Gå til innhold

Dere skal aldri glemmes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, men i løpet av mine 21 år på jorden føler jeg at jeg og de rundt meg har mistet så altfor, altfor mange. Jeg tenkte å ramse opp alle jeg vet om som har dødd. Noen har også dødd før jeg ble fødd, men på grunn av at de stod så nærme min familie vet jeg at de ville påvirket meg på et eller annet vis om de levde. Noen kjente jeg ikke, men de har påvirket miljøet rundt meg og hvordan jeg har følt meg utrygg på ulike steder.

Bindestreken representerer en person som jeg så klart velger å holde anonym. Under bindestreken har jeg skrevet hvordan personen døde. Inkludert i denne listen er tre av dem mine søskenbarn, en er min onkel, en er min bestefar og en er min far.

-

Kreft

-

Forsvunnet

-

Dødfødt

-

Påkjørt

-

Dødfødt

-

Kreft

-

Arbeidsulykke

-

Kjørte seg ihjel

-

Hjerneslag

-

Hjertefeil

-

Kjørte seg ihjel

-

Druknet

-

Selvmord

-

Snøras

-

Selvmord

-

Hjerneslag

-

Fallulykke

-

Drept

-

Uvisst

-

Druknet

-

Kreft

Jeg vet ikke om et eneste menneske som har dødd på grunn av alder...

Jeg har lenge tenkt på å ta mitt eget liv, men jeg vet at menneskene rundt meg ikke har råd til å miste flere, så enn så lenge lar jeg være. Jeg har familie og venner rundt meg som jeg vet er glade i meg, og jeg er glad i dem, men jeg føler likevel ikke helt på noen livsglede. Men jeg skal iallefall gjøre det beste ut av det. Jeg er selv ansvarlig for at jeg skal få et godt liv.

Som sagt vet jeg ikke helt hvorfor jeg gjør dette, jeg bare følte for å få det ut på et eller annet vis.

Anonym poster: d869d2863e8bee07a1fdc5961bff4548

Anonym poster: e4b115671f354412d6b0821668e77e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...