AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har aldri vært nede i kloakken før, men jeg kan jo forestille meg at det må lukte helt forferdelig der nede. Hvordan er dette i USA egentlig? På film så bor jo ofte slemminger der nede, og noen ganger helter også, og andre ganger så ser man jo at de stadig er der nede, uten at lukta eller noe ser ut til å plage dem. Joda, det er film, men er det anderledes der i USA? Og på filmer så ser jeg jo også at det ser ut som toget kjører ned i kloakken eller noe også, spesielt i New York, gjør det det på ordentlig? Og hvorfor det i såfall? Anonym poster: eb3ee49a01b5e6d5225589f2f47f6774
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Ingen tog kjører i kloakken....... Jeg vet ikke hva det lukter der, men det er veldig mange av de fattige og hjemløse fra øst-europeiske land som bor i kloakken. Gatebarn fra Romania, Ukraina, Russland ++. Kloakken er hjemmene deres, selvfølgelig veldig helseskadelig, mens de sniffer lim(som gir en narkotisk rus, mange blir også aggressive av dette). Veldig skremmende og trist. Anonym poster: d155403569eb67b1087bacd9e74538b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå