mia83 Skrevet 11. mai 2017 #961 Del Skrevet 11. mai 2017 Ja jeg husker SÅ godt da han var liten. Lille babyen min har blitt større enn mamman sin 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mai 2017 #962 Del Skrevet 29. mai 2017 Her var det livlig gitt! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. mai 2017 #963 Del Skrevet 30. mai 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #964 Del Skrevet 31. mai 2017 Det er så livlig utenfor boka at jeg ikke rekker å skrive 😂 nå som jeg har begynt å jobbe igjen,er jeg hjemme tidligsr en time før barna skal i senga. Å så er det å få unna husarbeid og lade opp til ny arbeidsdag når de er i seng. Er sååå sliten og trøtt for tiden. Kunne ha sovet hvor som helst, når som helst. Skulle nesten tro jeg var gravid, men det er jeg ikke!! Men nå må jeg løpe igjen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. mai 2017 #965 Del Skrevet 31. mai 2017 Oi hørtes travelt ut ja håper du får tid til å puste ut innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå