Gå til innhold

Hvordan gå med converse?


Nysjerriggutt

Anbefalte innlegg

Hei!

Når jeg går med høye converse, så går jo buksene litt over, og man ser bare den nederste delen av conversene. Dette synes jeg er ganske stygt, men det er vell litt homo og sette opp buksene med strikk slik at man ser hele skoen?

Et spm til er hvordan man skal knyte de, på mine er det veldig lange lisser, er det meningen at man skal klippe de?

Mvh

Gutt 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ville ikke brukt strikk, men hva med å brette opp buksa litt? jeg bruker selv høye converse og jeg bretter buksene opp. jeg har ikke så lange lisser på mine, men ser flere som har det og det nyter lissene rundt hele skoen før de tar løkka :) og nei, det er ikke homo å kle seg stilfullt;)

Anonym poster: 788a5a2f468b039ef400066b23a2e762

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk strikk. Brett heller buksebeina pent opp. Dette ser mye penere ut enn ha hårstrikk rundt leggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som bruker Converse bruker også jeans med smale ben, og da samler jo stoffet seg litt nederst i stedet for å dekke hele toppen av skoen. At du i det hele tatt nevner strikk får meg til å fnise.

Anonym poster: 34f026e8743944578ac3067b3c1e3c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knyter mine lisser ganske løst. Hvertfall øverst. også legger jeg buksebeinet bak den "flippen" foran om du skjønner? Da blir skoen fremme, men ikke hælen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Converse er jo så absolutt finest med smale bukser, så da passer det seg best å brette dem opp. Ikke finn på å bruk strikk, det er litt for 2007 for de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Menn med høye converse = homo.

Menn med høye converse og oppbrettede bukser = dobbelthomo.

Menn som kaller andre menn homo, basert på klesstil = reflekterte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som kaller andre menn homo, basert på klesstil = reflekterte.

KGere som svarer på innlegg de ikke skjønner = deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...