Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Her ankommer gutta våre til MAMA på rød løper

http://youtu.be/9_FpT6WE6a0

Her er fremfører de "The Fox" live. ;) (jentene som sitter og digger er fra to populære K-pop jenteband). Sjekk den store reven :)

Her dukker de opp på scenen med jentebandet Crayon Pop :-D

http://youtu.be/4Pa_ZNQMnbk

Her tar de imot prisen de vant "favorite international artist"

Det er jo bare så moro :) Man blir jo bare kjempestolte av dem.

Endret av curly_sue
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her dukker de opp på scenen med jentebandet Crayon Pop :-D

http://youtu.be/4Pa_ZNQMnbk

Leeeer så jeg gråter!! :ler::ler::ler: k-pop og ylvis på en gang! :danse:

Takk for linkene, tenkte egentlig å sjekke ut the fox versjonen fra det showet, og snubla over denne istedet :biggrin:

Anonymous poster hash: 77b3a...be1

Skrevet

Og der fikk jeg endelig sett the fox i asiatisk versjon også! :laugh: Så kult at alle disse k-pop stjernene er helt med, og både kan låta og dansen :danse:

Anonymous poster hash: 77b3a...be1
Skrevet

Haha de skal synge The Fox på Glee! :fnise:

Skrevet

Haha de skal synge The Fox på Glee! :fnise:

Haha, så gøy! Vet du når det kommer? :fnise:
Skrevet

Haha, så gøy! Vet du når det kommer? :fnise:

Ja, episoden skal gå i USA 28. november :)

• Liker 1
Skrevet

Veldig kult at de skal være med på Glee! Eller er det "bare" at de som er med der sang den?

Denne tråden må ikke dø ut, altså! Også savner vi de som skravla så veldig!

Lurer på om det er noe morsomt i asiatisk media vi ikke har fått med oss, de var jo intervjua over hele fjøla. Ba en jente jeg kjenner fra Malaysia om å følge med i media og si om hun fant noe! :)

Dette var jo kult, da! Men litt for mye dansere og lite Ylvis, syns jeg! Når de først dro helt dit.

Oh, en annen ting. Kirgisistan-greia. Den var jo klippa! Jeg har litt på følelsen av at noen klipp var lagt til, jeg huska ikke alt med at Ilya guida dem rundt og sånn, og Vegards voice over var lagt inn og endra enkelte steder for å skape bedre overganger og sånn. MEN de hadde jo kutta ting også. Feks at de lærte programlederne på frokost-tv Labbetuss-sangen. Og at Ilya prata om hvor spent han var på reaksjonen til Ylvis på plakatene. Og sikkert mer også. Skjønner at de må ha plass til akkurat 40-45 min tv-tid, men likevel. "Her kommer hele serien som en dokumentaaaaar! (Minus noe vi måtte klippe vekk for å få plass! Hurraaa)". :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Men de har jo lagt til andre ting. Syns det var kjempegøy jeg. Masse bilder og sånn i introen. Og Ilya som guidet de rundt.

Skrevet

Vet ikke om dere har sett denne, men jeg syns den er hysterisk :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå har de jo først vært rundt i Asia, og deretter Canada og USA. Fant litt fra sistnevnte, de var tilbake på TODAY SHOW i dag.

Det kan dere se her!

Og de har også gjort noen Canadiske intervjuer, som dette, dette og dette.

Og opptrådt i Canada:

Jeg bare fant det nå rett før leggetid, så har ikke sett noe av det selv engang! :fnise:

Endret av Rainbow81
  • Liker 2
Skrevet

Ellers bør alle følge Ylvis Facebookies på YouTube, de så jeg nå at har lagt ut mye klipp, også flere fra USA-turen.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei alle! Har dere hatt en fin jul?

Har lagt Ylvis litt fra meg nå i førjulstiden. Har lest og sett det lille jeg har kommet over, men ikke lett noe særlig etter andre ting.

Noen som var på boksigneringen i Oslo, eller? Leste det var laaaaange køer.

Bård... :fnise:

Skrevet

Var på boksigneringen. Teoretisk sett skulle de ha dratt, men de tok å signerte bøkene mine før de dro :)

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Åååh jeg gleder meg til show i februar!! :hoppendeglad: :hoppendeglad:

• Liker 3
Skrevet

Jeg og, herreguuud, det blir bra!! :hoppe:

Nå vant de nettopp "Årets hit" på Spellemann!! Sååå søte og gode og småflaue og morsomme... :rodmer:

Noen som vet om de opptrådde? Så bare slutten.

Skrevet

Årets hit :fnise: Er jo helt utrolig! Måtte le av takketalen da. Har jo tross alt vært i musikkbransjen i 6 måneder :)

Men nei, de opptrådde ikke.

Skrevet

Haha, ja, veldig søtt sagt! Og alle takkegreiene virka relativt uforberedt og spontant, selv om det muligens ikke var det. Må føles absurd å få spellemann for å lage tull!

Fiiine Bård! :hjerte: :hjerte: Og Vegard, da!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble bare så glad av å se de på TV at jeg ikke visste helt hvordan jeg skulle reagere. Kjente det var lenge siden sist :rodmer:

Ååå, nå er jeg misunnelig på dere som skal se dem LIVE! Åh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...