yngre var hele rommet mitt dekket av bilder av kjendiser og randome menn. Fra gulvet til taket, alle 4 vegger + skråtaket. Det var FIRE svartsekker med papir da jeg tok de ned), tilbake til jeg skulle si.. jeg har laget meg en ylvis mappe. Hvor jeg printer ut artige artikler fra nettet. Hvorfor? Fordi jeg har ferie og har ingenting å gjøre. Og nå er jeg på leting etter morsomme intervjuer og slikt. Og snublet over denne: Det er ikke et intervju, men sånn spørmål ting på nett hvor de svarer fra en stund tilbake. Har lest det før, men måtte bare lese det igjen. Kjempe morsomt! http://www.kjendis.no/2006/07/18/471739.html Må jo printe det ut også, 22 sider.... hva i svarte er det jeg har startet på, jeg trenger en hobby. Eller, jeg trenger hjelp!!! Fant dette intervjue også: http://old.studvest.no/kultur.php?art_id=5929 Veldig morsom! Gammelt, men morsom. Noe for dere "nye" fans og de som ikke har lest alt og ingenting fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 6. oktober 2013 #1631 Del Skrevet 6. oktober 2013 Da har jeg vært i familieselskap sammen med broren min (han som var i militæret sammen med Vegard) Han kunne fortelle at Vegard hadde mye rart for seg i militæret, likte å kødde med folk Bla. pleide han å smøre skokrem på kikkerter OG så pleide han å underholde på kveldene med gitaren sin Mye av det han fant på av sanger i militæret, har ylvis brukt i sine sketsjer/revyer i ettertid visstnok og den filmen av Vegard fra militæret har broren min hjemme og skal ta med til meg neste søndag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 6. oktober 2013 #1632 Del Skrevet 6. oktober 2013 Da har jeg vært i familieselskap sammen med broren min (han som var i militæret sammen med Vegard) Han kunne fortelle at Vegard hadde mye rart for seg i militæret, likte å kødde med folk Bla. pleide han å smøre skokrem på kikkerter OG så pleide han å underholde på kveldene med gitaren sin Mye av det han fant på av sanger i militæret, har ylvis brukt i sine sketsjer/revyer i ettertid visstnok og den filmen av Vegard fra militæret har broren min hjemme og skal ta med til meg neste søndag Whohooooo du er heldig som får høre ting om Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 6. oktober 2013 #1633 Del Skrevet 6. oktober 2013 Whohooooo du er heldig som får høre ting om Vegard Håper på få ordna den filmen i løpet av de neste ukene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 6. oktober 2013 #1634 Del Skrevet 6. oktober 2013 Håper på få ordna den filmen i løpet av de neste ukene også Gleder meg til å se den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 6. oktober 2013 #1635 Del Skrevet 6. oktober 2013 Gleder meg til å se den Jeg også Er noen år siden jeg så den sist Håper ikke det tar aaaaaltfor lang tid å få den fra vhs til dvd til pc'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 6. oktober 2013 #1636 Del Skrevet 6. oktober 2013 Så kult med film!! Broren din må ha hatt det gøy med Vegard i militæret!! Det går forresten fint å få en fil rett fra VHS til datamaskinen uten å gå omvei rundt DVD. Alt du trenger er en fungerende videospiller, en easy cap (dings til å koble mellom VHS og data), en kabel med rød-gul-hvit inngang og en PC. Du kan bruke mac også, det gjorde jeg, men det var noe utrolig stress og drit, for det følger med en dvd når man kjøper easy cap, og den funker ikke på mac, så da må man lete seg fram til eget program og finne ut hvordan man unngår å miste lyden og masse surr. Men jeg vet hvordan nå, så jeg kan forklare! Snusmumrikken, sånn mappe hadde jeg før, med yndlingsboybandet mitt. Tre svære svarte ringpermer ble det. Jeg har det strengt tatt fremdeles, men inni kottet. Orker ikke drive med sånt lenger. Takk for linkene du posta, har ikke sett noe av det før, jeg. Jeg har lest hver dag her, men orker ikke gå tilbake for å multisitere, så jeg bare tar det jeg husker. Syns IKMY blir bedre og bedre og bedre. Lo utrolig mye av torsdagsprogrammet, med Bård som måtte prate med mamma om bilkjøring (utrolig bra kommentar fra henne om at "da var det veldig rart at du var så dårlig til å kjøre når du fikk L"), av Calle som skvatt så fælt at han kasta beinet ut i lufta, av minibanken, av hvor samstemte og søte de er.... Regner med at Little Steven ikke hadde lyst til å bli kjørt inn i tog, og at de derfor bytta. Forøvrig, hva syns dere om Vegards innsats i "Brille"? Jeg syns han var så kul når han skulle forklare noe med kondens og trykk og et eller annet, og brukte masse fagord og ble kjempeengasjert. Digger nerdefaktene deres! Enig i at Vegard ser litt utenlandsk ut, Bård sa jo "Du ser ut som du er født med en kebab i hånda" haha! Men aner ikke om det er noe der. Ingen av de andre brødrene har jo noe sånt, så jeg tviler vel. Noen er jo ekstra mørke uten å ha noen aner fra utlandet. Jeg har forøvrig aldri tenkt at navnene passer til en annen enn den som har det. Eller hatt problemer med å høre dem fra hverandre etter at jeg ble fan (før det aner jeg ikke - da brydde jeg meg jo ikke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. oktober 2013 #1637 Del Skrevet 6. oktober 2013 Enig i at Vegard ser litt utenlandsk ut, Bård sa jo "Du ser ut som du er født med en kebab i hånda" haha! Men aner ikke om det er noe der. Når sa han det? Ellers har jeg hørt at alle nordmenn som blir født med brune øyne har utenlandsk blod i seg. Hvorvidt det faktisk er reelt vet jeg ikke. Har dere hørt Janym? Ganske fengende og kul, den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 6. oktober 2013 #1638 Del Skrevet 6. oktober 2013 Når sa han det? Ellers har jeg hørt at alle nordmenn som blir født med brune øyne har utenlandsk blod i seg. Hvorvidt det faktisk er reelt vet jeg ikke. Har dere hørt Janym? Ganske fengende og kul, den også. Han sa det da de var i Kirgisistan, det som til slutt ble innspillingen av Janym. Husker ikke hvilken av episodene, men de satt i en bakgård og prøvde å jamme litt for å se om de klarte å synge/spille på kirgisisk vis. Da fant Bård ut at Vegard burde synge det meste fordi stemmen og utseendet hans kledde språket bedre. Den miniserien fra Kirigisistan er så utrolig bra! Også får man jo se Bård med krøller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 6. oktober 2013 #1639 Del Skrevet 6. oktober 2013 Snusmumrikken, sånn mappe hadde jeg før, med yndlingsboybandet mitt. Tre svære svarte ringpermer ble det. Jeg har det strengt tatt fremdeles, men inni kottet. Orker ikke drive med sånt lenger. Takk for linkene du posta, har ikke sett noe av det før, jeg. Jeg har aldri hatt en sånn mappe før, så dette blir min første. Whohooo Eller, jeg hadde en sånn mappe med pokemonkort, også hadde jeg sånne postkort med spice girls folket en gang i tiden. Men over halvparten av de stjal jeg av søstera mi, så det gjelds vell ikke. Jeg er så lei av å lete opp favoritt intervjuene og artiklene, så da er det greit å ha de i ei mappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 6. oktober 2013 #1640 Del Skrevet 6. oktober 2013 Han sa det da de var i Kirgisistan, det som til slutt ble innspillingen av Janym. Husker ikke hvilken av episodene, men de satt i en bakgård og prøvde å jamme litt for å se om de klarte å synge/spille på kirgisisk vis. Da fant Bård ut at Vegard burde synge det meste fordi stemmen og utseendet hans kledde språket bedre. Den miniserien fra Kirigisistan er så utrolig bra! Også får man jo se Bård med krøller!! Bård med Krøller, *smelt* han er så søt med krøller! Nå må jeg se den mini-serien igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå