Gå til innhold

Middag når man er sengeliggende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med lavt blodtrykk og er blitt beordret av lege å ligge. Jeg kan gå til og fra do, men det er vanskelig når jeg er så svimmel. Jeg har vært skikkelig korttenkt og ikke handlet, kjærsten er bortreist og ingen andre kjente bor i nærheten. Jeg kjenner at middag er på tide, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til. Jeg kommer til å være alene hele uka.

Anonym poster: db3f2055cec715d13ed296f837486fa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg fjordland. :)

Anonym poster: 47183b8754314d22ed195676bc3232b6

Skrevet

Har du ikke en nabo som kunne kjøpt litt fjordland ? dem er vel ute og handler innimellom ? Kanskje hvis du forteller oss hvor du bor så er det noen snille KG brukere som bor i nærheten ? ( Jeg ville gjort det i allefall om jeg kunne )

• Liker 1
Skrevet

Kanskje ikke verdens sunneste middag, men det er ikke noen resturanter/pizzasteder i nærheten som leverer på døra?

Regner med at du ikke er helt i form til å handle/lage mat når du er svimmel og uvel av det lave blodtrykket.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Enig med eva-80, men det spørs om du tørr å få meg på døra da :fnise:

Skrevet

Enig med eva-80, men det spørs om du tørr å få meg på døra da :fnise:

Det skrives "tør" ;)

Anonym poster: 78921cbd250d09c6b4dc2efb5d74bd9c

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Det skrives "tør" ;)

Ja, det stemmer nok. Beklager på det sterkeste.

• Liker 2
Skrevet

Ja, det stemmer nok. Beklager på det sterkeste.

Det går bra, så lenge det ikke skjer igjen ;)

Gjest blah blah
Skrevet

Da ville jeg bestilt noe som blir levert på døra.

Vet ikke hva du har av råvarer, men supper er jo enkelt å lage.

Skrevet

Da hadde jeg bestilt pizza og kinamat og spist det resten av uka. Men det hadde ikke skjedd meg, jeg har alltid mat i frysen og skapene og har venner og naboer jeg kunne spurt. Uansett, ikke gjør det vanskeligere enn det er. Bestill deg noe mat, hvis ikke du har noe. For alt jeg vet kan du ringe nærbutikken og spør om de har mulighet til å kjøre ut varer, kanskje en av de ansatte skal samme vei.

Anonym poster: 8418a46a3246d4800b11aa08402afd82

Skrevet

Sengeleie mot lavt blodtrykk høres ut som å slukke brann med bensin. Men ok. Regner med du ikke skal være sengeliggende så mange dager, så da går det fint å overleve på brødskiver/knekkebrød/havregryn eller lignende. Man trenger jo ikke så mange kalorier når man bare ligger i sengen.

God bedring!

Anonym poster: 55ec50913236eba16f183d22775a1779

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...