Gå til innhold

Julegavetips. (Menn, hva ønsker dere, dere?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe julegave til en jeg driver på med, men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Han sier han ikke ønsker seg noe, men noe må jeg jo kjøpe.

Såå har dere noen tips? Hvis alle skriver ned ett par ting så kan jo alle få råd her. :)

Er det best med noe sånt som parfyme, toalettvesker, klær eller små, klissete, søte ting? :gjeiper:

Anonym poster: 4286a498520f81c518574cace6cde73b

Anonym poster: 41f6c936a5602cb9c5bb3a7d7893ec9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min sa han ønskte seg toalettveske og klær. Så tror jeg kjøper det + gavekort en eller annen plass. Steakhouse kanskje :)

Sist år kjøpte jeg klokke. Også har jeg kjøpt barberskum, deo, dusjsåpe osv.

Anonym poster: 045c6a513291f824d857a36c0400d65b

Skrevet

Hva med et eller annet som du vet han trenger?

Skrevet

Hva med et eller annet som du vet han trenger?

Det er det som er problemet. Han sier han ikke trenger noe.

Skrevet (endret)

Sånt sier jeg også for å ikke gi folk kjøpepress.

Ta deg en kikk i leiligheten/boligen og se om noe trengs. Eksempelvis fikk jeg skikkelige kjøkkenkniver fordi det hadde hun sett at jeg manglet. Det er slik som jeg aldri har tenkt noe særlig over, og som man blir veldig glad for å få. Slikt viser også at du er oppmerksom, noe som er et stort pluss. :)

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg ville blitt glad for klær. Vel...kall meg kald, men en gavesjekk på klær er det kjekkeste jeg vet. Og et løfte om at jeg kan få handle klærne alene. Hvis min dame insisterer på å få være med, blir det klær hun vil jeg skal ha, og da mister jeg muligheten til å velge selv - og det blir jeg fullstendig sprø av. Ikke kjøp en bukse til meg...hvis jeg ikke liker den, blir du skuffet, og antagelig litt fornærmet, og derfor sier jeg at jeg liker den, og så må jeg gå med en bukse som jeg ikke liker, for å være snill - og det tror jeg ikke du vil.

Konjakk er alltid godt.

Eller tenk tilbake på det året som har gått. Er det øyeblikk du husker, som du kan referere til med en presang? Det er nemlig det jeg gjør, når jeg kjøper til deg......

Skrevet

Takk for svar. :)

Jeg tenkte kanskje å kjøpe noe som får han til å tenke på meg. Hva med ett armband, småting som nøkkelringer samt en genser?

Skrevet (endret)

Vanligvis gir jeg bare gaver til barn og tantebarn og deres kjærester. Tror jeg har gitt julegave til en jeg var samboer med i ti år bare en gang og det var noe jeg visste han ønsket som var hobbyrelatert. Vi hadde en avtale om at vi ikke ga gaver til hverandre.

Ellers når voksne får gaver fra meg, er det gjerne en flaske vin, en cd, bøker eller rett og slett hjemmelaget mat (f.eks. knekkebrød /brød, sild, eller lammerull)

Enkelte har også funnet litt hasj i pakken sin, men det er mange år siden.

Ting som ellers har blitt gitt er skjerf, hansker, longs og /eller ullsokker som hjelper på i vinterkulda. Men i følge en venninne skal man ikke gi sokker til kjæreste /samboer fordi følelsene fra givers side kan kjølne og forholdet ende i brudd (gammel overtro fra Hedmark, tror jeg).

Endret av Alvina
Skrevet

Jeg skal kjøpe julegave til en jeg driver på med, men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Han sier han ikke ønsker seg noe, men noe må jeg jo kjøpe.

Såå har dere noen tips? Hvis alle skriver ned ett par ting så kan jo alle få råd her. :)

Er det best med noe sånt som parfyme, toalettvesker, klær eller små, klissete, søte ting? :gjeiper:

Anonym poster: 4286a498520f81c518574cace6cde73b

Det er det som er problemet. Han sier han ikke trenger noe.

Haha, kom til å tenke på tråden fra i fjor. Hun hadde ikke fått julegave av mannen fordi hun sa hun ikke ønsket seg noe. Moralen er: Ja, man må faktisk kjøpe noe ;)

Anonym poster: 53341a169b53e6ae5b2689d7d2a2bf6e

• Liker 2
Skrevet

Haha, kom til å tenke på tråden fra i fjor. Hun hadde ikke fått julegave av mannen fordi hun sa hun ikke ønsket seg noe. Moralen er: Ja, man må faktisk kjøpe noe ;)

Anonym poster: 53341a169b53e6ae5b2689d7d2a2bf6e

Haha ja, det er akkurat det! De sier de ikke vil ha noe, men blir alikevel skuffet om de ikke får noe. :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

Akkurat under julegavepresset er jeg veldig glad for at jeg er singel og slipper det styret! :fnise:

I fjor gav jeg han jeg var sammen med et armbånd hvor jeg fikk gravert inn "glad i deg". Det ble han veldig glad for. Jeg har også laget en "minnebok" med bilder av oss, noe som ble stor suksess. Kanskje litt tidlig forøvrig, siden dere bare holder på enda. Lykke til med valget i alle fall! Alltid like vanskelig det der! Hehe :)

Gjest Mann på 45
Skrevet

I fjor gav jeg han jeg var sammen med et armbånd hvor jeg fikk gravert inn "glad i deg". Det ble han veldig glad for. Jeg har også laget en "minnebok" med bilder av oss, noe som ble stor suksess. :)

Menn er da ikke damer:-)

Jeg hadde nok sagt at dette var kjempefint og akkurat det jeg ønsket meg........

men ville nok heller ha en genser.

Skrevet

Menn er da ikke damer:-)

Jeg hadde nok sagt at dette var kjempefint og akkurat det jeg ønsket meg........

men ville nok heller ha en genser.

Alle er forskjellige vet du! Når kjæresten fikk den minneboken, pluss litt til selvsagt, var han faktisk på gråten når han gikk igjennom boka! Si hva du vil, men for han var det i alle fall suksess! ;)

Skrevet

En god kveld i lag med gode, hyggelige venner.

Anonym poster: d2792e9056b1041bbeaba93720d0bf40

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har pleid å gi parfyme, gavekort, klær (har god smak!), belter osv.

Jeg har også gitt stilige presskanner dersom de drikker kaffe. Kitch'n har mye stilig.

Skrevet

Hva med armband?

Er det noe gutta liker? :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Hva med armband?

Er det noe gutta liker? :)

Dersom han bruker armbånd til vanlig eller iblant, så kan han like det. Dersom han aldri bruker det, så er han nok ikke noen fan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...