Gå til innhold

På KG hele dagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge er du på kg i løpet av dagen? Er det noen her som sitter her fra de står opp til de går og legger seg?

Og forresten, er KG det første, eller en av det første, tingene du sjekker når du står opp?

Anonym poster: 24c5706bbb8aaa156d987e97392705c6

Videoannonse
Annonse
Gjest AnnikenSi
Skrevet

Titter vel innom når jeg ikke har noe annet å gjøre, sitter sjeldent flere timer i strekk her, er mer sånne småbesøk innimellom.

Skrevet (endret)

jeg sitter omtrent bare dagtid. Har ikke tid kveldstid.

På dagtid er jeg lenket til en pult, og kan ikke gå i fra den.

Jeg har en ellers fleksibel hverdag, så jeg titter innom nå og da.

Kort og godt, kan ikke legge meg inn i en diskusjon som tar tid.

Kanskej derfor jeg er mest på Ordleker.

Ikke det første jeg sjekker, eller det jeg legger mest vekt på.

Endret av Wonders
Skrevet

Vanligvis er jeg på jobb fra 7 til ca. 17.00, trener et par dager i uken, kommer hjem lager og spiser middag, etter det slår jeg opp på KG for å se hva som har skjedd siden sist. :fnise: Deretter flyr jeg litt att og fram mellom praktisk arbeid og pc-en.

De to siste dagene har jeg vel mer eller mindre vært på hele dagen. Halvt liggende i sofaen med vondt i halsen, feber og nesa i en klut! :forkjola:

Ypperlig tidsfordriv, og den eneste "aktiviteten" jeg ikke blir svett av. :hallo:

Skrevet

Nå som jeg er sykemeldt og totalt ute av stand til å gjøre særlig i det hele tatt, så er nok KG noe av det første jeg skrur på om morgenen ja, sjekker, leser og svarer litt, gjør andre ting mens data og KG står på, leser litt, gjør andre ting, leser litt.

Så ja, er her ganske mye nå som jeg ikke jobber. Som høygravid og med mye smerter og plager, så er det godt å kunne lese og rive meg litt i håret over andre ting en egne plager, da funker KG som gull! ;)

• Liker 1
Skrevet

Vanligvis er jeg på jobb fra 7 til ca. 17.00, trener et par dager i uken, kommer hjem lager og spiser middag, etter det slår jeg opp på KG for å se hva som har skjedd siden sist. :fnise: Deretter flyr jeg litt att og fram mellom praktisk arbeid og pc-en.

De to siste dagene har jeg vel mer eller mindre vært på hele dagen. Halvt liggende i sofaen med vondt i halsen, feber og nesa i en klut! :forkjola:

Ypperlig tidsfordriv, og den eneste "aktiviteten" jeg ikke blir svett av. :hallo:

God bedring!

Jeg er ufør og har pc'n som kontakt med "omverden" Min familie er på skole og jobb hele dagen.Da er det greit med noe som distraherer meg fra smerter og faanskap.

Skrevet

God bedring!

Jeg er ufør og har pc'n som kontakt med "omverden" Min familie er på skole og jobb hele dagen.Da er det greit med noe som distraherer meg fra smerter og faanskap.

I den sammenhengen kan jeg se at innlegget mitt både virker overfladisk og en smule arrogant. Det er ikke en sånn person jeg egentlig er, men kan forstå at det virker sånn.

Jeg skjønner godt at pc-en og KG kan være gode verktøy å ha når man har det vondt og er mye alene.

:hug: til deg Kårky - hvis du vil ha da.

Og du......takk for at du ønsker meg god bedring.

Skrevet (endret)

I den sammenhengen kan jeg se at innlegget mitt både virker overfladisk og en smule arrogant. Det er ikke en sånn person jeg egentlig er, men kan forstå at det virker sånn.

Jeg skjønner godt at pc-en og KG kan være gode verktøy å ha når man har det vondt og er mye alene.

:hug: til deg Kårky - hvis du vil ha da.

Og du......takk for at du ønsker meg god bedring.

Men neii. Det er ikke overfladisk! Du er dårlig og hvorfor skulle du ikke si det? Og jeg mente oppriktig god bedring.Det er flaten meg ikke morro å være dårlig!

Og takk for klemmen,den tar jeg så veldig gjerne i mot! :blomst:

Endret av Kårky
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...