Gå til innhold

Hvordan øke selvtillitten hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med verdens mest fantastiske mann, og vi har det strålende på alle måter, med unntak av et lite problem.

Han sliter med dårlig selvtillitt når det kommer til penisen hans. Han er en såkalt "grower" (altså, den er liten i slapp tilstand og vokser til 10 ganger sin størrelse når han er hard, noe jeg tenner veldig på), og har fått det for seg at han har en unormalt liten penis.

Jeg har ikke mye seksuell erfaring, men han er den største jeg har hatt, og enda viktigere:

Han er den eneste som noengang har gitt meg orgasme, og det inkluderer meg selv.

Jeg forteller han ofte at jeg synes han er sexy og kjekk, men han tar det ikke til seg, og sliter meg generell lav selvtillitt. Det fører til at han ikke vil ha sex veldig ofte, og at han ofte blir lei seg.

Jeg lurer på om noen har noen råd til hvordan jeg kan hjelpe ham med å få opp selvtilliten litt, kanskje spesielt angående penisstørrelsen hans...

Anonym poster: 5c27312a734123a9a35189e01cd9c634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde akkurat det samme problemet med min samboer tidligere. Han var flau av penisen sin.

I starten fikk jeg ikke engang lov til å runke, kose med, suge ham heller.

Sakte men sikkert har dette endret seg, og jeg tror det har med å gjøre at jeg hele tiden har gitt uttrykk for at jeg elsker "stasen" hans ;)

Jeg sa ting som at jeg ville suge ham for at jeg ble så tent av det, jeg kunne komme inn mens han dusjet, for så å suge ham. Ga ham erotisk massasje hvor berøring og kosing med penis ble naturlig. Nå elsker han det, og sexlivet er bedre enn noen gang.

Tror det handler om tålmodighet, og å vise at du setter pris på både ham og hele kroppen hans?

Anonym poster: a2af73af6ac35185b4712e0ab440ab15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...