Gjest kattinka Skrevet 18. september 2013 #1121 Del Skrevet 18. september 2013 Dere to er meget spesielle, dere vet det? Haha! Men Gud så morsomt å lese alt dere skriver! Kiarapus og snusmumrikken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 18. september 2013 #1122 Del Skrevet 18. september 2013 Åhåhå! Bare fortsetter her jeg nå! Og etter at vi har sunget fuck you ylvis en stund (hvorfor ligger foresten ikke den på youtube? *riste med neven til tvnorge som ikke har lakt den ut*) så bare bryter vi ut i den her; http://www.youtube.com/watch?v=9DfJLDFMBrI Jeg DIGGER den der! (Og til informasjon så ble det ikke noe søvn på meg i natt så jeg er kanskje bittelitt overtrøtt.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 18. september 2013 #1123 Del Skrevet 18. september 2013 Dere to er meget spesielle, dere vet det? Haha! Men Gud så morsomt å lese alt dere skriver! Kiarapus og snusmumrikken Haha! Passet godt at jeg kom med ett tulleinnlegg rett etter at du skrev det! XD Jeg og snusmumrikken skal starte den kvinnelige utgaven av Ylvis vi nå! XD hahaha! Nei, men takk for kjempe koselig kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 18. september 2013 #1124 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Åhåhå! Bare fortsetter her jeg nå! Og etter at vi har sunget fuck you ylvis en stund (hvorfor ligger foresten ikke den på youtube? *riste med neven til tvnorge som ikke har lakt den ut*) så bare bryter vi ut i den her; http://www.youtube.com/watch?v=9DfJLDFMBrI Jeg DIGGER den der! (Og til informasjon så ble det ikke noe søvn på meg i natt så jeg er kanskje bittelitt overtrøtt.. ) Jeg ELSKER den der!!! Kan teksten bak og fram! *High five* Jeg har en tendens til å synge på den i fylla. Aner ikke hvorfor. Også Ipod sketsjen! Hver gang jeg ser ei pappeske så bryter jeg ut i sang og dans og roper ut "Eg e no litt sånn eskegutt då" Endret 18. september 2013 av SnusmumrikkenXx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 18. september 2013 #1125 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Haha! Passet godt at jeg kom med ett tulleinnlegg rett etter at du skrev det! XD Jeg og snusmumrikken skal starte den kvinnelige utgaven av Ylvis vi nå! XD hahaha! Nei, men takk for kjempe koselig kommentar Vi kan lage vårt eget show her på forumet "På Nett med Ylvis-jentene" Endret 18. september 2013 av SnusmumrikkenXx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1126 Del Skrevet 18. september 2013 Ylvis Vet dere om det ligger noe ute fra de første showene dems? Jeg var på et show for mange år siden, og husker en sketsj veldig godt og vil så gjerne se den igjen! En av guttene satt i en bil (altså en imaginary bil), med høy musikk (imaginary høy musikk, vi hørte bare bassen), og så dreiet sketsjen seg rundt at "bilvinduet" ble sveivet ned osv. Ringer det noen bjeller? Lurer på om det kan ha vært samme show som lande-sangen. Anonymous poster hash: 93ff7...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 18. september 2013 #1127 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg ELSKER den der!!! Kan teksten bak og fram! *High five* Jeg har en tendens til å synge på den i fylla. Aner ikke hvorfor. Også Ipod sketsjen! Hver gang jeg ser ei pappeske så bryter jeg ut i sang og dans og roper ut "Eg e no litt sånn eskegutt då" Wuhu!! :D Vi har lik smak! Jeg ler meg skakk ihjel av eske nummeret! XD "Og den har ikke gigabyte. Den har 120 gigabyte!" "Altså han e ikkje prematur, men han ble GRÅDIG tidlig kammerat!" Hahaha! Jeg hadde blitt så hysterisk glad hvis jeg var på fest og noen hadde brutt ut i den!! :D Jeg har det med å bryte ut i "ka kan eg giiiiii deeeeeg, kaaaaa kan eg si deg? Lokk opp dørææææn, å la meg slippe iiiiiinn" (I helt edru tillstand) Vi kan lage vårt eget show her på forumet "På Nett med Ylvis-jentene" Det er jeg sikker på hadde blitt en super sukse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 18. september 2013 #1128 Del Skrevet 18. september 2013 Ikke for å trampe over en viss privat-strek her. (Men det var jo på TV. så kan ikke være noe galt i å kommentere det) Men er det bare jeg som synes det svaret er litt søtt? Liksom, jeg mener at jo lavere jo bedre. Vil heller være med en som kun har hvert med 1-4, enn 20 stk. 10+ er litt.. ja tørn off. Han må være veldig spesiell og "verdt det" hvis han kommer med det tallet her i gården. En ting jeg kom til å tenke på, det er bra at gutta har veldig lik stemme egentlig. Jeg hører forskjell på de, nå. Men mange som sliter med det. På radio og sånt. For der så ser du jo hva som skjer når Bård roper ut feil svar. haha. http://www.youtube.com/watch?v=ajHxUxJnbEA Kryptisk melding, se video så forstår du hva jeg prater om. (Morsomt å være krøptiskt en gang i blant) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 18. september 2013 #1129 Del Skrevet 18. september 2013 Ylvis Vet dere om det ligger noe ute fra de første showene dems? Jeg var på et show for mange år siden, og husker en sketsj veldig godt og vil så gjerne se den igjen! En av guttene satt i en bil (altså en imaginary bil), med høy musikk (imaginary høy musikk, vi hørte bare bassen), og så dreiet sketsjen seg rundt at "bilvinduet" ble sveivet ned osv. Ringer det noen bjeller? Lurer på om det kan ha vært samme show som lande-sangen. Anonymous poster hash: 93ff7...cca Det er dessverre svært lite fra tiden 2000 - 2005. Det er få klipp på youtube. Men hadde de på seg svarte "drakter" med gule striper? Også står de der å lager motorlyder? Er det den på 1:08 til 1:12?http://www.youtube.com/watch?v=SVqgh_57qGg Jeg HATER den filmen der (ironisk siden det jeg som klippet den sammen og la den ut) Jeg vil se fulle klipp, men dessverre så er det kun små glimt som blir vist på forskjellige tvprogrammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 18. september 2013 #1130 Del Skrevet 18. september 2013 Ikke for å trampe over en viss privat-strek her. (Men det var jo på TV. så kan ikke være noe galt i å kommentere det) Men er det bare jeg som synes det svaret er litt søtt? Liksom, jeg mener at jo lavere jo bedre. Vil heller være med en som kun har hvert med 1-4, enn 20 stk. 10+ er litt.. ja tørn off. Han må være veldig spesiell og "verdt det" hvis han kommer med det tallet her i gården. En ting jeg kom til å tenke på, det er bra at gutta har veldig lik stemme egentlig. Jeg hører forskjell på de, nå. Men mange som sliter med det. På radio og sånt. For der så ser du jo hva som skjer når Bård roper ut feil svar. haha. http://www.youtube.com/watch?v=ajHxUxJnbEA Kryptisk melding, se video så forstår du hva jeg prater om. (Morsomt å være krøptiskt en gang i blant) Heilage julemeddag!! Den der hadde ikke jeg fått med meg... WHAT!? 2?? Altså, ja, det ER bedre enn 11. Men jeg føler meg selv så løs i strikken når en mann har hatt færre enn meg! Omg! Kanskje jeg er hore?? Nei nå altså.... Nå ble jeg sittende her med tusen tanker og spørsmål..... Jaja! Trofast type iallefall da, det er jo en fordel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 18. september 2013 #1131 Del Skrevet 18. september 2013 Heilage julemeddag!! Den der hadde ikke jeg fått med meg... WHAT!? 2?? Altså, ja, det ER bedre enn 11. Men jeg føler meg selv så løs i strikken når en mann har hatt færre enn meg! Omg! Kanskje jeg er hore?? Nei nå altså.... Nå ble jeg sittende her med tusen tanker og spørsmål..... Jaja! Trofast type iallefall da, det er jo en fordel :D "Løs i strikken" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 18. september 2013 #1132 Del Skrevet 18. september 2013 "Løs i strikken" Jaaa, hva annet skal jeg kalle det da?? Hjulbent?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 18. september 2013 Forfatter #1133 Del Skrevet 18. september 2013 Krise! Når går reprise av gårsdagens episode? Gikk glipp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1134 Del Skrevet 18. september 2013 Synes flere at han ene har et ansikt som ser ut som et barn. Jeg googlet han og han er over 30. Anonymous poster hash: e97b9...b68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1135 Del Skrevet 18. september 2013 Ylvis Vet dere om det ligger noe ute fra de første showene dems? Jeg var på et show for mange år siden, og husker en sketsj veldig godt og vil så gjerne se den igjen! En av guttene satt i en bil (altså en imaginary bil), med høy musikk (imaginary høy musikk, vi hørte bare bassen), og så dreiet sketsjen seg rundt at "bilvinduet" ble sveivet ned osv. Ringer det noen bjeller? Lurer på om det kan ha vært samme show som lande-sangen. Anonymous poster hash: 93ff7...cca Jeg har lett febrilsk overalt etter noe fra de to første revyene deres, men finner svært lite. Noen som vet om det kan finnes noe sted? Sånn at man evt kan betale for å få? HAHA Anonymous poster hash: aa96e...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 18. september 2013 #1136 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg har lett febrilsk overalt etter noe fra de to første revyene deres, men finner svært lite. Noen som vet om det kan finnes noe sted? Sånn at man evt kan betale for å få? HAHA Anonymous poster hash: aa96e...5bb Det er ingenting å finne, har lett OVERALT selv. På både norsk, engelsk å svensk. Sjekket alt som er å se. Brukt yahoo, kvasir, bing etc. Men ingenting. Men, du kan da ta kontakt med nrk blant annet. Og se om de har noe i arkivet som du kan "kjøpe". Det er dyrt, å kanskje de ikke har det du leter etter. Men dersom du er villig til å betale og virkelig ønsker å se igjen noen klipp. så kan du kontakte de. Vet at nrk har sendt en del ihvertfall. så veit aldri hva de har liggende i arkivet. Info å kontakt ting osv:http://www.nrk.no/informasjon/hjelp/1.7900941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 18. september 2013 Forfatter #1137 Del Skrevet 18. september 2013 Er det noen av dere som har funnet ut om noen har lagt ut episoder fra årets sesong på vimeo eller noe sånt? Har gått glipp av hele TO ( ), og skulle gjerne sett dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 18. september 2013 #1138 Del Skrevet 18. september 2013 Er det noen av dere som har funnet ut om noen har lagt ut episoder fra årets sesong på vimeo eller noe sånt? Har gått glipp av hele TO ( ), og skulle gjerne sett dem... http://www.youtube.com/watch?v=gzh_SMWCKaAhttp://www.youtube.com/watch?v=6-MKrEU08CQ Episode 1 og episode 2. Venter fortsatt på episode 3. Den kommer vell snart. Håper ihvertfall det. Ikke beste kvalitet, men håper en annen legger de ut i bedre kvalitet snart. Men det er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 18. september 2013 Forfatter #1139 Del Skrevet 18. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=gzh_SMWCKaAhttp://www.youtube.com/watch?v=6-MKrEU08CQ Episode 1 og episode 2. Venter fortsatt på episode 3. Den kommer vell snart. Håper ihvertfall det. Ikke beste kvalitet, men håper en annen legger de ut i bedre kvalitet snart. Men det er bedre enn ingenting. Tuuuuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 18. september 2013 #1140 Del Skrevet 18. september 2013 Synes flere at han ene har et ansikt som ser ut som et barn. Jeg googlet han og han er over 30. Anonymous poster hash: e97b9...b68 Han ENE!?? Det sier oss ingen ting. Jeg syns de begge ser ut som to kjekke karer i 30 årene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå