Gjest Lincoln Skrevet 5. november 2012 #121 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Ok, så man skal vise at man ikke er usikker fordi hun er pen. det gik jo mening. Kan du gi eksempler på noen negs? Alle de jeg har lest til nå er slemme. Det kommer helt an på dama. Negging skal kun være godlynt kødding. For eksempel å kalle deg en nerd siden du er flink med data. Den som mottar neggen skal også synes det er morsomt. Det er det så mange misforstår. De tror at de skal slenge dritt for å jekke ned damene. Endret 5. november 2012 av Lincoln Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 5. november 2012 #122 Del Skrevet 5. november 2012 Det kommer helt an på dama. Negging skal kun være godlynt kødding. For eksempel å kalle deg en nerd siden du er flink med data. Den som mottar neggen skal også synes det er morsomt. Det er det så mange misforstår. De tror at de skal slenge dritt for å jekke ned damene. Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #123 Del Skrevet 5. november 2012 PuA er et patetisk opplegg. Noen forsøker å si at det handler om å få bedre selvtillit, ikke å nedlegge damer. Men forum som f.eks det du linker til viser noe ganske annet. Det hele er kunstig, kynisk og ikke så rent lite patetisk. Du har avslørt din uvitenhet om dette emnet på flere fora, over flere år Anonym poster: 7134262f38dabf215239c2fa87b975d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silver Crook Skrevet 5. november 2012 #124 Del Skrevet 5. november 2012 Den som mottar neggen skal også synes det er morsomt. Det er det så mange misforstår. De tror at de skal slenge dritt for å jekke ned damene. Den som "mottar" neg'en skal ikke nødvendigvis synes det er morsomt, men den skal være ganske uskyldig og harmløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 5. november 2012 #125 Del Skrevet 5. november 2012 Den som "mottar" neg'en skal ikke nødvendigvis synes det er morsomt, men den skal være ganske uskyldig og harmløs. Nå forandret konseptet seg. Bestem dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. november 2012 #126 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg kan ikke forstå at det faktisk fungerer. Men siden det er et tips i pua-miljøet, så må det i hvertfall ha fungert nok ganger til å bli regnet som en slager. Samme tenker jeg, men det kan jo også hende at negging er populært internett pga enkelheten. Neg-jenta er jo lett å skrive og lett for andre å gjøre. Litt vanskeligere å bli mer sydeuropeisk i væremåte(som absolutt fungerer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 6. november 2012 #127 Del Skrevet 6. november 2012 PUA er gammelt nytt, og de som går rundt og peacocker,negger og push puller(gid a meg så flink jeg var med begreper)kan ikke bruke de samme oppbrukte linjene lienger som funka for 5-7år siden, det er lett å gjennomskue de som plukker div tips på forum, og de som FAKTISK har bygget seg en viss form for selvtillit(jeg vil ikke kalt en som har fått bedre selvtillit for PUA,han har bare fått bedre selvtillit ikke noe kallenavn på det). De som driver med det på den "skitne"måten dvs være badboy som roper høyt kan leve godt på det i begynnelsen av 20 årene, men etterhvert som damer vil ha en kjernekar og ikke et rasshøl,så må de nok legge fra seg faktene og begynne å oppføre seg ordentlig. Jeg har sikkert vært et lett bytte for såkalte badboys da jeg var yngre, jeg husker selv at jeg synes de gutta var tøffe,selvom mange av dem var ikke særlig kjekke engang, de bare bygde store muskler og tok tattoos så var de plutselig store tøffe og farlige og noe vi likte, nå kunne jeg ALDRI ha latt meg sjekke opp av en sånn type "tøffas",nå liker jeg mer laidbacke "beta"menn, så takk til alfahorene for at dere ihvertfall lærte meg hva slags menn jeg EGENTLIG vil ha.....beta is the new alpha...eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå