Gå til innhold

Prableen Kaur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er jo slemt, og jeg respekterer henne for arbeidet hun driver med, men jeg er litt fascinert av at Prableen Kaur tydeligvis synes det er helt greit å ha sideburns og hårvekst i ansiktet... På dette bildet er det veldig tydelig. Flott å ikke la seg diktere av kravene til kvinner i dag, men så mye hårvekst i ansiktet virker nesten forstyrrende.

http://www.fagbladet.no/reportasje/article6275214.ece

Anonym poster: 1a3bef2ecc8801419baad8d7320b9e28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Darthoven

Dette er jo slemt, og jeg respekterer henne for arbeidet hun driver med, men jeg er litt fascinert av at Prableen Kaur tydeligvis synes det er helt greit å ha sideburns og hårvekst i ansiktet... På dette bildet er det veldig tydelig. Flott å ikke la seg diktere av kravene til kvinner i dag, men så mye hårvekst i ansiktet virker nesten forstyrrende.

http://www.fagbladet...icle6275214.ece

Anonym poster: 1a3bef2ecc8801419baad8d7320b9e28

På hvilken måte er det forstyrrende at noen ikke ser helt ut som idealet ditt? Det er jo dette som er mobbing. Det forstyrrer o`hellige deg at noen ser annerledes ut.

Dama har skjegg i trynet. Javel, big deal.

Kom deg videre med livet ditt nå.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men jeg er litt fascinert av at Prableen Kaur tydeligvis synes det er helt greit å ha sideburns og hårvekst i ansiktet...

Anonym poster: 1a3bef2ecc8801419baad8d7320b9e28

Har det noengang IKKE vært greit..?

Se litt på National Geographic eller noe sånt, kanskje du finner noe nytt å bli fascinert av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macha Mong Ruad

Du trenger tydligvis å bli forstyrret, så kudos til Prableen Kaur og alle andre som gidder å ta støyten. Du synes tydeligvis ikke det er så flott å ikke la seg diktere likevel, når du presterer å skrive et slikt innlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva så om jenta har litt hår her og der i ansiktet, alle folk kan ikke være like A4 som dine idealer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

På hvilken måte er det forstyrrende at noen ikke ser helt ut som idealet ditt? Det er jo dette som er mobbing. Det forstyrrer o`hellige deg at noen ser annerledes ut.

Dama har skjegg i trynet. Javel, big deal.

Kom deg videre med livet ditt nå.

Det han sa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Hun er sikh.

Anonym poster: ea88a3e49dd24d6935aa7a6e7d952492

Jeg er også sikh, kvinne, og har ikke hårvekst i ansiktet som er tydelig.

Noen har mer enn andre, har vel ikke noe med selve religionen å gjøre.

Anonym poster: 9ef0bee9e6a08c9adc5cd101cc25545b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jajonei

Ære være Prableen Kaur for å stå imot all verdens skjønnhetspress. Jeg synes hun er vakker.

Har forresten en venninne med en kvart bart, dvs. kraftig hårvekst på venstre overleppe, som hos en mann. Hun fjerner det av og til, men det hender også at hun går rundt med det. Synes ikke det gjør henne mindre feminin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sikh, kvinne, og har ikke hårvekst i ansiktet som er tydelig.

Noen har mer enn andre, har vel ikke noe med selve religionen å gjøre.

Anonym poster: 9ef0bee9e6a08c9adc5cd101cc25545b

Poenget er vel at sikher ikke skal klippe håret?

Anonym poster: 7ba8eece3030574ddd4ec8f5efbe85d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at sikher ikke skal klippe håret?

Anonym poster: 7ba8eece3030574ddd4ec8f5efbe85d9

Du velger det selv, og det er ikke pålagt. Jeg klipper håret f.eks.

Du blir ikke noe mindre sikh av å klippe håret, føler jeg. Det er vel de mest religiøse som definerer det slik, og så tror alle det.

Anonym poster: 9ef0bee9e6a08c9adc5cd101cc25545b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var frekt å lage denne tråden, ts!

Bør vel være lov å ikke alltid følge strømmen.

Anonym poster: 9ef0bee9e6a08c9adc5cd101cc25545b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er altså ikke lov å kommentere/påpeke at det ikke er noe som tiltaler en? Er all kritikk i Norge usaklig/uvettig/ulovlig? Godhetstyranni, det er derfor ingen skjeller ut alle idiotene som tror på Snåsamannen, religion, homeopati og alt annet slikt piss, vi tør faen ikke støte noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kinnskjegg og tilfeldige hår i ansiktet reagerer jeg ikke på, men den hersens smurfelua er direkte komisk.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger det selv, og det er ikke pålagt. Jeg klipper håret f.eks.

Du blir ikke noe mindre sikh av å klippe håret, føler jeg. Det er vel de mest religiøse som definerer det slik, og så tror alle det.

Anonym poster: 9ef0bee9e6a08c9adc5cd101cc25545b

Akkurat, godt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macha Mong Ruad

Men det er altså ikke lov å kommentere/påpeke at det ikke er noe som tiltaler en?

Da jeg var liten lærte jeg at dersom man ikke hadde noe pent å si om folk kunne man godt holde kjeft.

Jeg synes også det er stor forskjell på å diskutere feks hodeplagg og ansiktshår på jenter generelt, og det å snakke om navngitte enkeltpersoner.

Endret av Macha Mong Ruad
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Men det er altså ikke lov å kommentere/påpeke at det ikke er noe som tiltaler en? Er all kritikk i Norge usaklig/uvettig/ulovlig? Godhetstyranni, det er derfor ingen skjeller ut alle idiotene som tror på Snåsamannen, religion, homeopati og alt annet slikt piss, vi tør faen ikke støte noen.

Det er vesentlig forskjell på salig kritikk og usaklige kommentarer om en persons utseende. Jeg er faktisk enig med deg at vi er alt for forsiktige rundt emner som involverer tro, men jeg kan ikke se noen grunn til at det skal være greit å gå på utseendet til folk, det har da virkelig ingenting med sak å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...