Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Gjesten

Anbefalte innlegg

Hvaaa var de på senkveld? :O Jeg ante ikke at de skulle det, så jeg gikk glipp av det :grine:

Er det lagt ut på youtube eller noe?

Reprise i natt hvis du har mulighet til å ta opp 00.50 på tv2 :D

Nå har jeg også sikret billetter. Ble også stresset av at det var så mange forskjellige valg. Valgte sitteplasser er så liten så jeg ser aldri noe når jeg står, men jeg var dum og gikk tilbake for å se om det var bedre billetter så nå har jeg havnet et stykke bak :( Dumme meg. Jaja skal i alle fall på Ylvis show! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kom ut en bakdør, derfor stod vi ute :danse: Fikk aldri noe klem av Vegard......bare av Bård og Calle :wow: IKke spør meg hvorfor......men neste gang så skal jeg ha klem av Vegard også :fnise:

Men de ville jo kommet ut av den bakdøra uansett om dere hadde venta inne og bare gått til den når alt var slutt? Den døra må jeg finne neste gang jeg skal være publikum altså! Hva, fikk du ikke klem av han du liker best? Altså, hallo! Dette må du gjøre noe med! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er repriser!

I dag klokka 15.55 på Tv2 og på Tv2 Zebra klokka 18.

Har du fått deg Spektrum-billetter? :hoppe:

Jeg som strevde sånn med å finne ut når det går reprise også fant jeg bare i natt. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det fortsatt er 1 mnd gratis prøverperiode på tv2 Sumo, og der ligger episoden, hvis dere ikke har hatt det før. Fant også episoden av sommertid da de var der med han Fred.... brynstylisten, men der måtte jeg lete og finne dato selv.

Mye av programmet ligger på youtube, men ikke den delen der kvelertak var gjester tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som strevde sånn med å finne ut når det går reprise også fant jeg bare i natt. Haha

:fnise:

Jeg sjekker alltid www.se.no for sånne ting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de ville jo kommet ut av den bakdøra uansett om dere hadde venta inne og bare gått til den når alt var slutt? Den døra må jeg finne neste gang jeg skal være publikum altså! Hva, fikk du ikke klem av han du liker best? Altså, hallo! Dette må du gjøre noe med! :fnise:

Var egentlig helt greit, for når jeg så Calle så skifta jeg :fnise: Og dessuten var Bård så deilig å klemme på, så det veide opp :fnise: Men i februar så SKAL jeg ha en klem av Vegard også :danse::danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi, billetter i boks her og. :D Valgte sitteplasser vi og, selv om jeg gjerne skulle stått helt fremst. :P Men skal ha med meg et par som ikke er like Ylvis-frelst (enda! :lur: ), og tror ikke jeg gidder å stå 3 timer i kø i februar. Fikk på rad to, nesten midt på (mot enden av felt 108), så regner med det blir bra. :D Ååååh, jeg gleder meg sånn!! :bond:

Anonymous poster hash: 138dc...23d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er repriser!

I dag klokka 15.55 på Tv2 og på Tv2 Zebra klokka 18.

Har du fått deg Spektrum-billetter? :hoppe:

Jeg er ikke hjemme da :( Får håpe noen legger ut episoden i sin helhet på youtube.

Nei, jeg tenker jeg ser det på TV ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke hjemme da :( Får håpe noen legger ut episoden i sin helhet på youtube.

Åh, skal de sende det på tv også?

Må huske å sette det på opptak så jeg kan se det på tv i tillegg :P

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tv? Men det er jo YLVIS! Live! I Oslo! Vegard-drømmemannen din som synger!! Live! Det kan man jo ikke gå glipp av!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke hatt så lang reisevei så hadde jeg lett kjøpt billetter jeg også, men jeg merker at det blir litt vanskelig å prioritere det når det også går på TV. Får leve litt gjennom dere den kvelden tror jeg :) Vil høre referat fra alt som skjedde da, selv om jeg ser det på tv. Hadde det ikke vært for at jeg har sett Ylvis 4 to ganger det siste året, så hadde det nok vært litt surere.

Og så krysser jeg fingrene for at alle dere som vil møte dem får gjort det :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tv? Men det er jo YLVIS! Live! I Oslo! Vegard-drømmemannen din som synger!! Live! Det kan man jo ikke gå glipp av!

:duskedame:

Jeg vet det, men jeg har ingen Ylvis-frelste venner, så da ser jeg det heller på TV enn å dra med meg ufrivillige venner i spektrum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er treig som ikke hadde sett denne før nå? Måtte skru av halvveis, ble litt pinlig for min del. Vet ikke om det var for at Bård ikke var bra (eller var han det), eller om det bare er hele programmet. Roast er vel litt vel putetv for min smak.

Nå har jeg fått sett dette jeg også, enig i at det ikke var spesielt morsomt. Husker at jeg så en episode av dette når de sendte det på tv, men at jeg fort skjønte at det ikke var noe for meg. Jeg så på en av de filmene som kom opp etter at den opprinnelige var ferdig, og den var morsom!

Jeg fikk det ikke med meg når det gikk på tv. Så vittig at alle tre har krøller. Programlederne klarer jo ikke slutte å le!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som ser på EMA's i dag da? Hadde glemt hele greia jeg, til jeg så tweets derfra. Morsom variant av The Fox på den "røde" løperen. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser på EMA's i dag da? Hadde glemt hele greia jeg, til jeg så tweets derfra. Morsom variant av The Fox på den "røde" løperen. :biggrin:

Jeg har ikke MTV! :(

Men håper det dukker opp Ylvis-stoff på youtube og på andre klipp rundt om kring etter hvert! Vil ikke gå glipp av det! Men så noen bilder de har lagt ut på Instagram og sånn!

I dag har jeg sett tre reklamer for IKMY, alle der Vegard blir plaga av de andre, hehe!

Den ene danser han foran Calle som til slutt fiker til ham, de to andre holder Bård ham fast med henda på ryggen mens Calle stiller ham spørsmål og slår ham når han svarer feil på den ene og kiler/slår ham om hverandre på den andre.

Bård gliser selvsagt godt over at alt går utover storebror. :fnise:

Åh, stakkars Gjesten som ikke har noen å gå med!! :klem:

Tror alle vennene mine hadde blitt gærne om jeg hadde prata så mye om Ylvis med dem som jeg gjør med kjæresten, haha!

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://no.mtvema.com/live#!clipId=o7962r

Du kan se det live på mtv sine sider. Men tipper at vertfall VG og Dagbladet kommer til å legge ut ALT om Ylvis på EMA, så tror ikke vi skal gå glipp av noe :)

Ser Dagbladet har lagt ut noen vidoer fra den røde løperen, men hjelpes så irriterende den journalisten var "en aldri så liten"

De var veldig søte på den røde løperen. :)

http://www.kjendis.no/2013/11/10/kjendis/katy_perry/musikk/ylvis/mtv/30249830/

http://www.kjendis.no/2013/11/10/kjendis/ylvis/mtv/mtv_ema_awards/mtv_awards/30249326/

http://www.kjendis.no/2013/11/10/kjendis/ylvis/mtv_ema_awards/musikk/30246971/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://no.mtvema.com/live#!clipId=o7962r

Du kan se det live på mtv sine sider. Men tipper at vertfall VG og Dagbladet kommer til å legge ut ALT om Ylvis på EMA, så tror ikke vi skal gå glipp av noe :)

Hehe, det har du nok rett i!

Bra du gleder deg på våre vegne, jeg ser for meg at denne tråden kommer til å flomme over av entusiasme starten av februar!

Også Bård i hvit t-skjorte, fikk meg til å tenkte på Sommeråpent intervjuet jeg postet før i dag :)

Oooh, liker ham i hvit t-skjorte! Takk for klipp! Jeg skal EGENTLIG skrive jobbsøknad nå, så må se det en annen dag. Vant de noe, da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...