Gjest Chloè Skrevet 30. oktober 2012 #21 Skrevet 30. oktober 2012 tror egentlig du treffer rett på der det er noe med hele fremtoningen hans, jeg har prøvd å se forbi det, men ser ikke ut som at det går. Dette er første karen jeg rett og slett ikke klarer å tenne på. og det er dritkjipt! Han er forholdsvis overvektig, noe som ikke har gjort meg noe før, men i kombinasjon med at han var så uflid, klarer jeg ikke å se forbi det. Han hadde ikke gjort en innsats i det heletatt når det kom til klærene eller utseende. Jeg syns virkelig ikke jeg er storforlangende når jeg forventer tskjorter uten hull... Første kvelden bør man jo prøve å vise seg litt frem? ikke gjøre et nummer ut av at han ikke bryr seg om hva andre syns. Jeg hadde i hvertfall syns det var dødsflaut om jeg skulle ta ham med meg noen steder, og det var store hull i sømmene på tskjorten hans. om han ikke er villig til å pynte seg litt for det første møtet vårt, hvordan skal det da gå i fremtiden? Anonym poster: 06f69cb4934bf51723f0eba9a7d17d34 Åh, jeg klarer bare ikke å skjønne sånne folk. Bryr du deg ikke i det hele tatt?! Minner meg på min ex, vi skulle ha en romantisk date ute. Jeg bruker halve dagen på å pynte meg for å se sexy ut for han, å han kommer med "Tinestafetten 2005 " t skjorte med hull og joggebukse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå