lurius Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 Hva forventer dere av kjæresten deres når det kommer til smykker? Kanskje er det frekt å forvente eller tro at han etterhvert vil kjøpe et smykke til bursdager (f.eks runde tall som 25, 30 etc)? Har nå vært sambo i 5 år og er nå også forlovet på andre året. Jeg trodde det var en vanlig ting at det kanskje ville dukke opp et smykke før eller senere? Noen som ønsker å dele sin mening?
Arkana Skrevet 1. mars 2004 #2 Skrevet 1. mars 2004 Jeg forventer ingenting, en gave er en gave og jeg vil heller at den skal komme fra hjertet enn at han gir meg noe fordi jeg nærmest har krevd det. Jeg har "bare" fått to smykker av min samboer de 4,5 årene vi har vært sammen, en diamantring etter 1 år og en forlovelsesring etter 2,5 år. Men nå skal det sies at jeg ikke er spesielt interessert i smykker, jeg har noen faste jeg bruker og ser ikke poenget med å ha så fryktelig mange forskjellige for de ville aldri bli brukt, og det vet samboeren min så han kjøper heller andre ting han vet jeg setter mer pris på.
Tusenfryd Skrevet 1. mars 2004 #3 Skrevet 1. mars 2004 Jeg forventer virkelig ingenting, og store piker kan kjøpe pynt selv. Jeg har fått alliansering som forlovelsesring og giftering da vi giftet oss. I tillegg fikk jeg øredobber i morgengave og det er stort sett det, tror jeg...
LilleMy Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 Selv er jeg heldig og har fått smykker/ringer så det monner. Men så har jeg også sagt ifra, da...-at det er noe jeg virkelig ønsker meg! Har du gjort det?
huzky Skrevet 1. mars 2004 #5 Skrevet 1. mars 2004 Jeg har fått et smykke en gang. Det har jeg hatt på siden den dagen jeg fikk det (over 3 år siden) Venter på ring
Ingeborg Skrevet 1. mars 2004 #6 Skrevet 1. mars 2004 Jeg har fått masse smykker fra min kjære i løpet av de 6 årene vi har vært sammen. Men det er fordi han vet jeg liker smykker og liker å gi det til meg. Og det er aldri de store, dyre smykkene - dyreste er vel forlovelsesringen (helt enkel) og et par gulløredobber som jeg eeeelsker.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #7 Skrevet 1. mars 2004 Var vel vanlig mest før i tiden? Kan man forvente smykker med dagens priser? Blir glad for det han finner på å kjøpe til meg uansett. Og som han sier, smykker kan vi kjøpe i utlandet til alngt lavere priser da vi reiser. jeg er helt enig. Dessuten får jeg det jeg ønsker og det er aldri smykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå