Gå til innhold

Kjærestens runking vekker meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hva andre mener om dette. Kjæresten min runker rett som det er i senga, rett etter han har lagt seg eller så våkner han en stund før han skal stå opp og runker da. Jeg vil aldri stoppe han fra å gjøre dette, men det kan bli plagsomt for meg. Som i natt for eksempel. For tida pga Halloween, jobber jeg 13 timer om dagen, og det går med ytterligere 2 timer i reisen til og fra jobb. Denne uken har jeg atpåtil jobbet 6 dager, og har bare fri idag. Jeg gledet meg sinsykt til en hel natt med søvn, uten at noen form for alarm skulle vekke meg. Allikevel blir jeg vekt litt etter kl.5 av at han holder på og hele senga rister.

Jeg har allerede snakket med han om det før, siden jeg sliter med å få nok nattesøvn som det er, og han har lovet og skjerpe seg. Men spørsmålet mitt er, synes dere det er greit å nekte partner å runke i senga når det holder den andre parten våken? Jeg mener at om han er så kåt, så kan han vel stå opp og ta seg en kjapp en på badet eller noe?

Anonym poster: 5bcd16e7c70116933b3dc641c4c6fcd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bør klare å enten la være eller gå et annet sted å runke. I senga bør soving være det viktigste, og ting som hindrer den ene i å sove kan man gjøre et annet sted dersom det er absolutt nødvendig å gjøre det.

Anonym poster: 3e4d47ffed820a878de119f61cfd41d0

• Liker 9
Skrevet

Han burde ta hensyn til deg her ja, gjøre det en plass han ikke forstyrrer deg.

Alternativt kan du jo gi han litt sex eller en bj/hj før leggetid så kanskje han ikkefår det store behovet midt på natta...

Sov godt :)

• Liker 1
Skrevet

Herregud, be han komme seg til helvete ut av senga. Jævla aper.

Anonym poster: 528d0f71c6bf0739c4d2c837f731a24d

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde syntes at det hadde vært litt merkelig om kjæresten min lå og runket for seg selv - VED SIDEN AV MEG...

• Liker 6
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det burde vær mulig for han å gå et annet sted om dette tar fra deg sårt trengt søvn, ikke urimelig i det hele tatt det.

• Liker 4
Skrevet

Dersom du ser dette fra typen din sin side. Han synes tydeligvis at dere ikke har nok sex. Han har sterke drifter og må stilne kåtheten sin. Han kan allerede være frustrert på grunn av manglende sex. Han kan ha blitt usikker, og skjønner ikke helt hvorfor dere ikke har mer sex. Tror han at hun ikke tenner på ham mer? Kanskje han skammer seg litt over å måtte ligge å runke slik fra før. Og nå skal han bli bortvist fra senga i tillegg? Ser du hvordan dette kan virke? Og at han kan begynne å lure på hvor kontrollen over hans seksualitet stopper?

Det er helt greit å ta det opp, men her bør man bruke silkehansker. Komme med forslag i stedet for å være fordømmende.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke det virker som om TS er fordømmende til runkingen. Mener du virkelig at hun kontrollerer seksualiteten hans bare fordi hun ber ham om å ta hensyn når hun trengre søvn?

Anonym poster: 844e3f43c390c35a3a5a23ff0b9578d0

• Liker 3
Skrevet

Dersom du ser dette fra typen din sin side. Han synes tydeligvis at dere ikke har nok sex. Han har sterke drifter og må stilne kåtheten sin. Han kan allerede være frustrert på grunn av manglende sex. Han kan ha blitt usikker, og skjønner ikke helt hvorfor dere ikke har mer sex. Tror han at hun ikke tenner på ham mer? Kanskje han skammer seg litt over å måtte ligge å runke slik fra før. Og nå skal han bli bortvist fra senga i tillegg? Ser du hvordan dette kan virke? Og at han kan begynne å lure på hvor kontrollen over hans seksualitet stopper?

Det er helt greit å ta det opp, men her bør man bruke silkehansker. Komme med forslag i stedet for å være fordømmende.

Naturligvis er det TS's feil. :lol:

• Liker 1
Skrevet

Er det virkeig normalt å ligge å runke i senga kl5 om morgenen/natta?

Hadde synes det var rart å bli vekt av runking, eller om han runket til alle døgnets tider. Da hadde jeg synes at det var noe rart med seksual livet vårt...

Anonym poster: 523dba58fed883cf8287164191c4698c

• Liker 1
Gjest Loverdose
Skrevet

Bare be han dra seg ut av senga, enkelt og greit. Du kan jo gjøre det klassiske og faktisk "ta han på senga", kanskje han runker på badet fra da av. ;)

Skrevet

Jeg synes ikke det virker som om TS er fordømmende til runkingen. Mener du virkelig at hun kontrollerer seksualiteten hans bare fordi hun ber ham om å ta hensyn når hun trengre søvn?

Dersom du leser hva jeg skriver, så ser du at det kan være slik han kanskje oppfatter det, ettersom han må gå i et annet rom med seksualiteten sin. Jeg skrev også at hun burde ta det opp, men være forsiktig med hvordan hun tar det opp. Trodde det ikke var så vanskelig å se.

Skrevet

Naturligvis er det TS's feil. :lol:

Jeg tok ikke side. Men av og til er det greit å få et innblikk i hvordan partner kanskje vil tenke, ikke sant?

• Liker 1
Skrevet

Dersom du leser hva jeg skriver, så ser du at det kan være slik han kanskje oppfatter det, ettersom han må gå i et annet rom med seksualiteten sin. Jeg skrev også at hun burde ta det opp, men være forsiktig med hvordan hun tar det opp. Trodde det ikke var så vanskelig å se.

Jeg så hva du mente, det var først og fremst den siste setningen jeg reagerte på, fordi det virkelig fremstod som om du mente at dette var en måte å kontrollere seksualiteten hans på. Det er unødvendig å prøve å fornærme meg med "trodde ikke det var så vanskelig å se" som om jeg er stokk dum, bare fordi jeg ber deg om å utdype hva du egentlig mente.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok ikke side. Men av og til er det greit å få et innblikk i hvordan partner kanskje vil tenke, ikke sant?

Men hvordan partneren vil tenke er ikke helt relevant når de vekker en klokken fem på morgenen pga runking.

Skrevet

Men hvordan partneren vil tenke er ikke helt relevant når de vekker en klokken fem på morgenen pga runking.

Jeg liker å se årsak knyttet til handling. Få en forståelse. Ikke bare buse frem med meg og mitt.

• Liker 2
Gjest Darthoven
Skrevet

Herregud, be han komme seg til helvete ut av senga. Jævla aper.

Anonym poster: 528d0f71c6bf0739c4d2c837f731a24d

Oh oh oh oh oh oh oh oh! ææææhhh ææææhhhh oh oh oh oh oh oh

Skrevet

Jeg liker å se årsak knyttet til handling. Få en forståelse. Ikke bare buse frem med meg og mitt.

Og hva er liksom årsaken som skulle unnskylde å bli vekket av runking? Kan ikke den her fyren bare gå på badet eller noe?

Gjest zerox_ztoleranz
Skrevet

Jeg lurer litt på hva andre mener om dette. Kjæresten min runker rett som det er i senga, rett etter han har lagt seg eller så våkner han en stund før han skal stå opp og runker da. Jeg vil aldri stoppe han fra å gjøre dette, men det kan bli plagsomt for meg. Som i natt for eksempel. For tida pga Halloween, jobber jeg 13 timer om dagen, og det går med ytterligere 2 timer i reisen til og fra jobb. Denne uken har jeg atpåtil jobbet 6 dager, og har bare fri idag. Jeg gledet meg sinsykt til en hel natt med søvn, uten at noen form for alarm skulle vekke meg. Allikevel blir jeg vekt litt etter kl.5 av at han holder på og hele senga rister.

Jeg har allerede snakket med han om det før, siden jeg sliter med å få nok nattesøvn som det er, og han har lovet og skjerpe seg. Men spørsmålet mitt er, synes dere det er greit å nekte partner å runke i senga når det holder den andre parten våken? Jeg mener at om han er så kåt, så kan han vel stå opp og ta seg en kjapp en på badet eller noe?

Anonym poster: 5bcd16e7c70116933b3dc641c4c6fcd0

Fyren kan stikke på dass eller noe.

Så til det andre; du jobber for mye. Ta en prat med arbeidsgiveren din. 13 timer pr. dag i seks dager er vel voldsomt..

• Liker 2
Skrevet

Herregud, er det ikkje berre å suge han av? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...