Gå til innhold

Klesbutikker med kort leveringstid?


Rainbow

Anbefalte innlegg

Jeg er sykemeldt i tre uker pga en ryggoperasjon, og jeg kjeeeder meeeg siden jeg ikke greier å gå ut omtrent. Så da tenkte jeg at jeg kan kjøpe klær på nett og glede meg selv med!

Og enten få Posten til å levere på døra eller sende samboeren på postkontoret! :fnise:

Men ofte er det jo ganske lang leveringstid, og det kule hadde jo vært å få noe å glede meg over mens jeg ligger her på sofaen og knapt klarer å subbe rundt i leiligheta.

Så har dere noen tips til steder med kort leveringstid? Gjerne et sted som selger mange kjoler, og der ikke hvert plagg koster over tusen kroner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nelly påstår å klare å levere på 2-7 dager, men det er ikkje heilt til å stole på.

Bubbleroom sier 3-9 dager.

H&M er 5-7 dager.

Gina Tricot er 3-5 dager.

Only/Bestseller sender innen 2 dager.

Zara sier 4-6 arbeidsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at H&M leverer ganske tregt. Nelly.com er også tregt. Zara og Massimo Dutti har jeg bestilt i fra MANGE ganger, og det har aldri tatt mer enn tre dager. :)

Anonym poster: 89762ac0effc131a5678b558fb5abcd5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bestille fra flere av Bestseller-butikkene på samme ordre, eller må det bli fra den enkelte butikken sin side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme ordre :)

Jeg synes ikke H&M er trege. De var før, men de har kommet seg enormt. Nå får jeg pakken på ca 4 dager, det synes jeg er kjapt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de riktignj ikke noe stort utvalg, bare et par plagg, men jeg bestilte noen gensere og cardigans til samboer på ludostore.no og de kom dagen etter!

Anonym poster: 26d0dc1c6da9aa1edc8c3f7ab32c50aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj...nå har jeg bestilt fra diverse Bestseller-butikker til altfor mye penger! :fnise:

Takk for alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...