Gå til innhold

Helt greit å gå i skinnjakke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er visst helt greit å gå i skinnjakke for de fleste, også skinnsko, hansker, vesker og lommebøker, så hvorfor er det så galt i å gå i skinnbukse? Det vet jeg svært mange ser ned på.

Anonym poster: 61ac67fada207b048009d5682a82ce4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Butikkene er fulle av fake skinnbukser nå da?

Det er det nok, men jeg har merket at veldig mange har fordommet mot det, både ekte og fake. Jeg lurer rett og slett på hvorfor. Synes egentlig det er rart at skinnjakke er både greit og vanlig, men ikke skinnbukse.

Anonym poster: 61ac67fada207b048009d5682a82ce4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns skinnjakke er fint, men skinnbukse syns jeg ser litt harry ut. Kanskje derfor folk ser ned på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnjakke er tusen forskjellige ting, fra praktisk til nøytralt til vulgært, avhengig av utførelse. Det samme gjelder det meste annet man kan lage av skinn, men skinnbukser kommer ikke i sååå mange utførelser. Vulgære grupper har trykket både de glatte, svarte eller brune og de semskede med frynser til sitt bryst, så da er vulgær og harry den konnotasjonen mange har til dem også. Personlig synes jeg skinnbukser er riktig stas om de sitter på noen som tar vulgariteten helt ut, som Billy Idol, ellers er de bare meh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får utelukkende positive kommentarer på skinnbuksene (fake) mine, både fra unge og eldre mennesker. Jeg synes det kommer an på selve buksa, og hva man matcher den med.

Jeg matcher den f.eks slik:

Ut1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...