Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for lenke, skal se det litt senere. :)

Andre enn meg som synes navnene er feil? Bård ser ut som en Vegard, og Vegard ser ut som en Bård. :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Andre enn meg som synes navnene er feil? Bård ser ut som en Vegard, og Vegard ser ut som en Bård. :P

Bare hyggelig.

Og AMEN til den! Vurderer å sende inn en klage til mammaen demmes. Det har blitt gjort en alvorlig feil!

Men til gjengjeld så er Bjarte en Bjarte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLAUT! Men ja. Det var på Fin Fredag. Gud, dette er kleint.

Spørsmålet var "Vegard, er du sjalu for at Bård fikk utsende og humoren. Mens du fikk bare bra sangstemme?" :rodme::rodme:

Okey spørsmålet er enkelt å forklare. Siden det nå ikke er noen hemmelighet, at jeg bruker google. Å får med meg så å si alt som er å finne på nett. Å det er noen små ting som jeg har snappet opp. Det er litt sjalusi dem i mellom. Å Vegard følger alltid etter Bård på en måte, han ser litt opp til Bård. Det ser du på 4 stjernes middag for eksempel. At Bård sier at han er lei av livet sitt, også sier Vegard "Det er jeg også". Å det er myyyeee mer, sånn små ting her og der. Derfor spurte jeg om det.

Det med utsende, humor og sangstemme var bare tull.

selvfølgelig så er det jo sånn, at Bård har humoren, Vegard har sangstemmen. Selv om begge er flink på begge dele, så kan man ikke være "best" i alt. Å begge har jo bra utsende, det var bare tull.

Herregud jeg dør på meg. Kleint å tullete spørsmål. Sånn går det når man skriver spørsmål i fylla.

Kan være at spørsmålet mitt ble valgt fordi jeg ikke skrev sånn "å jeg elsker dere <3 <3" eller "skal dere gjøre ditten å datten igjen? Elsker alt dere gjør" eller "jeg vil ha dine barn" osv.

:O Fyyyyy! Det var da ett slemt spørsmål! Hadde jeg skulle stilt noe slik spørsmål hadde jeg heller spurt "Vegard, hva syns du om at Bård får alle små-jente fansen, mens du får alle kvinne-fansen?" :hoho:

Hallo Jannicke! :D *vinke* :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Jeg kalte faktisk bård for vegard og vegard for bård det første året jeg.. :hoho: men nå har jeg vent meg til det, så nå tenker jeg ikke på det lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnusmumrikkenXx

:O Fyyyyy! Det var da ett slemt spørsmål! Hadde jeg skulle stilt noe slik spørsmål hadde jeg heller spurt "Vegard, hva syns du om at Bård får alle små-jente fansen, mens du får alle kvinne-fansen?" :hoho:

Hallo Jannicke! :D *vinke* :fnise:

I know, men var jo et tulle spørsmål. Å hadde aldri i livet trudd at DET skulle komme frem til dem. :rodme: Synes hele greia er litt tragi-komisk. Men du ser da på svaret de ga, at det er noe "under the surface" :rodme:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, men var jo et tulle spørsmål. Å hadde aldri i livet trudd at DET skulle komme frem til dem. :rodme: Synes hele greia er litt tragi-komisk. Men du ser da på svaret de ga, at det er noe "under the surface" :rodme:

Stakkars vegarrrrrrd, nå har du rotet i hans følelser vettu! Fy deg, slem jente! Nå er han lei segggggggg.. Nå må jeg gå å trøste han.... :lur::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Stakkars vegarrrrrrd, nå har du rotet i hans følelser vettu! Fy deg, slem jente! Nå er han lei segggggggg.. Nå må jeg gå å trøste han.... :lur::hoho:

Jeg sa noe snilt om han daaaaaa *snufs*.

​Jeg er virkelig ikke så slem altså. :unsure::engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa noe snilt om han daaaaaa *snufs*.

​Jeg er virkelig ikke så slem altså. :unsure::engel:

Ja men det er best for deg, eller så måtte jeg ha letet deg opp neste gang jeg skal opp til trondheim og fortalt deg ett par ting.. *ser kjempe farlig ut* :fnise:

Du kan få gjøre det godt igjen nå med å skrive en liste med 10 punkt over hvorfor vegard er bedre enn bård... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Ja men det er best for deg, eller så måtte jeg ha letet deg opp neste gang jeg skal opp til trondheim og fortalt deg ett par ting.. *ser kjempe farlig ut* :fnise:

Du kan få gjøre det godt igjen nå med å skrive en liste med 10 punkt over hvorfor vegard er bedre enn bård... :hoho:

*Begynner å skrive med en skjelvende hånd... Tårene begynner å renne sakte ned over skinnet, mens jeg snur hodet forsiktig litt til side, for å sjekke om det står noen bak meg. Der var det ingen, nå må jeg tenke. fort. Tiden går. tikk. takk.*

Okey, her er ti punkt:

1. Vegard har krøller

2. Søtt smil

3. Fine øyne

4. Amazing sangstemme!

5. Sexy stemme

6: Deilig rumpe

7: Søt latter

8: Ser ut som en fluffy kosebamse

9: deilig rumpe

10: Kan mye om ingenting

*Puster lettet ut* Tilgitt?

Ps: Bård har en sexy stemme, deilig rumpe, søt latter, søtt smil og fine øyne også. Han kan veldig mye, mer enn Vegard faktisk. Han er litt som en kosebamse på slankeren. Sangstemmen er jo ganske amazing også. Å jeg liker det at han ikke har krøller, hater krøller. Funker kun på Vegard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Begynner å skrive med en skjelvende hånd... Tårene begynner å renne sakte ned over skinnet, mens jeg snur hodet forsiktig litt til side, for å sjekke om det står noen bak meg. Der var det ingen, nå må jeg tenke. fort. Tiden går. tikk. takk.*

Okey, her er ti punkt:

1. Vegard har krøller

2. Søtt smil

3. Fine øyne

4. Amazing sangstemme!

5. Sexy stemme

6: Deilig rumpe

7: Søt latter

8: Ser ut som en fluffy kosebamse

9: deilig rumpe

10: Kan mye om ingenting

*Puster lettet ut* Tilgitt?

Ps: Bård har en sexy stemme, deilig rumpe, søt latter, søtt smil og fine øyne også. Han kan veldig mye, mer enn Vegard faktisk. Han er litt som en kosebamse på slankeren. Sangstemmen er jo ganske amazing også. Å jeg liker det at han ikke har krøller, hater krøller. Funker kun på Vegard.

:skratte::skratte::skratte::skratte:

Jasså ja, du så ikke at jeg sto bak bokhyllen å spionerte på deg, altså??

God liste, og du ble NESTE tilgitt! Hadde du ikke skrevet det siste der som var så smått at jeg måtte sitte med ansiktet helt inne i skjermen å se ut som en idiot for å klare å lese det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

:skratte::skratte::skratte::skratte:

Jasså ja, du så ikke at jeg sto bak bokhyllen å spionerte på deg, altså??

God liste, og du ble NESTE tilgitt! Hadde du ikke skrevet det siste der som var så smått at jeg måtte sitte med ansiktet helt inne i skjermen å se ut som en idiot for å klare å lese det.. :fnise:

Jeg har faktisk bokhylle, Hvordan viste du det?!! :hakeslepp:

Lo høyt av at du måtte sitte med ansiktet helt inne i skjermen. Har du ikke hørt om klipp - lim - zoom? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk bokhylle, Hvordan viste du det?!! :hakeslepp:

Lo høyt av at du måtte sitte med ansiktet helt inne i skjermen. Har du ikke hørt om klipp - lim - zoom? :skratte:

Fordi jeg er synk vell! :briller2:

Haha! Det er mye raskere å bare trøkke trynet inn i skermen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Hadde ikke tenkt å nevne dette. Men samtidig nevne det. Men nå klarer jeg ikke mer.
Det er om den nye musikkvideoen, å jeg veit det er folk som ikke ønsker å se den før den er vist på tv. Men dette er vell ikke en spoiler. Så bare les videre.

Jack dør i Titanic.
Ethan Hunt klarer det umulige i mission impossible. 1, 2, 3 OG 4!
Bella gifter seg med Edward, ikke Taylor. Han blir forelsket i datteren deres.

Knerten er en pinne
Voldemort dør

Ups, spoilers. Men anyways.

Jeg begynte å le da Vegard sa "spaghetti". Så den på skolen, midt i timen. Sølte Urge på tastaturet på grunn av det også. Thank you very much for den du! Men det var på skole pc'en så det går braaa.

Men følg med tryne hans når han sier det, døvver på meg. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SnusmumrikkenXx

It has a shape it has a size

:fnise:

Hmm. Hypotetisk, hva om jeg ikke forstår helt hva som er så artig med den setningen. Hvordan ville du ha forklart det? Det er helt hypotetisk altså.

Sier kanskje litt om min humor når spaghetti delen er den som får meg til å le. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vet noen på hvilken kanal man får sett Ylvis hos Ellen Degeneres? Evt. Har en nettside eller lignende man kan se showet på? :)

Anonymous poster hash: 3eb90...ffb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vet noen på hvilken kanal man får sett Ylvis hos Ellen Degeneres? Evt. Har en nettside eller lignende man kan se showet på? :)

Det kommer på youtube :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Hei!

youtube. Er vell vår største mulighet for å se det.

Men det kan være det kommer på 1channel. Vanskelig å forklare. Men det heter ikke 1channel lengre. Men kan legge ut link her. Så bare å følg med her i løpet av Lørdagen. På grunn av tids-problemer og trege folk, så kommer det vell i løpet av Lørdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...