Gå til innhold

Trenger vinterklestips!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger litt tips til og kle meg nå på vinteren! har for det meste sommertype klær! jeg fryser konstant og vil også gjerne se bra ut. Går på vgs, og står opp tidlig, da det er så sinnsykt kaldt ute. Jeg tar gjerne på meg en boblejakke og uggs, men da føler jeg meg som en liten unge! Har kjøpt meg en ny jakke nå, men passer ikke med uggs til den syntes jeg. Legger til et bilde av jakken jeg.

Litt nuub på dette, så veit ikke hvordan jeg legger til bilde, men la det til som en fil.

Anonym poster: 6be5498adc2ef64370a53ad2ce727c87

Anonym poster: 6be5498adc2ef64370a53ad2ce727c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke ta på deg ullklær under de vanlige klærne dine da? Da fryser du ikke så lett, og du kan ha på deg litt lettere klær. Jeg pleier å gå i en ganske fin jakke som jeg kjøpte på H&M, dongeribukes, skjerf og noen fine varme høyheltesko. Du trenger jo ikke å gå i uggs og boblejakke :)

Har sett andre som har på seg ullstrømpebukse, en varm ullgenser og en kåpe utenpå. + skjerf og varme sko.

Anonym poster: 808cf779a6d00c78fa67ce551ef7f206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett andre som har på seg ullstrømpebukse, en varm ullgenser og en kåpe utenpå. + skjerf og varme sko.

Anonym poster: 808cf779a6d00c78fa67ce551ef7f206

Går folk i bare genser og strømpebukse?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips!:) ja, men jeg er ikke så flink til å velge klær, jeg kler meg liksom så normalt. mens jeg ser andre som ser såå bra ut! hehe.

Anonym poster: 6be5498adc2ef64370a53ad2ce727c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går folk i bare genser og strømpebukse?

ja, men det er gjerne en lang genser da :)

Anonym poster: 6be5498adc2ef64370a53ad2ce727c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for tips! :) ja, men jeg er ikke så flink til å velge klær, jeg kler meg liksom så normalt. mens jeg ser andre som ser såå bra ut! hehe.

Anonym poster: 6be5498adc2ef64370a53ad2ce727c87

Jeg kjenner også på dette av og til, men tror det mange ganger sitter i ens eget hode :-)

Enig med AB over her at det kan være en ide å ha ull under. Varmer godt, og puster faktisk mye bedre enn bommull. Absolutt et must om vinteren for min del. Da jeg ikke liker å ha på bollete klær.

Anonym poster: 5cb8c654c02a97dfbd6d7cde9ef94a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...