Kiarapus Skrevet 23. september 2013 #1301 Skrevet 23. september 2013 Jeg føler at alt jeg sier på Trønders er feil, så da blir jeg veldig usikker. Jeg skriver også veldig rart på Bokmål, for jeg skriver slik som jeg snakker. Jeg bare tar bort noen æ'er også tar jeg bort "shø og særr" fra de fleste setningene. Og/å er helt likt på Trøndersk, vi har bare "å" vi, så det er ikke noe rart at jeg sliter litt der. haha. også bruker vi mye "så" i stedet for "også". Ylvis 4 er helt.. amaziiiiiing! Fikk sett det en gang i Oslo, og to ganger i Trondheim Men ville se det flere ganger. Hadde tenkt å dra til Oslo nå for å se I kveld med ylvis, men det er ingen som vil bli med meg på dagstur. På ungdomsskolen så fikk jeg faktisk beskjed i nynorsken at hvis jeg var usikker på ett ord så skulle jeg bare skrive det på trøndersk, for det var stor sannsynlighet at det var riktig Det er helt sikkert derfor jeg forstår det du skriver så godt, og ikke syns det er rart i det heletatt. Jeg skriver jo også akkurat som jeg snakker. Trøndera e tøffast! Hvis de fortsatt har IKMY når jeg flytter opp til tr.lag igjen så blir jeg med deg på dagstur til oslo jeg!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1302 Skrevet 23. september 2013 På ungdomsskolen så fikk jeg faktisk beskjed i nynorsken at hvis jeg var usikker på ett ord så skulle jeg bare skrive det på trøndersk, for det var stor sannsynlighet at det var riktig Det er helt sikkert derfor jeg forstår det du skriver så godt, og ikke syns det er rart i det heletatt. Jeg skriver jo også akkurat som jeg snakker. Trøndera e tøffast! Hvis de fortsatt har IKMY når jeg flytter opp til tr.lag igjen så blir jeg med deg på dagstur til oslo jeg! Jeg skriver Svensk når jeg skal skrive Nynorsk jeg. Ikke rart jeg stryker i Nynorsk. Whohoo da kan vi bli Ylvis-partnere. vennene mine bryr seg ikke om Ylvis, de vet ikke hva de går glipp av
Kiarapus Skrevet 23. september 2013 #1303 Skrevet 23. september 2013 Jeg skriver Svensk når jeg skal skrive Nynorsk jeg. Ikke rart jeg stryker i Nynorsk. Whohoo da kan vi bli Ylvis-partnere. vennene mine bryr seg ikke om Ylvis, de vet ikke hva de går glipp av Svensk, faktisk! Jeg endte opp med å få fritak fra hele nynorsken, jeg.. Bryr de seg ikke om Ylvis?? Omg! Loooosers! Ja klart vi må være ylvis-partnere! Vi skal da være den nettbaserte kvinne utgaven av Ylvis! Og siden jeg er ganske lav, har mørkt hår og brune øyne og er sykt god til å synge ( ) så er det jo bare naturlig at jeg er "Vegard"...
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1304 Skrevet 23. september 2013 (endret) Svensk, faktisk! Jeg endte opp med å få fritak fra hele nynorsken, jeg.. Bryr de seg ikke om Ylvis?? Omg! Loooosers! Ja klart vi må være ylvis-partnere! Vi skal da være den nettbaserte kvinne utgaven av Ylvis! Og siden jeg er ganske lav, har mørkt hår og brune øyne og er sykt god til å synge ( ) så er det jo bare naturlig at jeg er "Vegard"... Jeg er lav, mørke øyne, mørkt hår OG krøller! også er jeg litt *Kremt* veldig *kremt* butt (butte?). Så JEG er Vegard. Jeg kan å synge jeg også... Er veldig flink faktisk, når jeg er helt alene, og synger veldig, veldig lavt. Vi kan ha to Vegard'er, også kidnapper vi ekte Bård. Perfekt! (Måtte faktisk google hvordan man skriver Vegard! Tenkte ikke på å sjekke hvordan du skrev det eller. Trur jeg er litt trøtt) Endret 23. september 2013 av SnusmumrikkenXx 1
Kiarapus Skrevet 23. september 2013 #1305 Skrevet 23. september 2013 Jeg er lav, mørke øyne, mørkt hår OG krøller! også er jeg litt *Kremt* veldig *kremt* butt (butte?). Så JEG er Vegard. Jeg kan å synge jeg også... Er veldig flink faktisk, når jeg er helt alene, og synger veldig, veldig lavt. Vi kan ha to Vegard'er, også kidnapper vi ekte Bård. Perfekt! (Måtte faktisk google hvordan man skriver Vegard! Tenkte ikke på å sjekke hvordan du skrev det eller. Trur jeg er litt trøtt) Jeg har krølltang, så ikke prøv deg! Ooooooh, JA! Kidnappe Bård ja! Ikke noe problem! Men ikke noe missbruking av kroppen hans på bakrommet, altså! Google hvordan man skriver Vegard?? Herretid, du må da vite det staves We'gar'!.... Men foresten... SQUEES MY PANDABEAR!!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1306 Skrevet 23. september 2013 Jeg har krølltang, så ikke prøv deg! Ooooooh, JA! Kidnappe Bård ja! Ikke noe problem! Men ikke noe missbruking av kroppen hans på bakrommet, altså! Google hvordan man skriver Vegard?? Herretid, du må da vite det staves We'gar'!.... Men foresten... SQUEES MY PANDABEAR!! Jeg dør på meg. Selvfølgelig så blir det ingen misbruking, så fremt at han ikke ønsker det selv da <-- Bolledeig Vi må også kidnappe We'gar med det samme, sånn at vi har han i reserve, i tilfelle en av oss trenger ferie eller trenger litt tid til å se på Ylvis 3 dvd'en eller noe. Jeg ser på den nå! "If you call 911, that's me on the other side yeah" Må prøve å ring 911 å se om We'gar svarer!
Kiarapus Skrevet 23. september 2013 #1307 Skrevet 23. september 2013 Jeg dør på meg. Selvfølgelig så blir det ingen misbruking, så fremt at han ikke ønsker det selv da <-- Bolledeig Vi må også kidnappe We'gar med det samme, sånn at vi har han i reserve, i tilfelle en av oss trenger ferie eller trenger litt tid til å se på Ylvis 3 dvd'en eller noe. Jeg ser på den nå! "If you call 911, that's me on the other side yeah" Må prøve å ring 911 å se om We'gar svarer! BOLLEDEIG!! Nå lo jeg så mye at jeg viftet slik med armene at jeg kastet røyken min rett i gulvet her! Kiddnappe Vegard ja??? Jaaa, du tror det er trykt?? <-- Vegard-deig! Jaaaaa, ring 911!! Og så kjefter du den som tar telefonen huden full for at vedkommende ikke er han!! Jeg sitter akkurat nå å ser på 2 gamle menn på youtube, men jeg vurderer nesten om jeg skal se dvd'en i stede jeg også! :D OMG! Nå fikk jeg faktisk kjempe lyst til å tegne de! Er det helt sykt av meg å gjøre det??
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1308 Skrevet 23. september 2013 BOLLEDEIG!! Nå lo jeg så mye at jeg viftet slik med armene at jeg kastet røyken min rett i gulvet her! Kiddnappe Vegard ja??? Jaaa, du tror det er trykt?? <-- Vegard-deig! Jaaaaa, ring 911!! Og så kjefter du den som tar telefonen huden full for at vedkommende ikke er han!! Jeg sitter akkurat nå å ser på 2 gamle menn på youtube, men jeg vurderer nesten om jeg skal se dvd'en i stede jeg også! :D OMG! Nå fikk jeg faktisk kjempe lyst til å tegne de! Er det helt sykt av meg å gjøre det?? HAHA bolledeig, dagens. Når vi snakker om mat, den er ikke morsommere enn "spaghetti" delen i The cabin. Den dør jeg av. Må ikke brenne ned huset! Tenk hva naboene sier da, så hold på røyken. Det hadde hvert så genialt! Fikk lyst til å ringe de nå, men da kommer vell FBI å tar meg Nå ser jeg Pie Jesu. Så den med kommentarspor i går, må vell se DVD'en uten kommentarspor i dag. Også må jeg se Norges og Nordens herligste i samme slengen. Kanskje jeg skal slå på stortromma å se Spirit også. Ylvis maraton!!!
Kiarapus Skrevet 23. september 2013 #1309 Skrevet 23. september 2013 HAHA bolledeig, dagens. Når vi snakker om mat, den er ikke morsommere enn "spaghetti" delen i The cabin. Den dør jeg av. Må ikke brenne ned huset! Tenk hva naboene sier da, så hold på røyken. Det hadde hvert så genialt! Fikk lyst til å ringe de nå, men da kommer vell FBI å tar meg Nå ser jeg Pie Jesu. Så den med kommentarspor i går, må vell se DVD'en uten kommentarspor i dag. Også må jeg se Norges og Nordens herligste i samme slengen. Kanskje jeg skal slå på stortromma å se Spirit også. Ylvis maraton!!! Jaaaa! Jeg også ler meg ihjel av spagetti! Det er jo ikke første sangen han brillierer med at han lager mat, så man forventer liksom at det skal komme noe fancy. Og så kommer han med spagetti! Naboen røyker selv, så jeg skylder bare på de om jeg brenner ned huset! Omg! Med lydspor! Jeg har ikke sett det jeg! Nå sitter jeg å hører på lydsporene på ekstramatrialet, så skal jeg starte på dvd'en snart! Dvd + å tegne de, det er en god plan! OMG! jaaaa, ylvis maraton! Og har du både norges og nordes herligste du?? Dårligurettfeikt! Jeg så inne på platekompaniet i går for jeg tenkte å kjøpe begge to, men nordens herligste er jo midlertidig utgått...
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1310 Skrevet 23. september 2013 Jaaaa! Jeg også ler meg ihjel av spagetti! Det er jo ikke første sangen han brillierer med at han lager mat, så man forventer liksom at det skal komme noe fancy. Og så kommer han med spagetti! Naboen røyker selv, så jeg skylder bare på de om jeg brenner ned huset! Omg! Med lydspor! Jeg har ikke sett det jeg! Nå sitter jeg å hører på lydsporene på ekstramatrialet, så skal jeg starte på dvd'en snart! Dvd + å tegne de, det er en god plan! OMG! jaaaa, ylvis maraton! Og har du både norges og nordes herligste du?? Dårligurettfeikt! Jeg så inne på platekompaniet i går for jeg tenkte å kjøpe begge to, men nordens herligste er jo midlertidig utgått... Skyld på naboene, god plan! Jeg har begge dele, og jeg har faktisk TO Ylvis 3 dvd'er. lang historie, her er kort versjonen: Storesøsteren min stjal den. Hun løy om at hun ikke hadde den. Kjøpte meg ny. Fant Ylvis 3 hjemme hos henne. Nå har jeg to, teknisksett. Den som ble stjålet har jeg ikke fått tilbake enda, men jeg vet hvor den er Men trur det skal være mulig å sende de mail om de får den inn eller om de kan få tak i det. Hvis den fortsatt produseres. Kjøpte Nordens herligste på platekompaniet, for en liten stund siden. Måtte jo ha den. haha. Det er kommentarspor på norges herligste også. Det skal jeg se nå.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1311 Skrevet 23. september 2013 Dere virker jo helt gærne hele gjengen. Litt stalker tendenser som er ute å går eller? Anonymous poster hash: d9a5c...224 3
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1312 Skrevet 23. september 2013 Okey nå er det noe som har skjedd her... som jeg ikke har fått med meg. Bård er gift?! Kan det virkelig stemme? Det har alltid stått kjæreste eller samboer, aldri kone. Før nå.. Leser dere bladet/magasinet (det er vell det samme?) å der står det at Bård er gift, og han sier det i selve intervjuet.... Bare jeg som henger etter... eller...
Kiarapus Skrevet 23. september 2013 #1313 Skrevet 23. september 2013 Dere virker jo helt gærne hele gjengen. Litt stalker tendenser som er ute å går eller? Anonymous poster hash: d9a5c...224 Stalker?? Nei det er vi ikke. Gale? Tjaa.. Det kan diskuteres.. Okey nå er det noe som har skjedd her... som jeg ikke har fått med meg. Bård er gift?! Kan det virkelig stemme? Det har alltid stått kjæreste eller samboer, aldri kone. Før nå.. Leser dere bladet/magasinet (det er vell det samme?) å der står det at Bård er gift, og han sier det i selve intervjuet.... Bare jeg som henger etter... eller... Hmmmmm! Jeg kan bare komme på å ha hørt henne som titulert som samboeren. Og når jeg googlet det nå så kommer det opp bare "samboer" ja.. Men sier han det selv også???? Løpt til sorenskriveren å giftet seg i all hemmelighet de da, for når jeg googler Bård Ylvisåker + bryllup så kommer det bare opp bilder fra bryllupet til Vegard..
Rainbow Skrevet 23. september 2013 #1314 Skrevet 23. september 2013 Okey nå er det noe som har skjedd her... som jeg ikke har fått med meg. Bård er gift?! Kan det virkelig stemme? Det har alltid stått kjæreste eller samboer, aldri kone. Før nå.. Leser dere bladet/magasinet (det er vell det samme?) å der står det at Bård er gift, og han sier det i selve intervjuet.... Bare jeg som henger etter... eller... Hvilket blad? Er vel bare at han alltid sier det sånn, kaller henne kona si og sånn, ikke nødvendigvis at de faktisk er gift. AB: Det er vel et par som er litt gærnere enn resten. Eventuelt klarer vi andre å skjule det bedre! 2
Bazinga! Skrevet 23. september 2013 #1315 Skrevet 23. september 2013 Vet Bård har omtalt henne som konen, selv om de ikke er gift. 1
Bazinga! Skrevet 23. september 2013 #1316 Skrevet 23. september 2013 Hvilket blad? Er vel bare at han alltid sier det sånn, kaller henne kona si og sånn, ikke nødvendigvis at de faktisk er gift. AB: Det er vel et par som er litt gærnere enn resten. Eventuelt klarer vi andre å skjule det bedre! Ah, der kom du meg visst i forkjøpet. Jaja
Kiarapus Skrevet 23. september 2013 #1317 Skrevet 23. september 2013 Herrigud at jeg ikke tenkte på det! Gubben min kaller jo meg for kona si også, selv om at vi ikke er forlovet engang!
Rainbow Skrevet 23. september 2013 #1318 Skrevet 23. september 2013 Ah, der kom du meg visst i forkjøpet. Jaja Great minds think alike Sånn jeg har skjønt det omtaler han og ser på henne som kona si, har hørt ham gjøre det flere ganger. Men på papiret er de nok ikke gift.
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1319 Skrevet 23. september 2013 (endret) Hvilket blad? Er vel bare at han alltid sier det sånn, kaller henne kona si og sånn, ikke nødvendigvis at de faktisk er gift. Det er magasinet/blad. Aner ikke hva det kalles jeg. Men kaller det for blad. "Mann". Selges på 7th eleven og kiwi (der vet jeg at det er ihvertfall. kan være i andre randome butikker også.) Den er til salgs NÅ, litt dyrt. Det er jo bare reklame jo. Men det er hele 4 (dobbel) sider. hvor 1 er "forside". Bildene i seg selv er nok til å kjøpe det! Mange nydelige bilder. Og intervjuet er ikke "vanlig", altså de samme kjedelige spørsmålene. Men ingen ny info, for meg ihvertfall. også er de på forsiden! Vet Bård har omtalt henne som konen, selv om de ikke er gift. Det står i teksten "Hun som i dag er min kone, ble jeg sammen med da jeg var 15år..." også er det sånn rubrikk (boks?) med kjapp info om de. Født også sivilstatus. Under Vegard står det gift med Helene H. to barn (no suprise der) men hos Bård står det "gift med Maria Lekva, tre barn" .... Derfor jeg stusset på det, måten det ble formulert på i teksten/intervjuet og den boksen. Men kan være de antok at han er gift siden han sa det i selve intervjuet... Men dårlig journalistikk (journalistisk-research?) hvis de bare antok at han er gift utifra det. Edit: Er dårlig i Norsk. Endret 23. september 2013 av SnusmumrikkenXx
Rainbow Skrevet 23. september 2013 #1320 Skrevet 23. september 2013 De antok det sikkert. Jeg trodde lenge han var gift fordi han alltid sier det sånn! Magasin og blad er synonymer! Nå har jeg kjøpt det, takk for info!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå