Gjest Monica Jansen Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 I går opplevde jeg noe skremmende. Jeg ble plutselig svimmel og fikk en rar merkelig ut av kroppen følelse/dødsfølelse i kroppen. Dette varte maks i 8 sekunder. Er det noen som har epilepsianfall som likner på dette? Jeg gikk på epilepsimedisiner før, mot abcencer anfall som jeg har vokst fra. Nå går jeg ikke på medisiner. Det ble påvist epileptogen aktivitet i hjernen min i 2008. Jeg har også aspergers syndrom. Ps: jeg hadde ikke angst og var ikke stressa. Jeg reiste meg ikke fort opp heller.
Millimani Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har både epilepsi og Asperger syndrom selv. Men mine anfall er krampe-anfall hvor jeg ligger i kramper, bevisstløs eller "delvis bevisst". Jeg kan iblant kjenne at folk tar i meg og høre at folk snakker rundt meg, selv om jeg ligger i kramper. Da jeg ikke har hatt absenser noen gang etter hva jeg vet, er det vanskelig for meg å svare på akkurat det. Men epilepsi-anfall kan arte seg som en slags deja vu-opplevelse, bare at det fører til kvalme. Jeg føler at jeg er delt i to under noen anfall, det er kanskje en slags "ut av kroppen-følelse". Kroppen er på gulvet, mens jeg er der anfallet er. Vanskelig å forklare. Ettersom mine anfall kan vare opptil fire minutter, og ikke er absenser, er det vanskelig å svare på akkurat det. Jeg vil egentlig bare si at jeg ofte føler en "ut av kroppen-følelse".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå