Gå til innhold

Do angst og do drømmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt angst for å gå på do (andre steder enn hjemme). Det verste er nok båsdoene som er tett i tett oppi de andre.. Noen ganger klarer jeg ikke å få til å tisse, som oftest bare når det er noen andre på doen. Hater når det er helt stille og skulle ønske de hadde ordentlige doer på alle offentlige steder.

Jeg har ofte drømmer om at jeg går på offentlig do, og i natt drømte jeg at båsdoene hadde glassvinduer over alt! og at folk sto utenfor å lo o.s.v.. Og engang at båsdoen hadde en stor sprekk ved døren man kunne se gjennom. En annen gang at det ikke var do innpå doen, bare en sånn ting som er i bunnen av dysjen som vann renner ned i.

Vet ikke helt hva spørsmålet mitt er, men er det noen måter jeg kan bli kvitt den angsten? Er det noen her som opplever det samme?

Anonym poster: 1529da7609a1255bfc03e53100d0d55f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør rett i å passe deg. Det foreldrene dine ikke har fortalt deg om er dodraugen. Eller donissen som noen kaller han...

Anonym poster: 9cb800262995e325d890c60e55e1e861

Skrevet

Jeg har også doangst! Hater å gå på slike offentlige båsdoer, der det er åpning oppe og nede. Tanken på at andre folk kan høre alt jeg gjør der inne, får meg til å avstå fra slike doer om jeg kan. Pga. sykdom i tarmen har jeg ofte diare, og tanken på at andre skal høre det sprute ut, er ikke akkurat ok. Men noen ganger MÅ jeg bare benytte meg av de doene som finnes der jeg er, selv om jeg hater det. Aller helst blir jeg heller hjemme, slik at jeg unngår pinlige situasjoner.

Har aldri forstått poenget med vegger som begynner 20 cm over gulvet, og som ender 20 cm under taket. Det må være den dummeste oppfinnelsen som finnes.

Anonym poster: d5f85270fb1b5145dbf172bbb072977b

Skrevet

Jeg takler ikke sånne ekle små båser, går alltid på handicap-toalett om det er tilgjengelig.

Anonym poster: 2a728bf7f4de723c0b11803d1a814a40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...