AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 I går hadde jeg en "super" date. Vi traff hverandre på nettet, og har chattet ganske så lenge. Jeg har aldri følt noen direkte seksuel tiltrekking av karen, men tenkte at dette kanskje kom når vi traff hverandre. Det var en koselig, men somewhat awkward kveld. Vi snakket, spiste, drakk vin og koste oss. Han viste på alle måter at han var interessert i meg hele veien. Alt fra små berøringer på armen, skuldrene, fotmassasje til da han kysset meg. Jeg "prøvde" å komme inn i det, men uansett hvor hardt jeg ville like det. Ble det bare merkelig. Jeg kjente absolutt INGEN kriblinger, det var rett og slett som om jeg kysset meg selv på hånden. Og dette til tross for at han var en veldig god kysser. Hva er galt med meg egentlig? Når jeg endelig treffer en kar som liker meg og sender de rette signalene, da er jeg ikke litt interessert en gang. jeg var sjeleglad da han endelig dro... fikk melding i dag om at han hadde hatt en kjempefin kveld, og gjerne ville treffe søte meg igjen Nå må jeg vel bare avslutte hele greien, for det er temmelig døfødt. Hvordan forteller jeg ham at det egentlig ikke var noe som helst gale med ham, men at kjemien ikke var der for min del? Anonym poster: b6a1461f72f43e5174d01543174823ca
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 I går hadde jeg en "super" date. Vi traff hverandre på nettet, og har chattet ganske så lenge. Jeg har aldri følt noen direkte seksuel tiltrekking av karen, men tenkte at dette kanskje kom når vi traff hverandre. Det var en koselig, men somewhat awkward kveld. Vi snakket, spiste, drakk vin og koste oss. Han viste på alle måter at han var interessert i meg hele veien. Alt fra små berøringer på armen, skuldrene, fotmassasje til da han kysset meg. Jeg "prøvde" å komme inn i det, men uansett hvor hardt jeg ville like det. Ble det bare merkelig. Jeg kjente absolutt INGEN kriblinger, det var rett og slett som om jeg kysset meg selv på hånden. Og dette til tross for at han var en veldig god kysser. Hva er galt med meg egentlig? Når jeg endelig treffer en kar som liker meg og sender de rette signalene, da er jeg ikke litt interessert en gang. jeg var sjeleglad da han endelig dro... fikk melding i dag om at han hadde hatt en kjempefin kveld, og gjerne ville treffe søte meg igjen Nå må jeg vel bare avslutte hele greien, for det er temmelig døfødt. Hvordan forteller jeg ham at det egentlig ikke var noe som helst gale med ham, men at kjemien ikke var der for min del? Anonym poster: b6a1461f72f43e5174d01543174823ca Jeg anbefaler deg å gi det en sjanse til (kanskje ting endrer seg)! Jeg har opplevd noe liknende, hvor jeg på en av de første møtene ikke kjente noe særlig kribling, og trodde at det var noe galt med meg, til tross for at alt annet var "perfekt"! Likevel fant jeg meg selv i å få følelser for ham etter en liten stund, da jeg ble bedre kjent med ham. Og tro meg, ikke lenge etter kriblet det så fælt at jeg nesten kunne få litt vondt. Jeg ble forelsket! Uansett hva du gjør: Lykke til Anonym poster: 6529d4ea5a60df4993baec1af7232256
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg anbefaler deg å gi det en sjanse til (kanskje ting endrer seg)! Jeg har opplevd noe liknende, hvor jeg på en av de første møtene ikke kjente noe særlig kribling, og trodde at det var noe galt med meg, til tross for at alt annet var "perfekt"! Likevel fant jeg meg selv i å få følelser for ham etter en liten stund, da jeg ble bedre kjent med ham. Og tro meg, ikke lenge etter kriblet det så fælt at jeg nesten kunne få litt vondt. Jeg ble forelsket! Uansett hva du gjør: Lykke til Anonym poster: 6529d4ea5a60df4993baec1af7232256 Takk søte deg! Kjekt å høre om noen positive erfaringer jeg tror ærlig talt ikke det kommer til å bli bedre med et møte nr to... Så trenger vel noen tips til hvordan jeg sier det til ham på en ok måte... Anonym poster: 06f69cb4934bf51723f0eba9a7d17d34
Nettinettet Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Det er bare å si det som det er, at du desverre ikke jenner at dette kan bli noe mer enn vennskap. Du må nok bare innse at utseende har betydning og t det ikke nytter å tvinge frem noe annet. Det finnes garantert hyggelige menn der ute som du også finner attraktive, du må bare slappe av og vente til du finner han.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Men gjorde dere alt dette på første date? Jeg trenger oftest littegrann tid til å la inntrykket av noen synke inn. Da jeg møtte han jeg dater nå for første gang, likte jeg ham og vi var enige om å treffes igjen, men jeg tror det ville vært kleint om han hadde vært fysisk... andre gang vi møttes (en ukes tid etter, og etter å ha hatt kontakt via nettet den tiden) ble jeg skikkelig tiltrukket, og endte med å bli med ham hjem og ha det kjempefint. Deretter har det bare vært bra, og nå etter en måneds tid og 5-6 treff er jeg i ferd med å bli halvtullete forelska. Mulig det er litt off topic, jeg bare har behov for å fortelle alle hvordan jeg har det for tida Samtidig - jeg har jo også vært ute for at jeg ikke har blitt tiltrukket av noen, og kjent ganske raskt at det bare vil være umulig for meg å få noen sånne følelser for vedkommende. Så dette vet du vel best selv. Det er nok noen annen der ute som passer deg bedre Anonym poster: f2f1fa5eba367b36e1f22b505a21815a
Gjest -Ninni- Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Det kommer ikke helt fram av innlegget ditt om du egentlig er interessert i fyren, mer at det er stas at han liker deg. Og det holder jo ikke, hverken for deg eller han. Men må du avslutte sånn umiddelbart da? Kanskje du er litt sein på avtrekkeren bare, er jo en del som er det. Hvordan har du vært ift dette tidligere? Hvor god kontakt har dere, kan du prate med han og si at du vil ta ting i litt saktere tempo?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Si at du ikke er klar for et forhold likevel, eller at du ikke føler det er riktig å gå videre med han fordi du "tilfeldigvis fant ut at du fremdeles har litt følelser for en tidligere flamme". Ikke si at kjemien ikke var der, selv om det er sannheten, han vil bare tro det er noe med han. Anonym poster: f3c8d66aea99f41ebe2c3d4785a14c32
sjonkelrolf Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Takk søte deg! Kjekt å høre om noen positive erfaringer jeg tror ærlig talt ikke det kommer til å bli bedre med et møte nr to... Så trenger vel noen tips til hvordan jeg sier det til ham på en ok måte... Anonym poster: 06f69cb4934bf51723f0eba9a7d17d34 Hva er det med dere jenter? Si det som det er, enkelt og greit. 2
Nettinettet Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Gi han en ny sjanse sier nå jeg. Er jo ikke noe vits å lure fyren til å tru at hun er interresert når hun ikke synes han er kjekk..
Lilliani Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 Tror du rett og slett må være ærlig med mannen, ts. Si det som det er, du har ikke følelser. Ærlighet varer lengst, vet du! Lykke til!
Pene sko... Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 Han er kanskje en flott fyr som damen synes blir kjekkere og kjekkere med tiden. Dette har flere damer på forumet påstått før.
Nettinettet Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 Han er kanskje en flott fyr som damen synes blir kjekkere og kjekkere med tiden. Dette har flere damer på forumet påstått før. Når hun responderer på den måten som hun gjør på innlegget om at det kan endre seg, så trur jeg at denne mannen er så lite attraktiv i hennes øyne at det aldri vil bli noe.Enig i at man bør gi mindre attraktive mennesker en sjanse, men å gi falske forhåpninger er ikke OK.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #14 Skrevet 30. oktober 2012 Når hun responderer på den måten som hun gjør på innlegget om at det kan endre seg, så trur jeg at denne mannen er så lite attraktiv i hennes øyne at det aldri vil bli noe.Enig i at man bør gi mindre attraktive mennesker en sjanse, men å gi falske forhåpninger er ikke OK. tror egentlig du treffer rett på der det er noe med hele fremtoningen hans, jeg har prøvd å se forbi det, men ser ikke ut som at det går. Dette er første karen jeg rett og slett ikke klarer å tenne på. og det er dritkjipt! Han er forholdsvis overvektig, noe som ikke har gjort meg noe før, men i kombinasjon med at han var så uflid, klarer jeg ikke å se forbi det. Han hadde ikke gjort en innsats i det heletatt når det kom til klærene eller utseende. Jeg syns virkelig ikke jeg er storforlangende når jeg forventer tskjorter uten hull... Første kvelden bør man jo prøve å vise seg litt frem? ikke gjøre et nummer ut av at han ikke bryr seg om hva andre syns. Jeg hadde i hvertfall syns det var dødsflaut om jeg skulle ta ham med meg noen steder, og det var store hull i sømmene på tskjorten hans. om han ikke er villig til å pynte seg litt for det første møtet vårt, hvordan skal det da gå i fremtiden? Anonym poster: 06f69cb4934bf51723f0eba9a7d17d34 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #15 Skrevet 30. oktober 2012 Det kommer ikke helt fram av innlegget ditt om du egentlig er interessert i fyren, mer at det er stas at han liker deg. Og det holder jo ikke, hverken for deg eller han. Men må du avslutte sånn umiddelbart da? Kanskje du er litt sein på avtrekkeren bare, er jo en del som er det. Hvordan har du vært ift dette tidligere? Hvor god kontakt har dere, kan du prate med han og si at du vil ta ting i litt saktere tempo? eh, ja. Jeg tror jeg har blitt litt blendet over at han virkelig har vært interessert i meg. at jeg ikke helt har tenkt over om han passer meg. Og slikt er jeg vel egentlig for gammel for når jeg tenker meg om Anonym poster: 06f69cb4934bf51723f0eba9a7d17d34
Nettinettet Skrevet 30. oktober 2012 #16 Skrevet 30. oktober 2012 tror egentlig du treffer rett på der det er noe med hele fremtoningen hans, jeg har prøvd å se forbi det, men ser ikke ut som at det går. Dette er første karen jeg rett og slett ikke klarer å tenne på. og det er dritkjipt! Han er forholdsvis overvektig, noe som ikke har gjort meg noe før, men i kombinasjon med at han var så uflid, klarer jeg ikke å se forbi det. Han hadde ikke gjort en innsats i det heletatt når det kom til klærene eller utseende. Jeg syns virkelig ikke jeg er storforlangende når jeg forventer tskjorter uten hull... Første kvelden bør man jo prøve å vise seg litt frem? ikke gjøre et nummer ut av at han ikke bryr seg om hva andre syns. Jeg hadde i hvertfall syns det var dødsflaut om jeg skulle ta ham med meg noen steder, og det var store hull i sømmene på tskjorten hans. om han ikke er villig til å pynte seg litt for det første møtet vårt, hvordan skal det da gå i fremtiden? Anonym poster: 06f69cb4934bf51723f0eba9a7d17d34 Han der burde du sende til meg, eller til homsepatruljen Jeg forstår deg kjempegodt jeg og det er virkelig noe han burde få vite slik at han kan bli bevisst på dette, for det er ikke sikkert han har tenkt på det en gang. Det er mange menn og kvinner som tror at de skal finne noen som elsker de som de er, men sannheten er at de kan finne noe bra bare de tar litt vare på seg selv og gjør en innsats. Har hatt flere tilfeller med kvinner og menn som har trodd de var håpløse tilfeller, så var det bare noen råd om personlig hygiene og stil som skulle til. Da vokser jo selvtltten deres også. 1
Gjest BM2 Skrevet 30. oktober 2012 #17 Skrevet 30. oktober 2012 Nå må jeg vel bare avslutte hele greien, for det er temmelig døfødt. Hvordan forteller jeg ham at det egentlig ikke var noe som helst gale med ham, men at kjemien ikke var der for min del? Anonym poster: b6a1461f72f43e5174d01543174823ca Kjemien er hele stikkordet her. Jeg har vert nøyaktig samme sted for mange år siden. Ei jeg jobbet med, hun er noe av det mest behagelige jeg noen gang harmøtt av mennesker. Det bare MÅTTE bli bra! Men nei, å kysse den dama var som å kysse en papp-plate. Det finnes andre som har stått en halv meter fra meg og jeg har hatt en følelse i kroppen som har fått meg til å lure på om det ville gå for meg om hun tok på meg. Kjernen her er og blir kjemi. Det er ikke personligheten, utseende eller dagens tannpuss som har noe å si. Det er rett og slett de duftstoffene som sonderes ut gjennom huden. De signaliserer at denne fyren er det ikke lurt å formere seg med, så da trigger ikke hjernen produksjon av endorfiner og andre rusmidler. Så igjen, det er kjemi det er snakk om. I den mest vitenskapelige betydningen av ordet.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #18 Skrevet 30. oktober 2012 Han der burde du sende til meg, eller til homsepatruljen Jeg forstår deg kjempegodt jeg og det er virkelig noe han burde få vite slik at han kan bli bevisst på dette, for det er ikke sikkert han har tenkt på det en gang. Det er mange menn og kvinner som tror at de skal finne noen som elsker de som de er, men sannheten er at de kan finne noe bra bare de tar litt vare på seg selv og gjør en innsats. Har hatt flere tilfeller med kvinner og menn som har trodd de var håpløse tilfeller, så var det bare noen råd om personlig hygiene og stil som skulle til. Da vokser jo selvtltten deres også. hehe! Du er inne på noe men jeg tror egentlig denne karen her bare ville blitt fornærmet om jeg kommenterte det på noen måte... når jeg tenker over det syns jeg det var rimelig ekkelt når han tok av seg sokkene også! haha. Han begynte først å massere føttene mine, tok av sokkene mine ganske fort, jeg tenkte ikke så mye over det, jeg var tross alt nydusjet. Men da han selv tok av seg sokkene etterpå med et: "jeg liker ikke sokker, tar av meg mine så snart jeg har sjansen" og tok føttene opp i sofaen min: jeg klarte i det minste å holde masken, og etterhvert tenkte jeg ikke noe særlig over det. men hvem gjør sånt egentlig? jo mer jeg snakker om dette, jo mindre "perfekt" var egentlig kvelden... Anonym poster: 06f69cb4934bf51723f0eba9a7d17d34
Nettinettet Skrevet 30. oktober 2012 #19 Skrevet 30. oktober 2012 Han hadde nok blitt fornærmet men da hadde han i det minste hatt muligheten til å endre seg.. Har du fortalt til han at du ikke er interessert noe mer?
Gjest Lille-pus Skrevet 30. oktober 2012 #20 Skrevet 30. oktober 2012 Hmmm.... jeg må si jeg forstår TS veldig godt. Utifra det jeg leser så var han veldig tilfeldig kledd for en første date (T-shirt m/hull !), tar av seg sokkene og trekker bena opp i sofaen. Uflidd og med manglende sosiale antenner. Neitakk. Da er det dårlige vilkår for kjemi gitt, meget dårlige vilkår. Ut i fra tinge jeg sanser mellom linjene her så tror jeg du skal være snill og fortelle at ham at det desverre ikke stemmer så godt, TS. Send PM om du lurer på hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå