Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 7. mars 2014 #2201 Del Skrevet 7. mars 2014 http://www.ba.no/puls/article7212130.ece. Nå må de vel holde seg mer i Norge i tiden fremover :) Det var det jeg tenkte også! Føler meg så egoistisk. Men jeg vil ikke at de skal ende opp som to douchebags som blir styrt av bakmenn, som kun tenker penger og status. Det er jo fint at de sier ja til noen av tilbudene, de får jo opplev nye ting. Men det å satse i utlandet, ved å ha en turne eller et show der, det vil jeg ikke. Jeg vil ha de her i lille Norge! haha Men de nyhetene der, som står i artikkelen. Ønsker ikke jeg å kommentere. Fordi det er en privatsak. Dette skrev jeg på bloggen også. Vegard og Helene ønsket ikke å kommentere saken. Så da føler jeg at vi ikke skal diskutere det på åpent nett. Det kommer en tid for gratulasjoner. Men V og H har verken bekreftet eller avkreftet nyhetene. (De hadde vell avkreftet de om det ikke var sant) men lell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2202 Del Skrevet 7. mars 2014 Det var det jeg tenkte også! Føler meg så egoistisk. Men jeg vil ikke at de skal ende opp som to douchebags som blir styrt av bakmenn, som kun tenker penger og status. Det er jo fint at de sier ja til noen av tilbudene, de får jo opplev nye ting. Men det å satse i utlandet, ved å ha en turne eller et show der, det vil jeg ikke. Jeg vil ha de her i lille Norge! haha Men de nyhetene der, som står i artikkelen. Ønsker ikke jeg å kommentere. Fordi det er en privatsak. Dette skrev jeg på bloggen også. Vegard og Helene ønsket ikke å kommentere saken. Så da føler jeg at vi ikke skal diskutere det på åpent nett. Det kommer en tid for gratulasjoner. Men V og H har verken bekreftet eller avkreftet nyhetene. (De hadde vell avkreftet de om det ikke var sant) men lell. Jeg synes det står respekt av at brødrene Ylvisåker verner så godt om privatlivene sine, og jeg synes også alle bør respektere dette. Vegard og Helene velger nok ikke å ikke kommentere denne nyheten fordi den ikke er sann (jeg så selv Helene og den lille magen etter konserten i Spektrum forrige helg),men fordi de ønsker å holde det mest mulig privat. Allikevel vil jeg tro de setter pris på enhver gratulasjon de eventuelt måtte få fra ukjente også, det er jo tross alt en del av biten når man er en offentlig person. Anonymous poster hash: 2a3de...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 7. mars 2014 #2203 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg synes det står respekt av at brødrene Ylvisåker verner så godt om privatlivene sine, og jeg synes også alle bør respektere dette. Vegard og Helene velger nok ikke å ikke kommentere denne nyheten fordi den ikke er sann (jeg så selv Helene og den lille magen etter konserten i Spektrum forrige helg),men fordi de ønsker å holde det mest mulig privat. Allikevel vil jeg tro de setter pris på enhver gratulasjon de eventuelt måtte få fra ukjente også, det er jo tross alt en del av biten når man er en offentlig person.Anonymous poster hash: 2a3de...580 Joa men jeg snublet over en gammel artikkel fra se og hør her om dagen.. hvor en av de var gravid tidligere. Og da sa Vegard noe.. Men husker ikke helt hva. Men det var noe om at de ikke liker å få slike telefoner, og ønsket ikke å kommentere det da heller. Men da han ble født, valgte han og kommentere det, og sa han var en stolt onkel og at mor og barn hadde det helt fint. DA mener jeg det er greit og gratulere. Men det jeg mener er at gratulasjonene kan komme da Bård eller Vegard bekrefter ankomsten av det nye familiemedlemmet. Eller da de faktisk kommenterer nyhetene selv. Selvsagt setter de pris på gratulasjoner, men jeg mener man må vente til de selv velger å snakke om det. Før det får vi late som ingenting, og ikke snakke om privatlivet deres. Selv om at jeg gjør det nå, jeg må slutte med iiiikk. Føler kommentaren min ble litt sånn smør på flesk. Men hjernen min fungerer ikke, og jeg klarer ikke å tenke ut en annen måte å si det på. Jeg skriver alltid "Flesk på smør", for hos meg så er det mer logisk å smøre smøret på flesket, enn å gni flesk på smør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2204 Del Skrevet 7. mars 2014 Joa men jeg snublet over en gammel artikkel fra se og hør her om dagen.. hvor en av de var gravid tidligere. Og da sa Vegard noe.. Men husker ikke helt hva. Men det var noe om at de ikke liker å få slike telefoner, og ønsket ikke å kommentere det da heller. Men da han ble født, valgte han og kommentere det, og sa han var en stolt onkel og at mor og barn hadde det helt fint. DA mener jeg det er greit og gratulere. Men det jeg mener er at gratulasjonene kan komme da Bård eller Vegard bekrefter ankomsten av det nye familiemedlemmet. Eller da de faktisk kommenterer nyhetene selv. Selvsagt setter de pris på gratulasjoner, men jeg mener man må vente til de selv velger å snakke om det. Før det får vi late som ingenting, og ikke snakke om privatlivet deres. Selv om at jeg gjør det nå, jeg må slutte med iiiikk. Føler kommentaren min ble litt sånn smør på flesk. Men hjernen min fungerer ikke, og jeg klarer ikke å tenke ut en annen måte å si det på. Jeg skriver alltid "Flesk på smør", for hos meg så er det mer logisk å smøre smøret på flesket, enn å gni flesk på smør.. Så absolutt enig med deg! Når de selv offentliggjør det, da er det lov å vise interesse for privatlivet deres. Anonymous poster hash: 2a3de...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2205 Del Skrevet 7. mars 2014 Kjære vene, vi tweeter dem da ikke, ei heller møter vi opp på døra eller ringer dem, men når tv2 og bergensavisen har skrevet om det, da er det ikke lenger hemmelig, og kan diskuteres på et forum. Anonymous poster hash: 53c60...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2206 Del Skrevet 7. mars 2014 Kjære vene, vi tweeter dem da ikke, ei heller møter vi opp på døra eller ringer dem, men når tv2 og bergensavisen har skrevet om det, da er det ikke lenger hemmelig, og kan diskuteres på et forum. Anonymous poster hash: 53c60...cc3 Poenget mitt er at jeg tviler på at det er Vegard eller Helene som har tipset media selv.Anonymous poster hash: 2a3de...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2207 Del Skrevet 7. mars 2014 Poenget mitt er at jeg tviler på at det er Vegard eller Helene som har tipset media selv.Anonymous poster hash: 2a3de...580 Og så? Anonymous poster hash: 53c60...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 7. mars 2014 #2208 Del Skrevet 7. mars 2014 Og så? Anonymous poster hash: 53c60...cc3 De skrev jo at de hadde ringt dem, og da valgte de å ikke kommentere det. Så da betyr det at de ikke ønsker å snakke om det, å da er det en privatsak. Og da har vi ingen rett til å sitte å diskutere det. Slik er det med bilder av barna også, F.eks Annie premieren; de bildene er OK å linke til her på forumet. Men f.eks snikbilder tatt av fans eller randome folk, de er ikke OK å reposte og spre rundt på nett. Fordi de ikke har gitt tillatelse til at de bildene skal bli tatt eller postet på nett. Det er samme personene på bildene, men det er en stor forskjell imellom de. Og det er noe vi på respektere. Så jeg føler det er det samme med denne saken. For de har ikke gitt ut den nyheten selv, og de har valgt å ikke kommentere saken. De aller fleste som er Ylvis fans, vet hvor mye de verner om familien sin. Og at de liker å holde privatlivet sitt privat. Da bør vi respektere det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 7. mars 2014 #2209 Del Skrevet 7. mars 2014 Rømt fra tumblr du også? Ja, det ble litt for voldsomt og litt for fjortis for meg var jo noen hyggelige folk der da, men ble litt mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 7. mars 2014 #2210 Del Skrevet 7. mars 2014 Husker ikke om jeg postet denne her. Men gjør det nå. Alle har vell sett gif'ene og bildene. Men kanksje ikke alle har funnet videoene. Jeg la de sammen til en video. Calle sin mangler da, men skal legge inn original-linken under videoen nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 9. mars 2014 #2211 Del Skrevet 9. mars 2014 Fint at det kommer litt liv i denne tråden igjen! Så nettopp at noen posta link til dette intervjuet på Facebookies. Bård under Rød Snø-festivalen i Mo I Rana, som de var på i går. Åh, skulle ønske jeg kunne kommet meg til Bergen! Men med hund og jobb og eh, et liv som er litt annerledes enn det var da jeg var i starten av tjueåra og fulgte etter kjendiser ( ), så er det litt vanskelig å gjennomføre. Håper bare det blir ny sesong IKMY til høsten. Og ikke at de venter helt til våren igjen eller noe. Og at det blir noen sommerkonserter innenfor rimelig avstand! Det enese dumme med festival er at man må stå foran scena og høre på så utrolig mye DRITT for å få det man kom for! Angående privatlivet deres og barn og sånt, det blir jo naturlig at vi nevner det, når sånt kommer opp. Men ja, vi vet hvor viktig det er for dem å verne om privatlivet, konene og ungene. Når det er sagt regner jeg med at grunnen til at Vegard og Helene ikke vil si "ja, vi venter barn og vi gleder oss" eller bare en annen liten setning som det, er at de ikke vil i sladrebladene, og de vet at Se og Hør kan få et sånt sitat til å bli førstesideoppslag med bilde av dem og ungene og et stort sitat smørt over en dobbeltside der de gir inntrykk av at de har stilt opp på intervju. De greide jo å lage en "bli med hjem til Ylvis-Vegard - NÅ Selger han HUSET" på forsida, kun basert på at de visste adressen hans og kjøpte/stjal bildene fra eiendomsmegleren. De er jo gærne. Så, det er nok noe annet om noen fans sier "så koselig, jeg er glad på deres vegne" og "jeg håper det betyr at de blir i Norge, hehe" og om sladrebladene lager en kjempegreie utav en liten bekreftelse. Så lenge de selv ikke kommenterer det kan ikke sladrebladene dra det så inn i h... ut av proposjoner, som de jo ikke ønsker. Akkurat det med de bladene er vel noe av det de liker minst med jobben sin. Jeg er hvertfall glad på Vegard og Helenes vegne, det kommer til å bli mange talentfulle Ylvisåker-unger der ute om 15-20 år! Snus, hvordan setter du sammen videoer så lett som en plett? Jeg prøver å sette sammen noen lydfiler de har, og det tar jo hundre år fordi jeg må lære meg teknikken først! Vet dere forresten om det fra Robins på SVT finnes på nett? (Der de intervjua dem med David Battra og de gikk på ski i studio og sånt). Jeg har det på DVRen min, så om det ikke ligger på YouTube kan jeg ta det over på dataen og legge det ut. Vet ikke når jeg får tid, da. Men gidder ikke om det allerede er ute. Helgesen, er det fortsatt sånn at Calle har overtatt for Vegard for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 9. mars 2014 #2212 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Ang Rød snø i Mo i Rana. Her er det mange bilder: http://www.ranablad.no/bildeserier/kultur/article7218126.ece?start=1 Legger også til: Det spørs hvilket program du bruker, og hvor fancy du ønsker det. Klipp og lim er ganske greit og enkelt. Kan få til mye kult med klipp og lim. Om du ønsker laser og dansende enhjørninger som promper glitter, da må du nok bruke adobe sitt redigerings program. Koster flesk, men det er gratis-prøve-tid. og du kan også finne noen kopier rundt om kring, men har ikke funnet noen jeg stoler på uten prøvetid. Windows movie maker funker greit om du skal lage noe enkelt, med greie overganger og slikt. Jeg bruker moyea video4web converter til lydfiler. Fordi den har et bra klippesystem. Jeg er på pc, om du bruker mac så må du google litt får å se om det finnes en mac-versjon av den. Den funker også til lett redigering som det å fjerne noe, lage bilde større, skru opp eller ned lyden på filmen. Slike småpirk. Det ligger ikke ute lengre, fordi copyright-tiden har gått ut. Det kan bare ligge ute i 30 dager. Men jeg har den på pc'en. ikke prøv å last den opp på youtube, du får en advarsel bare du bruke tre sek fra videoen (jeg har prøvd) Så den blir fjernet og du kan få en sint mail, trur nok de samarbeider med MTV, for de er like strenge som dem jo. Jeg kan sjekke ut drop-box siden, slik at andre kan få lastet ned videoen, jeg har hele episoden på pc'en. Men akkurat nå holder jeg på med å leiter etter store bilder. Kan linke til posten på tumblr når jeg er ferdig Endret 9. mars 2014 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 9. mars 2014 #2213 Del Skrevet 9. mars 2014 Her er en post, med noen store bilder av Ylvis.http://ylvisbabe.tumblr.com/post/79071967051/big-pictures-of-ylvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 9. mars 2014 #2214 Del Skrevet 9. mars 2014 Fint at det kommer litt liv i denne tråden igjen! Så nettopp at noen posta link til dette intervjuet på Facebookies. Bård under Rød Snø-festivalen i Mo I Rana, som de var på i går. Åh, skulle ønske jeg kunne kommet meg til Bergen! Men med hund og jobb og eh, et liv som er litt annerledes enn det var da jeg var i starten av tjueåra og fulgte etter kjendiser ( ), så er det litt vanskelig å gjennomføre. Håper bare det blir ny sesong IKMY til høsten. Og ikke at de venter helt til våren igjen eller noe. Og at det blir noen sommerkonserter innenfor rimelig avstand! Det enese dumme med festival er at man må stå foran scena og høre på så utrolig mye DRITT for å få det man kom for! Angående privatlivet deres og barn og sånt, det blir jo naturlig at vi nevner det, når sånt kommer opp. Men ja, vi vet hvor viktig det er for dem å verne om privatlivet, konene og ungene. Når det er sagt regner jeg med at grunnen til at Vegard og Helene ikke vil si "ja, vi venter barn og vi gleder oss" eller bare en annen liten setning som det, er at de ikke vil i sladrebladene, og de vet at Se og Hør kan få et sånt sitat til å bli førstesideoppslag med bilde av dem og ungene og et stort sitat smørt over en dobbeltside der de gir inntrykk av at de har stilt opp på intervju. De greide jo å lage en "bli med hjem til Ylvis-Vegard - NÅ Selger han HUSET" på forsida, kun basert på at de visste adressen hans og kjøpte/stjal bildene fra eiendomsmegleren. De er jo gærne. Så, det er nok noe annet om noen fans sier "så koselig, jeg er glad på deres vegne" og "jeg håper det betyr at de blir i Norge, hehe" og om sladrebladene lager en kjempegreie utav en liten bekreftelse. Så lenge de selv ikke kommenterer det kan ikke sladrebladene dra det så inn i h... ut av proposjoner, som de jo ikke ønsker. Akkurat det med de bladene er vel noe av det de liker minst med jobben sin. Jeg er hvertfall glad på Vegard og Helenes vegne, det kommer til å bli mange talentfulle Ylvisåker-unger der ute om 15-20 år! Snus, hvordan setter du sammen videoer så lett som en plett? Jeg prøver å sette sammen noen lydfiler de har, og det tar jo hundre år fordi jeg må lære meg teknikken først! Vet dere forresten om det fra Robins på SVT finnes på nett? (Der de intervjua dem med David Battra og de gikk på ski i studio og sånt). Jeg har det på DVRen min, så om det ikke ligger på YouTube kan jeg ta det over på dataen og legge det ut. Vet ikke når jeg får tid, da. Men gidder ikke om det allerede er ute. Helgesen, er det fortsatt sånn at Calle har overtatt for Vegard for deg? Hehe Neida, det er vel mer sånn 50/50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 11. mars 2014 #2215 Del Skrevet 11. mars 2014 Da har jeg postet en del artikkler fra se & hør. Det er mange linker, så jeg poster bare en link til selve posten på tumblr.http://ylvisbabe.tumblr.com/post/79303156715/these-are-huge-files-and-they-are-very-readablehttp://ylvisbabe.tumblr.com/post/79303104562/these-are-huge-files-and-they-are-very-readablehttp://ylvisbabe.tumblr.com/post/79303091739/these-are-huge-files-and-they-are-very-readablehttp://ylvisbabe.tumblr.com/post/79301948359/i-know-this-one-have-been-scanned-in-before-ihttp://ylvisbabe.tumblr.com/post/79301464583/these-are-huge-files-and-they-are-very-readable Jeg skannet også inn bildene fra programet fra Ylvis 4.http://ylvisbabe.tumblr.com/post/79299246947/these-are-the-pictures-from-the-program-i-bought Dere skjønner vell tumblr? trykk på X'en under så åpnes bildet i større format, da går det helt fint å lese hva som står. Jeg har en del flere artikkler ligende, fra se&Hør. Men orker ikke å skanne inn flere i kveld. Kommer senere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 22. mars 2014 #2216 Del Skrevet 22. mars 2014 Nå har det blitt den 22. Men denne fanvideoen om Bård som hadde bursdag 21. mars er så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 23. mars 2014 #2217 Del Skrevet 23. mars 2014 Noen som har lyst på en sommertur til Tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #2218 Del Skrevet 23. mars 2014 Noen som har lyst på en sommertur til Tønsberg? Ooo gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jumjum Skrevet 3. april 2014 #2219 Del Skrevet 3. april 2014 Jaaaaaaaa, jippi!!!Er helt i ekstase her nå. Ylvis skal ha åpningskonserten til Nordland musikkfestuke Har allerede kjøpt billett. . hehe. Nå er konserten ute og sjansen for regn er stor. Men shit, de kommer til byen. Wiiiiiiiiiiiiiii. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 3. april 2014 #2220 Del Skrevet 3. april 2014 Åh, så gøy! Bra at de kommer litt rundt i landet, så flere får sjansen til å se hvor fantastiske de er i dette konsertopplegget! (Og ellers, selvfølgelig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå