Gå til innhold

Märta og Aris ringer


TrineG

Anbefalte innlegg

Min søster fortalte meg at Märta og Aris ringer var så fine fordi de hadde gravert navnene utenpå (og ikke som normalt inni) ringene? Selv gikk jeg glipp av hele bryllupet da jeg var på jobb i Sverige! Hva syns dere? Hørtes veldig flott (og litt spesielt)ut? Vet noen om en link hvor det er mulig å se disse ringene?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Synes ringene til Märtha og Ari var kjempeflotte jeg. det er skikkelig middelalderpreg på dem, og siden jeg er temmelig fasinert av den norske middelalderen er det kanskje ikke så rart at disse falt i smak? Forloveden min var riktignok ikke helt enig i akkurat meningen min der, og vi har selv "typiske" ringer i gull.

Synes forøvrig det var kjempesmart og stilig det med å ha navnene utenpå ringen jeg. Jeg likte dem iallfall kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes de passer godt til Märta og Ari, men for oss "ikke-prinsesser" blir det nok litt i meste laget! Men kunne nok vært fint med en "mildere" variant.. kanskje bare navnene og et fint mønster på "vanlige" ringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg synes ringene er KJEMPE herlige.....og det med gravering på utsiden syntes jeg var genialt, men nå kan jo ikke jeg bruke det, for DA blir det harry:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...