Gå til innhold

Unyttige dingser!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg ryddet i skuffer og skap nok en gang, og kommet over flere dingser;

*Kjøttdeighakker!!
*Elektrisk visp - den når ikke bunnen av kjelen, så det svir seg uansett
*Sukkerspinnmaskin
*Epledeler

Anonymous poster hash: 55328...24d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

_ALT_ fra enklere liv

Skrevet

Jeg skjønner ikke at dere ikke bruker microen mer, Jeg bruker den til å varme vann, koke grønnsaker, tine kjøtt, varme matrester, lage osteskiver og mye annet. Vår ble ødelagt og har ikke fått surret oss til å lage ny.. Savner den.

Ellers har jeg en kokebokholder som aldri blir brukt, tebrygger, og sikkert masse annet ræl jeg aldri bruker.

Skrevet

Ulike øser i ulike fasonger, vi bruker alltid de som ligger fremst som alltid er de samme.

Løkkutter der du uansett må skrelle og dele løken i små biter før den has i maskinen. Den kutter dårlig og klarer bare en halv løk om gangen.

Vinopptrekker. Kan da legge med all rødvinen som står og støver ned i skapet.

Iskremmaskin. Isen blir hard i kantene og myk i midten. Skitmaskin. Mye bedre å kjøre frosne bær med litt yoghurt, og sette det en kort tid i frysern så har du god is.

Vi skulle hatt ett bytteforum, slik at jeg kunne gitt bort det jeg ikke behøver til noen som trenger det og heller fått mer av det jeg har behov for tilbake.

Skrevet

Ulike øser i ulike fasonger, vi bruker alltid de som ligger fremst som alltid er de samme.

Løkkutter der du uansett må skrelle og dele løken i små biter før den has i maskinen. Den kutter dårlig og klarer bare en halv løk om gangen.

Vinopptrekker. Kan da legge med all rødvinen som står og støver ned i skapet.

Iskremmaskin. Isen blir hard i kantene og myk i midten. Skitmaskin. Mye bedre å kjøre frosne bær med litt yoghurt, og sette det en kort tid i frysern så har du god is.

Vi skulle hatt ett bytteforum, slik at jeg kunne gitt bort det jeg ikke behøver til noen som trenger det og heller fått mer av det jeg har behov for tilbake.

Ja jeg kan godt få all rødvinen din, har kanskje noe du trenger så kan vi bytte. haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...