Rainbow Skrevet 10. oktober 2013 #1701 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvor får jeg hørt det på nett? Jeg trur jeg fant det på mobilen... Men det er en random engelsk person som prater om videoer som går viral.. så det er vell rett... Ja, da kom du akkurat for seint. De snakka med dem før det. Men det er jo mulig det blir lagt ut som podcast. Var ikke så mye, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 10. oktober 2013 #1702 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ja, da kom du akkurat for seint. De snakka med dem før det. Men det er jo mulig det blir lagt ut som podcast. Var ikke så mye, da. Det legges ut som podcast. Kommer vell i løpet av dagen eller i morgen Så det er ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. HH Skrevet 10. oktober 2013 #1703 Del Skrevet 10. oktober 2013 Du må love å ALDRI fortelle de om denne tråden om du møter de en dag! Og du må heller ikke lese igjennom tråden, da tror jeg du får sjokk over hvor gale kvinnfolk kan være.. Og på hvilken måte syns du bård er anderledes på skjermen enn før? Nå må du gi oss detaljer her, mann! haha, fått sjokk allerede, dere er jo crazy alle sammen! Vil ikke si for masse, men slik som jeg ser han nå så er han litt tilgjort om du forstår. Vegard er mer slik som jeg husker han. Vet mine foreldre har en del filmer av oss når vi var liten, deriblant hvor Bård synger julesanger mens han danser.. Kan legge de ut om det er interesse for det? Men da må jeg selvsagt høre med Bård først om det er i orden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 10. oktober 2013 #1704 Del Skrevet 10. oktober 2013 haha, fått sjokk allerede, dere er jo crazy alle sammen! Vil ikke si for masse, men slik som jeg ser han nå så er han litt tilgjort om du forstår. Vegard er mer slik som jeg husker han. Vet mine foreldre har en del filmer av oss når vi var liten, deriblant hvor Bård synger julesanger mens han danser.. Kan legge de ut om det er interesse for det? Men da må jeg selvsagt høre med Bård først om det er i orden Åååh nå har jeg lyst til å se filmene! Du må spørre. *hopper opp og ned* Jeg er villig til å legge meg selv inn til behandling om det får han til å si ja. Jeg lover, jeg skal ikke være gal lengre, bare jeg få se han synge og danse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 10. oktober 2013 #1705 Del Skrevet 10. oktober 2013 OMG! DEN sangen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 10. oktober 2013 #1706 Del Skrevet 10. oktober 2013 Er det bare meg, eller var han første gjesten veldig tørr og.. boring. Virket som at han ikke ville være der jo. Har aldri hørt om han eller Men det er vell min egen feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 10. oktober 2013 #1707 Del Skrevet 10. oktober 2013 Er det bare meg, eller var han første gjesten veldig tørr og.. boring. Virket som at han ikke ville være der jo. Har aldri hørt om han eller Men det er vell min egen feil. Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 10. oktober 2013 #1708 Del Skrevet 10. oktober 2013 ESKEGUTT *sikler* Viste dere at jeg er gift med Brynjar Kvam? Men eskegutten er loverboyen min. Shhh ikke si det til Brynjar. Om de noen gang snubler over denne siden, så er vi f.u.*.k.e.d! (Perfekt sensur, ingen under 10år finner ut hva det egentlig står) Da kommer det menn i hvite frakker og henter oss. Og nei, dersom du først får kornisk ylvistiss, så forsvinner den ikke, den har kommet for å bli. Den "forsvinner" så fort du slutter å ser, hører eller tar på Ylvis. Men så fort Ylvis er i nærheten så kommer ylvistissen også. Også er det slik at den reagerer forskjell på Bård og Vegard. Noen har en såkalt Vegard-tiss, og noen har en Bård-tiss. Om den blir større og villere når du ser f.eks Vegard, ja da har du en Vegard-tiss. Min har en liten tekniskfeil, den bytter imellom og være en Vegard - og Bård-tiss. Er du gift med brynjar kvam?? Du heter snusmumrikken kvam du da?? Hvem tror du vinner i kampen om deg?? Brynjar kvam eller eskegutten?? F.u.*.k.e.d?? Hva betyr den?? Det var god sensur! Men jeg tror jeg tok den! Det betyr at vi er reddet, sant?? Oh shit! Ylvistiss hørtes skikkelig alvorlig ut! Men hvordan er ulykkestatestikken i forbindelse med den lidelsen?? Om det skjer så endrer jeg navn til Olga også flytter jeg til Nordpolen, hvor jeg skal leve av oppdrett av rein og pingviner. Også må jeg bo i en iglo, uten varmeovn. Så det må IKKE skje, de må aldri finne denne siden, da sliter vi alle sammen! Du vil bare reise til nordpolen for du håper det er pingushow der du! Jeg drar heller til swahiliwood! Du kan ta en skjønnoperasjon også blir du mannen min Omfred. INGEN har kjangs til å finne ut hvem vi egentlig er da. Til og med Tore Strømøy kommer til å slite. Tore Strømøy syns trøndersk er en deilig dialekt, det sa han til meg i sommer! Så vi er glad i tore strømøy! haha, fått sjokk allerede, dere er jo crazy alle sammen! Vil ikke si for masse, men slik som jeg ser han nå så er han litt tilgjort om du forstår. Vegard er mer slik som jeg husker han. Vet mine foreldre har en del filmer av oss når vi var liten, deriblant hvor Bård synger julesanger mens han danser.. Kan legge de ut om det er interesse for det? Men da må jeg selvsagt høre med Bård først om det er i orden Crazy'e? Vi? Joo da, du kan si det til meg altså! Jeg skal ikke si noe til de andre. Jeg har jo allerede vært ute her å sagt jeg syns Bård ikke virker så bra på skjermen. Så du ødelegger ikke noe bilde for meg altså. Viiiideoer!! Ja det VIL vi se!! Åååh! Legg de ut! Drit i å spør! Jeg skal ta på meg ansvaret jeg! Åååh nå har jeg lyst til å se filmene! Du må spørre. *hopper opp og ned* Jeg er villig til å legge meg selv inn til behandling om det får han til å si ja. Jeg lover, jeg skal ikke være gal lengre, bare jeg få se han synge og danse Snakk for deg selv! Jeg legger meg ikke inn før det kommer noe vegard film! Er det bare meg, eller var han første gjesten veldig tørr og.. boring. Virket som at han ikke ville være der jo. Har aldri hørt om han eller Men det er vell min egen feil. Har du ikke hørt om Lars Vular?? Du må youtube han, så har du sikkert hørt om han likevell Jeg ELSKET dagens program! Jeg lo så jeg gråt flere ganger! Jeg er glad jeg tok den opp! Tror jeg må se den igjen veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 10. oktober 2013 #1709 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva skjedde på slutten av sendinga i dag? hvorfor satt bare Calle i stolen og så sur ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 10. oktober 2013 #1710 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva skjedde på slutten av sendinga i dag? hvorfor satt bare Calle i stolen og så sur ut? Bare for å gjøre noe teit, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 10. oktober 2013 #1711 Del Skrevet 10. oktober 2013 Bare for å gjøre noe teit, selvfølgelig! Det virka liksom så ulikt han og ha den oppførselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 10. oktober 2013 #1712 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det virka liksom så ulikt han og ha den oppførselen Så det i øynene på han at det var bare på bøll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 10. oktober 2013 #1713 Del Skrevet 10. oktober 2013 Er du gift med brynjar kvam?? Du heter snusmumrikken kvam du da?? Hvem tror du vinner i kampen om deg?? Brynjar kvam eller eskegutten?? F.u.*.k.e.d?? Hva betyr den?? Det var god sensur! Men jeg tror jeg tok den! Det betyr at vi er reddet, sant?? Oh shit! Ylvistiss hørtes skikkelig alvorlig ut! Men hvordan er ulykkestatestikken i forbindelse med den lidelsen?? Viiiideoer!! Ja det VIL vi se!! Åååh! Legg de ut! Drit i å spør! Jeg skal ta på meg ansvaret jeg! Har du ikke hørt om Lars Vular?? Du må youtube han, så har du sikkert hørt om han likevell Brynjar og eskegutt er nærevenner, skulle nesten tro at de er brødre. De vet at jeg roter rundt med begge, og de elsker det. En gang så hadde jeg og eksegutt, bedre kjent som We'gar, det moro inne i en eske, naken! Vi spilte kabal og koste oss med boller og saft. Veldig romantisk. Vi tre har det veldig fint sammen Jeg er sensurmesteren. Jeg er som en ninja på nettet. Tar jeg bort en bokstav så skjønner ingen hva jeg skrivr <-- hva stå det der? Er det noe stygt? Sa jeg noe om DEG? Det får du aldri vite! Mohaha Jeg er så god at verken yahoo, google eller bing kan hjelpe deg. Jeg kan godt gi deg ulykkesstatistikken for ylvistiss. 11 av 8 har rapportert at de har hyppige anfall med øye infeksjoner. For når de får ylvistiss, og den blir oppe alt for lenge, så er det som om den sprenges og en hvit substans spruter ut. Og så mange som 87% av befolkningen har en ylvistiss som vinkler opp mot ansiktet, så da får de dette hvite gørret i øyet. Også får man øye infeksjoner. Ofte blir det en halv-ylvistiss slik at den står rett ut og da er det lett å dunke den bort i vegger og slikt. Det er en del rapporter om folk som har knust blomstervaser og annet knuseligne ting også. Så man må passe på, spesielt i disse dager hvor Ylvis dukker opp på tv'en støtt og stadig. Ingenting er farligere enn en ukontrollerbar ylvistiss. Du må aldri kjøre bil med en ylvistiss, man kan fort miste bevisstheten på grunn dårlig blodsirkulasjon. De holder på med studier for å finne ut hvorfor dette skjer, professorene på Norsk helse institutt spekulerer i om det kan være blod som holder ylvistissen oppe, men de må ta flere tester for å være sikker. For nå så har de gitt ut en pressemelding hvor de sier at du må holde deg hjemme, og for all del, ikke kjøre bil med ylvistiss! Jeg tuba fyren... Men har aldri hørt eller sett han før. Men nå vet jeg at han finnes ihvertfall. Jeg tar på meg ansvaret for at Kiarapus tar på seg ansvaret, så det er bare å poste det nå. Å herregud, nå har det virkelig klikket for meg. Alt for mye sukker, spist en hel pakke kinder maxi. Hjernen min går i 250. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. "Do you hear the people sing? singing the song of angry meeeeeeen?" Har hørt på samme sangen i hele dag, og da tuller jeg ikke, i seriøst snart 10 timer. Det har klikket for meg. Hjeeeelp SPAGHETTI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 11. oktober 2013 #1714 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Her er podcasten fra sytten tretti i går. Legger ut en direkte link jeg. Men du finner den på itunes her: http://www.p4.no/lyttesenter/ det er sendingen 10.10.13. Her er direkte link. starter rundt 13:53 www.p4.no/mmo/Podcast/2013/bff16ed5-6a5d-44dc-bf11-5cd35a9e368c.mp3 Endret 11. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 11. oktober 2013 #1715 Del Skrevet 11. oktober 2013 Gutta på today show: http://www.youtube.com/watch?v=yEj328QAz1k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 11. oktober 2013 #1716 Del Skrevet 11. oktober 2013 Gutta på today show: http://www.youtube.com/watch?v=yEj328QAz1k Endelig noen med bra kvalitet. Det er 30 andre IDENTISKE klipp som har blitt lastet opp. Men kvaliteten er så dårlig at man sku tru de har filmet det med et kamera fra sent 80-tallet. Her er også intervjuet, det kommer vell på youtube snart det også. Nederste er intervjuet, det andre er hvor de synger. http://www.today.com/toyotaconcertseries/what-does-fox-say-ylvis-answer-ultimate-question-today-8C11375434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 11. oktober 2013 #1717 Del Skrevet 11. oktober 2013 Endelig noen med bra kvalitet. Det er 30 andre IDENTISKE klipp som har blitt lastet opp. Men kvaliteten er så dårlig at man sku tru de har filmet det med et kamera fra sent 80-tallet. Her er også intervjuet, det kommer vell på youtube snart det også. Nederste er intervjuet, det andre er hvor de synger. http://www.today.com/toyotaconcertseries/what-does-fox-say-ylvis-answer-ultimate-question-today-8C11375434 Hurra Drev akkurat å lette etter det intervjuet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 11. oktober 2013 #1718 Del Skrevet 11. oktober 2013 Og bare sånn til opplysning..........Vegard-tissen er helt ute av kontroll her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 11. oktober 2013 #1719 Del Skrevet 11. oktober 2013 Og bare sånn til opplysning..........Vegard-tissen er helt ute av kontroll her i dag Du er ikke alene. Bård-tissen er litt vill den også. Men herregud, Vegard i revekostyme blir alt for mye! Han ser så liten å søt ut i det kostymet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 11. oktober 2013 #1720 Del Skrevet 11. oktober 2013 Du er ikke alene. Bård-tissen er litt vill den også. Men herregud, Vegard i revekostyme blir alt for mye! Han ser så liten å søt ut i det kostymet. Vegard i revekostyme er jo bare vakkert har du sett det VG-tv intervjuet forresten???? DA snakker vi deilig Vegard altså....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå