Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Gjesten

Anbefalte innlegg

Også snart filmaktuelle Will Ferrell tok seg tid til et par spørsmål fra Dagbladet. Han dukket opp i en burgunderrød dress og var «in character» som Ron Burgundy, som er hans kjente rolle i filmen «The Anchorman», som kommer med en oppfølger nå snart.

Da Dagbladets reporter spurte han om The Fox svarte han med følgende replikk:

«Kan de ikke snart fange den reven og spise den?».

HERREGUD SÅ PINLIG AV DEN NORSKE REPORTEREN!! Gå rundt og spørre "Vatt du ju tinnk abbaot defåkks? Dey ar Nårrvidjænns ju nåo!"

Anonymous poster hash: de898...29e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det har du nok rett i!

Bra du gleder deg på våre vegne, jeg ser for meg at denne tråden kommer til å flomme over av entusiasme starten av februar!

Oooh, liker ham i hvit t-skjorte! Takk for klipp! Jeg skal EGENTLIG skrive jobbsøknad nå, så må se det en annen dag. Vant de noe, da?

Nei, de vant ikke noe.

Lykke til med jobbsøknad! Klippene er fortsatt der når du er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være noe med Vegard på "Norge i dag" på Radio Norge, tror det skulle begynne klokka 18. Så da er det sikkert to minutter klokka fem på sju :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2013/11/12/kultur/musikk/ylvis/tvnorge/tv/30285068/

En sak på Dagbladet om Ylvis og Afrika, med video fra kontoret deres. Gøy :) Også en artikkel i Dagbladet +

http://www.dagbladet.no/2013/11/12/kultur/pluss/underholdning/ylvis/i_kveld_med_ylvis/30267775/

Endret av Bazinga!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser Dagbladet har lagt ut noen vidoer fra den røde løperen, men hjelpes så irriterende den journalisten var "en aldri så liten"

De var veldig søte på den røde løperen. :)

http://www.kjendis.no/2013/11/10/kjendis/katy_perry/musikk/ylvis/mtv/30249830/

http://www.kjendis.no/2013/11/10/kjendis/ylvis/mtv/mtv_ema_awards/mtv_awards/30249326/

http://www.kjendis.no/2013/11/10/kjendis/ylvis/mtv_ema_awards/musikk/30246971/

Hege er en flink journalist <3

Anonymous poster hash: cf0fb...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege er en flink journalist <3

Anonymous poster hash: cf0fb...119

Mulig det, men det var irriterende å høre på at hun sa "en aldri så liten" i hver setning.

Jeg har ikke barn, men jeg har allikevel lyst til å kjøpe denne. Kunne jo vært morsomt å ha førsteopplaget, men et sted får vel grense gå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakomfilm fra da de spilte inn introen til sesong 2 :)

Mulig det, men det var irriterende å høre på at hun sa "en aldri så liten" i hver setning.

Jeg har ikke barn, men jeg har allikevel lyst til å kjøpe denne. Kunne jo vært morsomt å ha førsteopplaget, men et sted får vel grense gå :P

Jeg vurderer også å kjøpe boken. Hadde tenkt å kjøpe den til niesen min, men hun er nok litt for ung enda. Får ta den selv :fnise:

Og "aldri så liten" er noe jeg vertfall aldri kommer til å si. Makan til irriterende!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakomfilm fra da de spilte inn introen til sesong 2 :)

Jeg vurderer også å kjøpe boken. Hadde tenkt å kjøpe den til niesen min, men hun er nok litt for ung enda. Får ta den selv :fnise:

Og "aldri så liten" er noe jeg vertfall aldri kommer til å si. Makan til irriterende!

Haha du har i alle fall en unnskyldning du kan gjemme deg bak :P Lurer på hva min samboer sier hvis (når) jeg får den boken i posten ;) Sånn er det å være fan av alt de gjør... Multitalentene altså!

Den filmen var bra Bazinga. De var skikkelig fine i den! Morsomt å se de litt avslappa som seg selv. Så vittig at de ikke klarte å holde seg alvorlige når de spilte inn senen med Calle. Heldige de som jobber med dem, det må være utrolig gøy!

Vegard: "siste strålene med sol som ble sendt fra solen for 8 minutter siden"

I dag er det best off episode, så da er det slutt for denne gang. Det har gått altfor fort! Hva skal jeg se frem til på tirsdag og torsdag nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser den igjen og igjen :rodme:

"EN SOLSIKKE" :fnise:

"EN SKIVE... EN SKIVE MED NUGATTI! SMÅ BARN... SMÅ GLADE BARN SOM LEKER!

"FAEN I HELVETE... OW! OW! OW!"

:skratte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, så kult, gleder meg til å se senere! Han hørtes veldig oppriktig ut da han snakka om å ha blitt syk, syns jeg. Og tror ikke Vegard ville latt ham slippe unna ellers. Det var jo hans idé, stakkars! Og herregud så lenge de klina!!

De var visst også på BBC radio i går! Skal lete etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mulig. Jeg tenkte bare at Bård var pingle og gikk til legen og håpte på å få "sykemelding", så jeg hørte kanskje ikke heeeeelt etter :fnise:

Og ja, det var grusomt lenge. Og pinlig! Off, stakkars Vegard.

Endret av Bazinga!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mulig. Jeg tenkte bare at Bård var pingle og gikk til legen og håpte på å få "sykemelding", så jeg hørte kanskje ikke heeeeelt etter :fnise:

Og ja, det var grusomt lenge. Og pinlig! Off, stakkars Vegard.

Jeg følger alltid med på hva Bård sier! :opplyser:

Virka som han (selv om han var letta) var litt flau over å ikke kunne gjøre det. Han må pokker meg få lide litt neste år, altså! Nå er det hans tur! :regler:

Jeg fant noe radiogreier! Ikke hørt det selv ennå, har endel klipp og greier igjen å se og høre fra denne tråden nå.

BBC med Scott Mills

Radio 1 UK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Ylvis-nerder, her står det litt om firmaene deres. Egentlig bare en litt morsom greie å se hva de kaller enkeltmannsforetakene sine og sånn. Konene er med som varamedlemmer, og det er jo egentlig bare de selv og manageren som eier hele Concorde, blanda med mange forskjellige selskap som de har hel-eller deleierskap til. How to make money..! ;) Liker Vegards Maikrosåft! :fnise:

Strengt tatt er sikkert ikke denne infoen helt up to date. Men likevel artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...