Gå til innhold

hva er en bygdetulling?!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor i bygd og tenker på bygdetulling som en som er retten åsletten dum... :P også gjerne litt opp i åra, tror han er kul, henger med ungdommen, kjører rånebil, skeivete og ekkel i kjeften... Men mange varianter av en bygdetulling!!:D hehe....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygdetulling er vel et skjellsord byfolket bruker på folk fra bygda som er litt spesielle . For meg som bor på bygda er det ikke et begrep som brukes .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygdetulling er vel et skjellsord byfolket bruker på folk fra bygda som er litt spesielle . For meg som bor på bygda er det ikke et begrep som brukes .

Jeg bruker heller å kalle de "original" :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker heller å kalle de "original" :P

Njaaa, kanskje..Men for meg er bygdeorginal noe mer positivt enn det andre kaller bygdetulling . Bygdeorginaler er særpreget av bygdefolket , noe som snart er borte vekk fordi alle skal være så fordømt A4 .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa, kanskje..Men for meg er bygdeorginal noe mer positivt enn det andre kaller bygdetulling . Bygdeorginaler er særpreget av bygdefolket , noe som snart er borte vekk fordi alle skal være så fordømt A4 .

Kanskje en større bygd du er fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Njaaa, kanskje..Men for meg er bygdeorginal noe mer positivt enn det andre kaller bygdetulling . Bygdeorginaler er særpreget av bygdefolket , noe som snart er borte vekk fordi alle skal være så fordømt A4 .

Enig med deg. En bygdeoriginal er et tilskudd, en bygdetulling er en plage.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ikkje halde deg? Kvifor skulle han vere bygdetulling? Av di han nyttar nynorsk?

"eg elskar deg og berre deg"

høres det kjent ut??!?

han er ikke en bygdetulling, han er en JÆVLA bygdetulling!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=FM2PZ7Z74hI

Anonym poster: 0f4a999bc915e4d08eb1bc8a0d5eab4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Bor i ei bygd jeg har flyttet til nå ;) Og kan bekrefte at bygdetullinger lever opp til ordets rette forstand..

De godt voksne mannfolkene her, snakker som fjortisser, eier ikke skam, tror de er noe, er humørsyke og sære, kontrollerende og sur.

Hjelper heller ikke å snakke fornuft til slike, da de ikke ser lengre enn sin egen nese.

Kvinnfolkene synes jeg er sur og bjeffete, så tror de at de er noe. Men de er langt ifra like ille som mennene! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i ei bygd jeg har flyttet til nå ;) Og kan bekrefte at bygdetullinger lever opp til ordets rette forstand..

De godt voksne mannfolkene her, snakker som fjortisser, eier ikke skam, tror de er noe, er humørsyke og sære, kontrollerende og sur.

Hjelper heller ikke å snakke fornuft til slike, da de ikke ser lengre enn sin egen nese.

Kvinnfolkene synes jeg er sur og bjeffete, så tror de at de er noe. Men de er langt ifra like ille som mennene! :)

forklar mer please??

Anonym poster: 0f4a999bc915e4d08eb1bc8a0d5eab4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bygdetulling=lettere psykisk utviklingshemmet fyr fra landet, gjerne som et resultat av innavl.

Passer bra på ordføreren fra Vågå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygdetulling=lettere psykisk utviklingshemmet fyr fra landet, gjerne som et resultat av innavl.

Passer bra på ordføreren fra Vågå.

ordføreren fra vågå er ikke en bygdetulling, han er en JÆVLA bygdetulling!!

han er ikke en bastard, han er en fucking bastard!!!

Anonym poster: 0f4a999bc915e4d08eb1bc8a0d5eab4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

forklar mer please??

Anonym poster: 0f4a999bc915e4d08eb1bc8a0d5eab4d

Noen kler seg som et dass. Lukter vondt, og gir blaffen i helsen sin.

Jobber på butikk jeg, og opplever at noen av knølene tar seg steikende god tid i kassen, slik at køen bare vokser og vokser :) (Lurer på om de gjør dette med vilje, bare for å provosere).

Enkelte av bygdetullingene har en annen virkelighetsoppfatning, og er tette i pappboksen.

Får de ikke viljen sin, kaller de andre for dumme :fnise:

Synes ikke de oppfører seg som skikkelige menn, når de oppfører seg som en bikkje i trassalderen.

De er også frekke mot unge kvinner (da de sikkert er bitre over at de aldri har sjangs på oss) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så var det dette med å kaste stein i glasshus, da...^^

Anonym poster: 0a7844089deacf6f5074437cdb22c9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Bygdetulling=lettere psykisk utviklingshemmet fyr fra landet, gjerne som et resultat av innavl.

Passer bra på ordføreren fra Vågå.

:hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygdetullinger er verste sort ass..

På små steder er det lettere å utvikle spesiell oppførsel, antar nå jeg.

Der min mor vokste opp, hadde hun opplevd at folk stort sett var utrolig nysgjerrige på hverandre.

Anonym poster: bf1e486257aa245cb0b5564bc17ee01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygdetulling=lettere psykisk utviklingshemmet fyr fra landet, gjerne som et resultat av innavl.

Passer bra på ordføreren fra Vågå.

Der traff du spikeren på hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...