Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Whohoo nå gleder jeg meg enda mere til Fredag. Håper ingen avslører noe før Fredag. Da blir jeg veldig lei meg!

Men godt å høre at du koste deg. Var de flinke live? Jeg er så spent på det... om de faktisk KAN synge live. Satt å så på youtube videoer, av kjente artister som høres ut som en torturert gris i full hyrdestund, og da tenkte jeg "å nei, hva om Ylvis er helt skamkjørte live?!, hva om jeg blir skuffet".

Så.. var de bra live? *krysserfingrene*
og ingen spoilere! Ikke noe om hvilke sanger, eller overaskelser. Eller noe detaljer fra selve opptreden. Du kan skrive det ned, også får du gi oss en liten sammenligning fra den i dag, og i Oslo Spektrum (om du også skal dit)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart jeg skal i Spektrum. Hallo, lissom! :P Kjørte fra Oslo til Drammen bare for å se dem i dag! :nigo:

Ja, det var en god idé, skrive det ned mens jeg husker det, og så sammenligne etter fredag. Ja, vil ikke avsløre noe, siden de ville man ikke skulle det. :)

Jaaa, de er flinke live!!!! Veldig! :danse:

Guuuud, så fine og flinke og woooow de er!

Skrevet

Åjada, de kan synge live! :) Søk på youtube, så finner du en del.

Åååååå!! Jeg gleder meg så sinnsykt til fredag! *hopp hopp hopp*

Anonymous poster hash: 138dc...23d
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Whohoo. Jeg er så hyper nå, liksom, i hodet. På grunn av konserten i Drammen. Blir så gira på andres vegne, å min å din. :danse: Jeg reiser til Oslo på Torsdag. Gleder meg!

Du må skrive ned. Også sammenligne!. Angrer på at jeg ikke skrev ned ting da jeg så Ylvis 4. Nå husker jeg nada. Husker morsom Vegard som toastmaster. Og babbel på et annet språk. Og et stort bilde av en penis og skrevende Vegard med Bård i mellom beina (sett bilder som trigger dette minnet også) Men ellers - Nada, null, ingenting, helt tomt.

Når jeg er på teater (elsker teater, ser stykkene 4-5 ganger. Meste jeg har sett et stykke er 9 ganger) så bruker jeg å memorere ting som går galt. Om en skuespiller glemmer replikken eller snubbler, eller noe blir ødelagt på scenen osv. morsomt. Min lille hobby; å huske på ting, andre helst vil glemme. :fnise:

Skrevet

Haha, det er ganske lurt. Jeg har pleid å skrive ned når jeg har møtt band jeg har likt og sånne ting, for jeg vet hvor fort man glemmer. Lange historier. Noen ganger glemmer jeg det, og det er så teit, for da skal det ikke lenge til før det er helt borte. Feks har jeg kanskje opplevd noe helt fantastisk kult med et band, og fem år senere er det bare grøt i hjernen...

Skal skrive ned alt i morgen, nå er de snart sovetid!!

Åh, Ylvis gjør hjernen min helt sprø! Voksne dama freker helt ut pga et par gutter fra Bergen. :fnise:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Menneskehjernen er et underlig organ. Vi glemmer ting vi helst vil huske, men husker ting vi helst vil glemme. Må være en produksjonsfeil. :fnise:

Jeg skal prøve å skrive ned ting fra konserten, slik at jeg kan sammenligne live og tv-versjonen. Håper TVNorge får ut fingern og får sent det i løpet av 2014. Om de er like treige som Ylvis selv, så må vi nok vente 3 til 5 år før vi får sett det. Vi har jo ventet oss ihjel på Ylvis 4 jo. :glare:
Hva, hva, hva om det er en av overraskelsene?! Hva om de sier "Ylvis 4 blir solgt ved utgangen" HAHA Er lov å drømme. :(

Ylvis får alle til å freake ut. Alt som kryper og går; fra 10 til 100år. It's the Ylvis-Effect :danse:

Skrevet

ikke sett dagens trur jeg... men har ikke sjekket tumblr enda. haha send link a, ikke alle som får med seg hva som skjer på instagram/twitter :)

Jeg kjenner en som jobber som tekstforfatter for dem, han sendte meg bilder og en liten snutt fra prøvene i dag :) så det ligger nok ikke ute på twitter ol.

Anonymous poster hash: eea7c...a3a

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Jeg kjenner en som jobber som tekstforfatter for dem, han sendte meg bilder og en liten snutt fra prøvene i dag :) så det ligger nok ikke ute på twitter ol.

Anonymous poster hash: eea7c...a3a

Okj good, for da har jeg ikke gått glipp av noe (så ikke noe nytt på tumblr) dessuten så har folk fått beskjed om å ikke røpe noe. Eller poste noe. Så du får kose deg med klippene :laugh:

Skrevet

Er det noen av dere som vet om Ylvis 4 kommer på dvd?

Skrevet

Kos dere i kveld!

Og jeg forvener referat i morgen! :opplyser:

Skrevet

Da er det godt i gang i Spektrum i følge Instagram. Skulle så inderlig ønske jeg var der . Sukk

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til disse.

Tekola, mod.

Skrevet

Det var såååååååååå bra!! Herre-guuud! At det går an å overgå forventningene man har, når man har skyhøye forventninger mener jeg! De er altså så utrolig talentfulle og fine og kule og morsomme! Jeg fikk vondt i kinnene fordi jeg glisa så fælt, og er hes etter all synginga og leeinga!

Åh, det er fint å være hetero for en kveld, altså! :fnise:

Vegard i sort singlet på "Stonehenge" og Egeland back-to-back, Bård i hvit singlet og skinnjakke på "Someone like me"... :rodmer:

De ble heist ned fra taket slik selvgode pophelter blir, alt var egentlig en kjempegigantisk parodi på hele storkonsertformatet. Det er bare helt...wow.

Skal skrive flere detaljer i morgen! Åh, jeg er så glad jeg fikk oppleve dette!!

• Liker 1
Skrevet

Whiiii! Gleder meg til detaljer!

Og er seriøst glad for at du fikk innfridd forventningene dine. Hva er det med meg? :sjokkert:

Skrevet
(...)

Åh, jeg er så glad jeg fikk oppleve dette!!

Åh ja, det var amazing!! Er også glad for at jeg fikk oppleve dette! Fy søren så utrolig dyktige, fine, fantastiske og suverene de der er. Morsomt at de hadde med seg Calle også, og at de hadde trukket inn kjendiser i Averøy-skilt sangen, og ikke minst at Bjarte sang - flink han også selvsagt. Synes det var så genialt når de trakk opp jenta på senen og brukte Toghornet under airhorne classics.

Hahha ja, også tissemann sangen :fnise:

Ser at de har fått gode anmeldelser i VG og DB i dag, og det var vel fortjent! Jeg blir helt "mind blown" av hva de gutta der kan få til.

Alt var så utrolig gjennomført, som det skrives i anmeldelsene - det var ikke spart på noe. Det var ikke bare å komme seg opp på scenen og fremføre sangene, men de hadde virkelig laget et skikkelig bra show rundt det. Det var som å være inni musikkvideoene.

Jeg er sååå glad for at jeg har sett det live!

Gleder meg til å se det igjen på tv! :)

Skrevet

Sitter nå å ser gjennom litt småsnutter og bilder som folk har lagt ut. Så veldig bra ut. Hvordan var det dere som var der?

Gleder meg til det kommer på tv. Håper det ikke blir så lenge til.

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Okey. Eh en ting: "ytterst på tissen!".
Jeg ble så glad, at jeg nesten begynte å gråte. Jeg ba om den sangen på twitter. Skrev flere poster på tumblr; om at jeg håper de fremfører den sangen. Jeg kødder ikke, jeg elsker den sangen. Den er så Ylvis, du får den ikke mer Ylvis.
Den har orde "tiss", beat boxingen til Bård. Random melodi, random tekst. 110% Ylvis med andre ord.

Hele konserten var awesåm! Gled dere til dere får sett den på Tv, det gjør nemmelig jeg. Fikk ikke med meg alt som skjedde på scenen, for jeg er bare 1.61 over bakken.

Liste med sangene som ble sunger, ble posted på facebook. Så den trenger jeg ikke å nevne. Jeg har lagt ut noen klipp på youtube, kommer litt flere. Orket ikke å filme alt, siden det kommer på TV'en. Men noe filmet jeg.

http://www.youtube.com/user/HallowSeekerXx
Det er kontoen min, der finner du noen klipp. Blant annet hele "ytterst på tissen" og hele Bjarte sin opptreden. Og jeg har den nye sangen også, derre med stolen. Litt dårlig filmet, for det ble best da de sto på "catwalken". Men trur lyden ble ganske grei. Jeg skjalv litt (sliten i henden) Men trur det ble ok.
Nye sangen kommer opp i kveld eller i morgen. Kom nettop hjem fra fra Oslo, men skal legge over alt te PC og last opp så fort som mulig. :)

Skrevet

Haha, jeg lo også godt av O-fag-sangen i Kraftwerk-stil! Det var så utrolig absurd, med gutta bak hvert sitt keyboard, metalliske stemmer, "Mhmm-hmm" innimellom. og animasjoner av en diger penis med beskrivelser av penisrelaterte ord på storskjerm. :hoho:

Ja, her er setlista hvis dere ikke har sett den linken på fb. De linker til og med til videoen din, jo! :)

Veldig imponerende med Bjarte sin sang. Det var mye lettere å høre teksten nå enn i Drammen. Moro å høre publikum, som jubla da de som ikke visste det skjønte hvem han var. Dukka opp barnebilder av dem på skjermen og han sang "my two older brothers". Kalte dem assholes som ikke ville ha med ham på å bli superstjerner. Veldig kul og ironisk sang, garantert basert på at han har fått mange spørsmål om sånt, når han egentlig driter i det der og vil ha et helt annet liv.

Åh, og i "Pressure" kom hun jenta som dansa the special move, hun er jo en helt vanlig statist, en vanlig jente som var med på videoen og fikk litt plass der fordi hun var tøff.

De var så flinke til å gjøre narr av konsertsjangeren. Lot som de var skikkelig selvhøytidelige og duste, på en morsom måte. Sånn før Massachusets, så snakka Bård om at de blir jo så slitne av å gjøre så mye, og da må de reise bort. "For eksempel denne t-skjorta! Den er ikke akkurat gratis!! Eller, den var faktisk gratis. Men disse skoa! Vi må jo sende folk ut for å kjøpe sånne skolisser! Og da blir vi slitne! Da må vi lade batteriene! :hoho:

Herregud, jeg digger dem sånn, det er nesten litt vondt. Bård i "Someone like me": Right live der og da med hvit singlet og skinnjakke....Og solbriller hadde han innimellom. Vegard hadde sort singlet innimellom og sto der og lot som han digga seg sjøl og ville ha jubel. Til og med Magnus var morom der han og Bård spilte henholdsvis althorn og saxofon sammen, fordi Magnus er så sinsykt høy. De andre blir jo bittesmå!

Åh, skulle ønske jeg hadde hatt mulighet til å dra til Bergen i mai!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...