AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Del Skrevet 28. oktober 2012 Kom over et forum for et par dager siden, pua (?). Omhandler sjekking og alt rundt. Jeg ser på det som positivt å bli mer bevisst kroppsspråk, sosial interaksjon osv., men det er rimelig kynisk, iallefall slik det fremstår på det forumet. Hva tenker dere om dette? Anonym poster: 13d8d851b28c29a46ca613caa6db50d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #2 Del Skrevet 28. oktober 2012 glemte linken: http://forum.pua-norge.no/ Anonym poster: 13d8d851b28c29a46ca613caa6db50d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 28. oktober 2012 #3 Del Skrevet 28. oktober 2012 Min første tanke er *fnihihihis* og at det ikke er spesielt lurt å legge ut mobilnummeret sitt på et nettforum. Hele verden kan da sjekke hvem du er og putte deg i bås som PUA. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 28. oktober 2012 #4 Del Skrevet 28. oktober 2012 Herregud, nå skjønner jeg hvor menn får alle de dårlige sjekketriksene sine fra! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2012 #5 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tapere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Ninni- Skrevet 28. oktober 2012 #6 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tydeligvis viktig å være involvert med flere samtidig, slik at man unngår å bli så involvert og avhengig av èn... sjarmerende... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. oktober 2012 #7 Del Skrevet 28. oktober 2012 PuA er et patetisk opplegg. Noen forsøker å si at det handler om å få bedre selvtillit, ikke å nedlegge damer. Men forum som f.eks det du linker til viser noe ganske annet. Det hele er kunstig, kynisk og ikke så rent lite patetisk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnemjau Skrevet 28. oktober 2012 #8 Del Skrevet 28. oktober 2012 Takker, trengte å le! - Atte jeg brakk bankkortet mitt, men det funker i butikk da, så nå kommer jeg alltid i prat med damene i kassa. - Ååååh kult, jeg skal også brekke bankkortet mitt! - Jeg også!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #9 Del Skrevet 28. oktober 2012 Herregud, det er ganske patetisk! Anonym poster: 10746e675aa27eb659bbfd9ec9c4c961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 28. oktober 2012 #10 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Takker, trengte å le! - Atte jeg brakk bankkortet mitt, men det funker i butikk da, så nå kommer jeg alltid i prat med damene i kassa. - Ååååh kult, jeg skal også brekke bankkortet mitt! - Jeg også!! Også veldig sjarmerende med de triksene hvor han sier han er homofil mens han tafser på deg, og den hvor han tar tak i håndleddet ditt og river deg av dansegulvet som en huleboer Endret 28. oktober 2012 av Uanonymbruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thai clinch Skrevet 28. oktober 2012 #11 Del Skrevet 28. oktober 2012 PUA, så teit liksom, ass 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartA Skrevet 28. oktober 2012 #12 Del Skrevet 28. oktober 2012 *Knis, knis*. Detteerfordumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 28. oktober 2012 #13 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det kan sikkert være til hjelp for mange, men jeg tror at PUA-forumene, bøkene og alt, gjør ting betraktelig verre før det muligens blir bedre. I tillegg gjør det ofte folk som er litt sosialt awkward, enda mer awkward. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 28. oktober 2012 #14 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg kjenner en som ble med på et slikt opplegg. Ung jyppling fra landet, som skulle ta over verden. Tok kurs på kurs på kurs. Endte opp med gigantisk hull i CV'en, drømmeslott i tusen knas og masse, masse gjeld. Det var veldig pyramidespillaktig. Han begynte med et kurs, men for å vite den virkelige hemmeligheten måtte han ta et til. På andre kurset sa de mye, men ikke alt, for den virkelige-virkelige hemmeligheten var nemlig på kurs nummer tre! Slik fortsatte det i det uendelige. Han mistet alle vennene sine, også. En del droppet han til fordel for nye "venner" han møtte på kursene. En del venner (inkl. meg selv) orket ikke mer av galskapen og stakk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 28. oktober 2012 #15 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg synes PUA er gammelt nytt og utrolig lite spennende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 28. oktober 2012 #16 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Jeg kjenner litt til PUA-miljøet, da jeg kjenner en liten gruppe mennesker som holder kurs i akkurat dette, pluss økonomi, suksess og litt psykologi. Disse er fantastiske mennesker som er utrolig flinke til å dra damer, og da ikke ved hjelp av lureri eller "negs" som det så fint kalles. Da handler det mest om å gi selvtillit til menn, veilede dem, gjøre dem flinke til å holde i gang en samtale, lese kroppsspråk, ha riktig tankegang, lære dem å oppføre seg osv. Ikke noe negativt eller cheesy. vet jeg om de som har vært på foum, som tror du skjønner alt og gjør alt helt feil. Da blir det veldig awkward, og ikke så rart det får et dårlig rykte. Min kjære, for eksempel, var en veldig usikker person etter år med mobbing, tålte ingenting og skjønte ikke sarkasme. Så satt han seg inn i dette, blandt annen selvutvikling, og han er en helt forandret person i dag. Masse humor, masse selvtillit, flink sosialt og veldig flink til å snakke for seg. Han har lært masse, og luket ut de tingene som han skjønner er helt på jordet. Så det spørs jo helt hvordan man bruker det. Endret 28. oktober 2012 av Aspera 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 28. oktober 2012 #17 Del Skrevet 28. oktober 2012 Æsj, jeg har vært der inne før og tittet, ble bare dårlig i magen da jeg leste om en som datet to samme kveld og hadde sex med begge, kun med noen timers mellomrom og liksom var "kongen på haugen" av den grunn. Det er veldig lite sjarmerendes å lyve til de du dater om at de er de eneste, og at det er lenge siden sist gang man har hatt sex, når det i virkeligheten bare er noen timer siden, med ei annen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 28. oktober 2012 #18 Del Skrevet 28. oktober 2012 "Jeg har en billett til Mystery sin 2 dagers bootcamp. Seminar + en og en training på forskjellige nattklubber i Oslo. Dessverre passer det dårlig for meg og jeg håper på å finne noen som kan ta min plass. Original prisen er 18550 for to dager og to netter med hotell og VIP plass på alle klubbene. Det er en kjempe opplevelse for livet!" Leste jeg riktig!? Attentusen!? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 28. oktober 2012 #19 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Selvutvikling vil jeg si er noe fullstendig annet enn PUA, som jo er forkortelsen for Pick-Up-Artist. Alt retter seg mot hvordan få en dame til å plassere sine fuktige lepper på dine tørre lepper. Selvutvikling handler om å finne seg selv midt oppi alt mylderet og det å kunne kommunisere med personer i alle aldre og begge kjønn, ikke bare handle etter hvordan andre sier at du skal oppføre deg for å lure en overstadig beruset dame til å ta samme drosje hjem til deg 03:00 på en fredag. Jeg skjønner ikke engang poenget med PUA-driten. Halvparten av damene på utestedene er uansett så fulle at de ikke får med seg halvparten av hva du sier. At du slår dem lekent på skulderen og forteller noen funfacts om leoparder sier dem nada. Bare du kan oppfattes som kinda cute i skumringslyset og er frempå nok, så kan du få lov til å knulle flere damer opp etter toalettveggen om du vil hver helg. Det handler egentlig bare om å være frekk nok. PUA er ikke det riktige stedet å starte om du vil rette på deg helhetlig som person, imo. Man burde starte med å lære seg generell kommunikasjon. Lære seg å snakke med alle for å skape alle former for relasjoner. PUA er etter mitt syn en oppfording om å drive et påtatt skuespill der forestillingen er et velsmurt system med materiale for en natt, og kun en natt. Endret 28. oktober 2012 av Pene sko... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 28. oktober 2012 #20 Del Skrevet 28. oktober 2012 "Jeg har en billett til Mystery sin 2 dagers bootcamp. Seminar + en og en training på forskjellige nattklubber i Oslo. Dessverre passer det dårlig for meg og jeg håper på å finne noen som kan ta min plass. Original prisen er 18550 for to dager og to netter med hotell og VIP plass på alle klubbene. Det er en kjempe opplevelse for livet!" Leste jeg riktig!? Attentusen!? Det er helt sinnsykt hva noen er villige til å kjøre for å få pult. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå