AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1601 Skrevet 4. oktober 2013 Hvilken episode av Norges Herligste syns dere er den gøyeste? Anonymous poster hash: 94de3...f61
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1602 Skrevet 4. oktober 2013 Det har blitt lagt ut ekstra billetter til tirsdag Anonymous poster hash: ffff5...cfd Anonymous poster hash: ffff5...cfd
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 4. oktober 2013 #1604 Skrevet 4. oktober 2013 Det har blitt lagt ut ekstra billetter til tirsdag Anonymous poster hash: ffff5...cfd Anonymous poster hash: ffff5...cfd De er borte! Jeg sjekket kanskje en time etter det ble postet på facebook. Jeg hadde tenkt å se begge showene den 8. Men ble mye trøbbel med fly og hjemreise! Men med et tidligere show så kan jeg jo se det nå, men det er for seint
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 4. oktober 2013 #1605 Skrevet 4. oktober 2013 Det ble lagt ut et gammelt klipp i går! Poster det bare her, slik at de som ikke er så oppdatert på youtube får det med seg. *hopper opp og ned* elsker å få se gamle klipp. Noen som har sendt mail til nrk? Jeg har så lyst til å se det tv programmet! http://www.youtube.com/watch?v=18KegawAPJc
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 4. oktober 2013 #1607 Skrevet 4. oktober 2013 Har dere sett denne? Ja, og hele intervjuet ligger ute på tv2 sumo. du må betale da. Men det er noen få klipp du kan se i samme slengen.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1608 Skrevet 4. oktober 2013 Bård Ylvisåker er så kjekk at det er til å bli helt mør av Digger humoren deres, men nå begynner jeg å bli drit lei av ''The fox''! Anonymous poster hash: a3da7...5e6
annelise345 Skrevet 4. oktober 2013 #1609 Skrevet 4. oktober 2013 Ja, og hele intervjuet ligger ute på tv2 sumo. du må betale da. Men det er noen få klipp du kan se i samme slengen. Hvor ligger de da? Er det mange klipp? :D 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 4. oktober 2013 #1610 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Hvor ligger de da? Er det mange klipp? :D Det jeg mener er at det er en del av Ylvis og se i samme slengen. Når man først har betalt for TV2 sumo. Men noe av det som er tilgjengelig og som du kan se er: Showman 6.04.2010 (usikker på om denne faktisk funker enda. men sist jeg sjekket så gjorde den det) sommertid 12.08.2013 Lurt av karlsen 15.04.2010 Senkveld 10.11.2006 (her er sang klippet som ble postet fra. Det er 8min langt til sammen) Om du bruker gamle nett-tven så kan du finne flere "gamle" klipp. Lite som ligger ute på den nye nett-tven deres. Men du kan snuble over lenker som ikke lenger funker, som ligger der bare for å irritere deg. Jeg har tenkt å ta meg en runde med Ylvis-sjekk på sumo snart. haha. Jeg skriver ned nye klipp som jeg vil se, også venter jeg litt til det blir en del å se før jeg betaler for sumo, siden tv2 ikke har stort å se på, bortsett fra Ylvis. Synd å kaste bort 50kr på kun et klipp på 8.min liksom. Ja, jeg vet. jeg er litt rar Endret 4. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx 1
annelise345 Skrevet 4. oktober 2013 #1611 Skrevet 4. oktober 2013 Ååå tusen takk du er en engel! Har sett noe av det du skrev om her, men sommertid og showman har jeg ikke sett Tusen takk 1
Tabris Skrevet 4. oktober 2013 #1612 Skrevet 4. oktober 2013 Noen som vet hvorfor Vegard synger de fleste sangene solo? Det er jo så vidt jeg vet bare èn sang Bård synger solo ("Someone like me", som jo egentlig er en duett), om man ikke skal ta med "Kjempeform". Det er også Vegard som er mest "solo" i sketsjene, som f.eks Josh Groban og sketsjene fra Nederland. Bård har vel ikke hatt noen sketsjer eller sanger alene?
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 4. oktober 2013 #1613 Skrevet 4. oktober 2013 Noen som vet hvorfor Vegard synger de fleste sangene solo? Det er jo så vidt jeg vet bare èn sang Bård synger solo ("Someone like me", som jo egentlig er en duett), om man ikke skal ta med "Kjempeform". Det er også Vegard som er mest "solo" i sketsjene, som f.eks Josh Groban og sketsjene fra Nederland. Bård har vel ikke hatt noen sketsjer eller sanger alene? Bård er vell mer synlig siden han styrer intervjuene og er hoved-programleder. Også gjør de jo også veldig mye sammen, sanger og sketsjer. Så Vegard får litt alene for å jevne ting ut. Også er det jo ingen hemmelighet at Vegard er den mest musikal av de, så derfor han får mer soloer i musikkvideoene 1
Tabris Skrevet 4. oktober 2013 #1614 Skrevet 4. oktober 2013 Bård er vell mer synlig siden han styrer intervjuene og er hoved-programleder. Også gjør de jo også veldig mye sammen, sanger og sketsjer. Så Vegard får litt alene for å jevne ting ut. Også er det jo ingen hemmelighet at Vegard er den mest musikal av de, så derfor han får mer soloer i musikkvideoene Men når du hører f.eks The Fox, så er det ingen tvil om at Bård også kan synge! Men, som du sier, Vegard er kanskje hakket bedre.
Granneman82 Skrevet 5. oktober 2013 #1615 Skrevet 5. oktober 2013 Husker dere vi snakket om å ta ut søksmål mot håret til Vegard? Vel........jeg synes vi kan ta ut søksmål mot øynene hans også jeg..........de fantastisk vakre fine øynene hans..... 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 5. oktober 2013 #1616 Skrevet 5. oktober 2013 Husker dere vi snakket om å ta ut søksmål mot håret til Vegard? Vel........jeg synes vi kan ta ut søksmål mot øynene hans også jeg..........de fantastisk vakre fine øynene hans..... Også tar vi rumpa i samme slengen. Damn stram og fin rumpe. Ja, jeg er ikke bare litt sånn eskegutt, men også rumpejente. 1
Granneman82 Skrevet 5. oktober 2013 #1617 Skrevet 5. oktober 2013 Også tar vi rumpa i samme slengen. Damn stram og fin rumpe. Ja, jeg er ikke bare litt sånn eskegutt, men også rumpejente. Ja, såklart, rumpa også Jeg er sånn "hele Vegard er vakker"-jente jeg 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1618 Skrevet 5. oktober 2013 Har dere sett denne? Den hadde jeg ikke sett! Haha, dødsmorsomme! Og flinke!! Post gjerne flere klipp her som folk kanskje ikke har sett Anonymous poster hash: 93ff7...cca
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1620 Skrevet 5. oktober 2013 Har noen av dere sett bilde av den tredje ylvisåkerbroren Bjarte? Anonymous poster hash: 93ff7...cca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå