Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. mars 2014 #2141 Skrevet 1. mars 2014 Orker ikke å trykke svar. blir så langt. Men wow de linket til min video, det så jeg ikke en gang. Men selvfølgelig gjør de det, jeg er jo en awesåm filmfotograf. hahahah. litt skjelvinger og slikt, men ey, perfekt ble det så klart. Men alt du sier; enig. Og ut i fra det så kan vi trygt konkludere med at det var awesåm! Jeg gikk rundt på hotelrommet og sang "ytterst på tissen" i flere timer etterpå. Jeg tweita de en tweet i sta, håper de kommer til Trondheim. Da skal jeg se det en gang til! Gleder meg sånn til å se det på TV'en. Også kastet de burgere ut i salen! HAHA også tok Bård en bit fra burgeren til Calle, og de sang med munnen full av burger Jeg sto der å tenke "å gud, ikke få burgeren i halsen" haha. Men det gikk bra, de overlevde. Det var så genialt da Bård prøvde å gi Magnus en klem, han er så liten i forhold til han! så søtt
Rainbow Skrevet 1. mars 2014 #2142 Skrevet 1. mars 2014 Ja, det var veldig morsomt! Vi hadde veldig bra lyd der vi satt, det var ikke så mye hyling som inni crowden. Satt på veldig nære seter. Men satt omtrent på kanten av setet og glisa hele tiden. Argh, journalisten i Dagbladet har jo ikke peiling. "Tissemannen...sannsynligvis med opprinnelse i brødrenes skoledager..." Eh, nei? De sa jo på høytaleranlegget at det var impro fra O-fag! Jiizes. Og "Innrammingene er ofte nye, for eksempel når Averøyas skiltmangel dokumenteres gjennom gravalvorlig Brennpunkt-harselas før sangen «Sammen finner vi frem» starter...." Det er jo den som gikk på tv i 2011! Altså, research, damen??! Bård gliste så rått da han skulle skremme jenta med toghorn og hun trodde bare Calle skulle tute med airhorn! 1
Bazinga! Skrevet 1. mars 2014 #2143 Skrevet 1. mars 2014 Åh Gleder meg til å se på TV! Så den "Ytters på tissen" videoen i natt, og klarte ikke å komme over hvor kult DET var. Haha!
Rainbow Skrevet 1. mars 2014 #2144 Skrevet 1. mars 2014 Oh, og Vegard sang andre verset på "Work It" med Shaggy-stemme. Skikkelig likt. Det gjorde han i Drammen også, og da tenkte jeg at det er mange av fansa deres som aldri har hørt om Shaggy fordi de er for unge! Nå kom jeg på noe som kanskje ingen andre la merke til. Når de var ferdig og gikk backstage...så hadde de glemt å skru av mik’ene sine. Eller i alle fall Vegard. Jeg hørte ham si "Dødsbra" eller "Dritbra" eller noe, og så FETT!!!!"
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. mars 2014 #2145 Skrevet 1. mars 2014 Jeg sto forran "catwalken" men raden med kameraer rett bak meg. Ikke så langt bak, klarte ikke å se hvor mange rader med folk det var foran meg. Men midt i nesten. Skulle ønske jeg hadde sitteplass. Gud, har aldri følt en slik smerte i føttern, ryggen og hoften før. Jeg hørte ikke så veldig mye, fordi folk hylte sånn. blææ jeg som har dårlig hørsel fra før av haha. Men får vell med meg mye mer når jeg ser det på TV'en. Å pyro effekten, fy flate så kult!! og laser showet under The fox.
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. mars 2014 #2147 Skrevet 1. mars 2014 Når blir det vist på tv??!! :D Ingen dato enda. Men det ble filmet og det blir vist. Men ingen vet når. De skal ut på turne, vet ikke om det er norges turne (håper det. Ja jeg vil at de skal holde seg i Norge, don't shoot me) eller verdens turne, eller europa eller USA. Men trur nok de gir blaffen i det og sender det så fort de har redigert det, og funnet en åpning i sendeskjemaet.
Rainbow Skrevet 1. mars 2014 #2148 Skrevet 1. mars 2014 Oh, og "Shabby Chic". Da tenkte jeg på at det er vel en ganske god beskrivelse av Vegards hus i Bergen og oppussingen der, sett med sarkastiske øyne! 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. mars 2014 #2149 Skrevet 1. mars 2014 Oh, og "Shabby Chic". Da tenkte jeg på at det er vel en ganske god beskrivelse av Vegards hus i Bergen og oppussingen der, sett med sarkastiske øyne! Føler Bård og Vegard er unormalt opphengt i oppussing. Føler de pusser opp og flytter hele tiden jo haha.
Rainbow Skrevet 1. mars 2014 #2150 Skrevet 1. mars 2014 Føler Bård og Vegard er unormalt opphengt i oppussing. Føler de pusser opp og flytter hele tiden jo haha. Hehe, ja, det er mye flytting! Men det med oppussing er vel helst damene deres, og de (spesielt Vegard) syns det er ålreit å komme hjem for å snekre litt og være vanlig! Så lissom for meg bilder fra bloggen til kona hans av den sangen!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. mars 2014 #2151 Skrevet 1. mars 2014 Ghad ingenting er mer sexy enn en sikkelig handyman!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2152 Skrevet 1. mars 2014 Så moro å komme inn i tråden her og lese, dere har nevnt så mye av det jeg hadde tenkt til å skrive om. Har filmet MASSE av det spesielle: nesten hele Shabby Chic og sangen til Bjarte, Work It "Shaggy Style", Careless Whisper med Magnus osv, og har kost meg med klipp i hele dag. Jeg satt rett bak ståplassene, så godt som helt midt på. Så nært man kunne komme uten å stå midt i (det orker jeg ikke lenger ). Storkoste meg altså, og var jeg ikke fan og forelska før, så.. Hehe Anonymous poster hash: 138dc...23d 2
Ixnay Skrevet 2. mars 2014 #2153 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Synes dere har oppsummert veldig bra, helt enig i det dere skriver! Ja, det var veldig morsomt! Vi hadde veldig bra lyd der vi satt, det var ikke så mye hyling som inni crowden. Satt på veldig nære seter. Men satt omtrent på kanten av setet og glisa hele tiden. Argh, journalisten i Dagbladet har jo ikke peiling. "Tissemannen...sannsynligvis med opprinnelse i brødrenes skoledager..." Eh, nei? De sa jo på høytaleranlegget at det var impro fra O-fag! Jiizes. Og "Innrammingene er ofte nye, for eksempel når Averøyas skiltmangel dokumenteres gjennom gravalvorlig Brennpunkt-harselas før sangen «Sammen finner vi frem» starter...." Det er jo den som gikk på tv i 2011! Altså, research, damen??! Bård gliste så rått da han skulle skremme jenta med toghorn og hun trodde bare Calle skulle tute med airhorn! I know, akkurat det er jo ikke veldig vanskelig å finne ut da. I tillegg sa de det jo veldig klart når de presenterte sangen også, hun kan jo ikke ha hørt etter. Skjønte heller ikke VG som mente at Stonehenge "var en gedigen nedtur" syntes virkelig ikke det. Oh, og Vegard sang andre verset på "Work It" med Shaggy-stemme. Skikkelig likt. Det gjorde han i Drammen også, og da tenkte jeg at det er mange av fansa deres som aldri har hørt om Shaggy fordi de er for unge! Nå kom jeg på noe som kanskje ingen andre la merke til. Når de var ferdig og gikk backstage...så hadde de glemt å skru av mik’ene sine. Eller i alle fall Vegard. Jeg hørte ham si "Dødsbra" eller "Dritbra" eller noe, og så FETT!!!!" Ja det var så kult med Shaggy versjon av Work it! Skulle jo tro de hadde fått hanket inn Shaggy -- Gah, der er jo sååå talenftulle. Er det noe de ikke får til??! Det hørte jeg og, det var godt at de var fornøyde selv etterpå! Haha tenkte også på huset til Vegard og kona når han sang den Chabby chic sangen Åååh fanget i en "Ylvis - spell" Blir bare verre og verre for hver gang jeg ser dem. Litt som du sier Rainbow, man digger dem jo så fælt at det nesten er vondt Håper virkelig de kommer med IKMY 4 til høsten. I intervjuet jeg linket til i BA så hørtes de jo ikke helt sikre ut på hva som skjer fremover, heller ikke om det ble tv.. Gleder meg skikkelig til showet skal vises på tv!! Gjennoppleve den fantastiske opplevelsen, samt alle close-up på gutta ååååh Håper det blir snart! Endret 2. mars 2014 av Ixnay
Bazinga! Skrevet 2. mars 2014 #2155 Skrevet 2. mars 2014 Misunnelig!!! Håper de kommer til Stavanger. De skal vel spille på torget i Stavanger i august. Gratiskonsert i forbindelse med ONS. 1
Jumjum Skrevet 2. mars 2014 #2156 Skrevet 2. mars 2014 Skal de virkelig turnere med konserten? . Da håper jeg at de holder seg i Norge. da er det mer sannsynlig at jeg får kommet meg på en av de konsertene.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2157 Skrevet 2. mars 2014 Har noen link til bildene der de står i dress med revehale? Anonymous poster hash: eea7c...a3a
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 2. mars 2014 #2158 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Har noen link til bildene der de står i dress med revehale?Anonymous poster hash: eea7c...a3a http://www.hollywoodreporter.com/news/what-does-fox-say-ylvis-666401 (link til selve artikkelen) under er direkte link til bildene for de som ikke orker å bla igjennom 60 bilder.http://www.hollywoodreporter.com/sites/default/files/2013/12/Hollywood_Reporter_Rule_Breakers_2013_YLvis_1_h.jpghttp://www.hollywoodreporter.com/sites/default/files/2013/12/Hollywood_Reporter_Rule_Breakers_2013_YLvis_2_p.jpghttp://www.hollywoodreporter.com/sites/default/files/2013/12/Hollywood_Reporter_Rule_Breakers_2013_YLvis__p.jpghttp://www.hollywoodreporter.com/sites/default/files/2013/12/Hollywood_Reporter_Rule_Breakers_2013_YLvis_3_p.jpghttp://www.hollywoodreporter.com/sites/default/files/2013/12/Hollywood_Reporter_Rule_Breakers_2013_YLvis_5_p.jpghttp://24.media.tumblr.com/4b97a46b54c38fee595efb18e5b0f139/tumblr_my9b4f5BiW1ruyy6oo1_1280.jpg Endret 2. mars 2014 av SnusmumrikkenXx 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 2. mars 2014 #2159 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Her er noen bilder fra konserten. I sykt god kvalitet:https://www.facebook.com/magda.darowska/media_set?set=a.624102734326865&type=3 Må legge til en liten ting til.Ylvis 4 DVD'en er ferdig laget! Den er altså klar til å selges!. Det var noen på tumbler som snakket med en kameramann, som fortalte det. Og jeg har alltid hatt en liten følelse av at den kommer til å komme 1 år etter de ble ferdig med turneen. Det gjorde de med Norges/Nordens herligste. Og Ylvis 3 (de hadde noen få opptredener etter de var offisielt ferdig. Men 1 år etter turneen var over, da kom DVD'en) Så det betyr folkens. Ylvis 4 turneen ble ferdig Mars 2013. Da kommer vell DVD'en i Mars/April 2014! Men det er Ylvis vi snakker om her, de følger ikke reglene etter boken, ikke sine egne regler en gang. Så man vet aldri. Men det er lov å håpe! Endret 2. mars 2014 av SnusmumrikkenXx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå