Gå til innhold

Plutselig dårlig selvtilitt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har plutselig fått veldig dårlig selvtilitt, alt er liksom galt med meg! Øyenbrynene er for teite, kler meg ikke bra nok, ser ikke tynn nok ut, sminker meg ikke bra nok, stygg på håret osv, leppene er små osv

Æsj, det er helt forferdelig! har egentlig aldri hatt noe særlig dårlig selvbilde. men plutselig som lyn fra himmelen så har det kommet. Også i tillegg så har jeg overhodet ikke sexlyst! noe som jeg syntes er utrolig dumt. Bor med kjæresten som jeg har hvert sammen med i snart 5 år. Har aldri hatt sexproblemer. Jeg har også 0 energi og jeg blir kjempefort sint! går fra 0-100 på jaa..

Vurderer å slutte på p-piller? merker jeg har forandret meg masse siden før jeg gikk på de. Noen som har opplevd det samme?

Hilsen jente som er frustrert!

Anonym poster: 39cc528690921fe5eadcfb98c874a320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og vet noen hva slags prevensjon jeg kan bruke for og ikke være en royal bitch ? :)

Skrevet

Godt mulig det er p-pillene som har skylden ja. Jeg har hatt dårlig erfaring med p-piller, da jeg plutselig fikk veldig humørsvigninger. Det var særlig min daværende kjæreste som fikk gjennomgå..

Jeg har ikke noen anbefalinger mtp prevensjon, men jeg skal nå prøve meg på en annen type p-piller.

Skrevet

Håper virkelig de har skylden altså! gleder meg egentlig veldig til og få hormonene ut av kroppen! det veit jeg sambo gjør å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...