Gå til innhold

Er det best med maktubalanse?

Fremhevede innlegg

Gjest gnækvåg
Skrevet

Som ung mann må jeg innrømme at jeg allerede gruer meg til den dagen jeg skal bli 30-åring for da blir det ikke like spennende å f.eks flørte med politikvinner, side vi blir så jevnbyrdige da, liksom. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ung mann må jeg innrømme at jeg allerede gruer meg til den dagen jeg skal bli 30-åring for da blir det ikke like spennende å f.eks flørte med politikvinner, side vi blir så jevnbyrdige da, liksom. Flere som har det sånn?

Tror ikke du noen gang kommer til å bli gjevnbyrdig med en poliskvinne med mindre du er polismann selv.

30 årene er den beste i livet... Enda ung men blitt voksen :)

• Liker 1
Gjest gnækvåg
Skrevet

30 årene er den beste i livet... Enda ung men blitt voksen :)

For dere kvinner ja, menn blir nesten helt verdiløse. :(

Skrevet

Jeje, vi er jo bare verdiløse objekter for dere menn fra vi er født så hva er poenget ditt?

• Liker 1
Skrevet

Hvor tar du dette fra ? Jeg synes menn er verdiløse under 30 da de fleste er umodne , usikre, uerfarne.

Skrevet

under 30 da de fleste er umodne , usikre, uerfarne.

Bra da har jeg enda 10 år igjen av livet:P

Anonym poster: d962dcb8fb7ed52547f4d2fc1f260e3c

Gjest gnækvåg
Skrevet

Jeg synes menn er verdiløse under 30 da de fleste er umodne , usikre, uerfarne.

Da liker du modne, sikre og erfarne menn. Dette er karraktertrekk og har lite med alder å gjøre.

Skrevet

Da liker du modne, sikre og erfarne menn. Dette er karraktertrekk og har lite med alder å gjøre.

Tull.. har du sett mange norske menn på 25 som har disse karakterene ? Ikke jeg og tro meg ,jeg har nok erfaring til å kunne bedømme.

Slike karakterer kommer gjerne med alder fordi bak alderen ligger erfaringer.

Det er jo tråder fra menn her annahver dag som nærmer seg 30 og hatt verken forhold eller sex enda..

Selvfølgelig det er ikke det typiske ( heldigvis ) men skremmende mange synes jeg.

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Tull.. har du sett mange norske menn på 25 som har disse karakterene ?

Ja, duh...og mange kvinner 40+ som oppfører seg som sex&thecity.

Slike karakterer kommer gjerne med alder fordi bak alderen ligger erfaringer.

Det kommer med personen, ikke alderen.

Om noe, så virker det som om det blir mindre spennende med 30-års alderen + de første alderstegnene kommer da. Tenk om man får viker? :lete:

Endret av Vanemagi
Skrevet

Ja, duh...og mange kvinner 40+ som oppfører seg som sex&thecity.

Det kommer med personen, ikke alderen.

Om noe, så virker det som om det blir mindre spennende med 30-års alderen + de første alderstegnene kommer da. Tenk om man får viker? :lete:

Jah, fordi da er de ferdige med barn og brukt opp sine ektemenn så de kan begynne å leve igjen :)

Jaja, vi får komme tilbake til temaet når du bekket over 35 og fikk erfart litt :) Jeg synes menn i dne alderen og oppover er de mest attraktive :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...