Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da jeg var et par år var vi på ferie på gran canaria. En dag vi var ved bassenget havnet korken til solkremen i bassenget og jeg hoppt etter. Jeg fløt like godt som korken gitt, med smokken godt plassert i munnen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesnupp har virkelig funnet ut at hun har en stemme i dag. Ingen ting er bra nok; vil ikke sove selv om hun er kjempetrøtt, maten kommer ikke fort nok, vil ligge på gulvet, vil ikke ligge på gulvet....men hin sovnet heldigvis i fanget mitt etter mat i sted. Må lade opp til babysvømmng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Lillesnupp var trøtt som en dupp da hun la seg i kveld, så hun sovnet litt etter halv sju. Tror faktisk at jeg også skal finne senga nå. I morgen skal vi på babysang med barselgruppa og etterpå får vi besøk av ei venninne. Kjære skal ut med jobben i morgen, så det blir skikkelig jentedag i morgen :jepp:

Men nå....senga!

Endret av Aprilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver fortsatt og gjesper gitt :Gjesp: Eller, det er vel ikke gjespinga som er det verste, men jeg føler ikke at jeg får opp øynene ordentlig. Lillesnupp har sovet i hele natt, så da er det morgen for henne kl fem. Prøvde å legge oss igjen. Tok henne med opp i vår seng, men hun bare turnet rundt omkring, så da var det like greit å bare stå opp slik at kjære får sove til han skal på jobb.

Lillesnupp har funnet ut at det visstnok på et eller annet vis skal gå an å rulle seg rundt fra rygg til mage. Hun prøver iherdig å få det til, og det er nok ikke lenge igjen før hun knekker koden. Er bare å få med seg det tunge hodet rundt, så er hun rundt. Ellers så bruker lillesnupp dagene til å prøve å rive ned alle lekene på babygymmen, og går det ikke, så kan jeg love deg at både lekene og vi får høre det :ler: Sta og en vilje av stål?!? Oh yes! :fnise:

Endret av Aprilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det var tidlig! :Gjesp:

Satser på at du får sove litt senere da :)

Det er så gøy når de leker og utvikler seg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om at det er tenner på gang. Sikling, biter på alt hun kommer over og sutrete. Mammakos er det beste som finnes om dagen :hjerte:

Nå skal vi en tur på babysang i kirka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner er ikke bestandig greit å få nei.

Så koselig med babysang! :)

Var utrolig koselig på babysang, til tross for at det var i kirka :jepp: Vi var ganske mange også, ca 15 stykker.

Da vi kom hjem sov lillesnupp godt i bagen sin , så da fikk jeg ryddet litt før vi fikk besøk av en venninne en times tid etterpå. Vi har lagt middag sammen og bare skravlet masse. Lillesnupp har sjarmert både venninnen min og hunden hennes :fnise:

LIllesnupp fant ut at hun ikke skulle ha den siste ettermiddagsluren sin i dag, så hun sovnet nesten da hun fikk kveldsmat. Så da jeg la henne i senga kl. 19 sovnet hun nesten før hodet traff puta.

KJære er borte i kveld, så jeg sitter og koser meg alene. Må innrømme at det er deilig å være hjemme alene noen ganger på kvelden :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og hopp. Lillesnupp har sovet hele natta og våknet ikke før 05:30. Tydelig at hun var trøtt og sliten fra gårsdagen. Men så lenge jeg har fått sovet så lenge, så gjør det meg ingen ting å stå opp så tidlig ;)

Dagen i dag tar vi som den kommer. Ikke store planer, og det er egentlig veldig deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag måtte vi ha vekkerklokka på ettersom vi skal til fotografen. Og lillesnupp kan man ikke bruke som vekkerklokke i alle fall :ler: Hun våknet ikke før klokka ringte klokka 06:20. Men da var det på tide å komme seg opp og gi henne litt mat, slik at matingen ikke kræsjer med fotograferingen. Er utrolig deilig at hun sover nesten 12 timer i strekk om natta :jepp: Får vel nyte det så lenge det varer ;)

Ellers har vi ikke de store planene i helgen, men bare det at det er helg og at kjære er hjemme sammen med oss er alltid deilig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotografering :hjerte:

Var veldig koselig med fotografering i går. Lillesnupp var såå tålmodig, men er spent på om vi fikk noen bilder hvor lillesnupp hverken har fingrene inni munnen eller gaper :ler: Hun klør som besatt inni munnen for tiden, så hun spiser på alt som kommer i hennes vei :ler:

Eneste gangen hun skrek var da vi på slutten skulle ta noen bilder av bare meg og henne og bare henne og kjære. Da gikk vi fra nakenfoto av henne til at hun skullel ha på klær igjen. DET var ikke populært. Hun der kommer til å bli en naturist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:regn:

Mann og barn sover og jeg har nettopp stått opp. Kjære tok lillesnupp i natt og i dag tidlig, så de sover og snorker på stua nå, mens jeg sitter på kjøkkenet med tente stearinlys og te i koppen mens regnet pisker mot rutene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesnupp syntes det var på tide å stå opp kl 04:30 for å spise og deretter ligge på gulvet og øve på å rulle rundt. Morgentrim :ler: Jeg kunne ha tenkt meg og sovet i alle fall en time til, men jeg kan vel kanskje bare takke meg selv for at jeg ikke la meg litt tidligere i går :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesnupp ble helt utslått etter 5-månederskontrollen og vaksinen på helsestasjonen i dag. Har sovet i 2 1/2 time snart og det har hun ikke gjort på dagtid på et par uker snart. Men det er godt for henne å få sovet litt.

Lillesnupp har blitt en stor jente: 6700gram og 64 cm lang :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...