Gå til innhold

Kurt sin spillemann......


MarianneE

Anbefalte innlegg

Reagerte litt på at Kurt ble nominert med årets låt.

Det han har gjort er jo en cover, mens de andre nominerte i kategorien (Kurt er på radioen nå, artig tillfelle!) har enten skrevet selv, eller sangen er blitt arrangert til den artisten.

Eks; Lene Marlin hadde skrevet låta hun var nominert med selv.

Hvor riktig var det og nominere Kurt?

"She's so high" er super- ingen tvil om det, men det er "bare" en låt han har lånt og sunget.

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den tanken slo meg også faktisk. Sa mens vi så på at det ville være litt rart om han vant.

jeg synes ikke det er riktig å stille med coverlåter i en slik kategori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Tanken slo meg også! (Irriterer meg faktisk litt over den låten - syntes Kurt heller burde synge sine en av sine egne låter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

syns ikke det spiller noen rolle jeg. Det er jo fremføringen hans som gjorde den populær. Han som opprinnelig hadde She's so high klarte vel aldri å gjøre den sangen like populær?!

Syn Kurt fortjente prisen jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurt fortjente prisen. Om det er cover eller ei, den er jo en hit. Trodde det var det som var greia, og ikke om en har skrevet den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du sjansen på å banne i Kurt-kirka MarianneE? :Hehe:

*ser seg om etter Tjorven*

Jennifer

Tok en råsjangs, og håpa Tjorven skulle overse denna! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Reagerte også på dette..skulle han nomineres, burde det vært med en av sine egne låter. Låten var faktisk en hit i utlandet med den opprinnelige artisten, men den slo aldri an helt her hjemme, før Kurt da..Men ærlig talt, coverlåter passer best i idol.

Forresten har jeg lest et sted at christian ingebrigtsen skal skrive årets idol-låt..uff..syns han er så forferdelig kjedelig som artist,da foretrekker jeg heller en coverlåt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en råsjangs, og håpa Tjorven skulle overse denna! :wink:

Ser ut som det går bra ennå i allefall, eller kanskje hun bare ignorerer den? :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten har jeg lest et sted at christian ingebrigtsen skal skrive årets idol-låt..uff..syns han er så forferdelig kjedelig som artist,da foretrekker jeg heller en coverlåt:)

:hår: Å nei.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det går bra ennå i allefall, eller kanskje hun bare ignorerer den? :ler:

Jennifer

Å, nei dere! Her er jeg og jeg over ser ikke denne. (Har bare hatt fri et par dager...) :frustrert::ler:

Jeg synes det var utrolig hyggelig at han fikk en spellemannspris, men jeg synes han heller burde fått prisen får "årets nykommer". Jeg er faktisk enig med dere, det er litt på grensen å nominere en artist for årets låt som ikke har skrevet låten selv. Men samtidig har det jo vært en sinnsykt populær låt da. Kanskje han heller burde vært nominert for en av sine egne låter?

Vel, uansett synes jeg det var overraskende (og moro) at han tok denne prisen, selvom jeg synes det hadde vært mer fortjent med årets nykommer. Men Kurt er Kurt, og her har du jenta som er fjortis-fan og unner ham alt han kan raske med seg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktsik også det var vel fortjent. Men, jeg synes måten han fikk prisen på var dårlig. Jeg skjønner ikke hvorfor Dorthe skulle gi til han på en såpass "ussel" måte, istedenfor å bli ropt opp på scenen som de andre vinnerne og få skikkelig hyllest fra publikum i salen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes faktsik også det var vel fortjent. Men, jeg synes måten han fikk prisen på var dårlig.

Jeg er enig i dette. For meg er det uforståelig at spellemanns-priser deles ut både før og etter selve showet. Burde ikke alle prisene deles ut på scenen under showet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i dette. For meg er det uforståelig at spellemanns-priser deles ut både før og etter selve showet. Burde ikke alle prisene deles ut på scenen under showet?

Jeg skjønner heller ikke dette. På den måten blir det liksom litt mindre "ære" på de vinnerne som ikke får sin pris på showet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bare vent...neste år får han sikkert "beste mannlige artist" og Fenrik Lane får "beste gruppe" eller noe. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...