Aprilis Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #561 Del Skrevet 15. oktober 2013 Da har vi allerede vært hjemme hos mormor i over en uke. Akkurat nå sitter vi på toget og skal videre til en venninne/gammel kollega. Skal være der til i morgen. Og i morgen skal vi hjem til kjære igjen. Han styrer og ordner for at vi i det hele tatt skal klare å komme oss inn døra hjemme. De ble ferdige med kjøkkenet i går,så det er visstnok ikke mye plass i de andre rommene i leiligheten. Men kjøkkenet har visst blitt fint. Jeg har ikke villet se bilder,bedre å se når vi kommer hjem :-D Lillesnupp sovnet nesten med en gang vi kom oss på toget. Får håpe hun sover en stund av den to timer lange turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. oktober 2013 #562 Del Skrevet 16. oktober 2013 Wow! Herlig å komme hjem til nytt kjøkken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #563 Del Skrevet 17. oktober 2013 Wow! Herlig å komme hjem til nytt kjøkken da Ja, gjett da Kjøkkenet er fantastisk fint. Kommer til å kose meg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. oktober 2013 #564 Del Skrevet 17. oktober 2013 Så digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. oktober 2013 #565 Del Skrevet 19. oktober 2013 Så deilig og komme hjem til noe slikt! Skjønner godt at du velger og reise bort med lillesnupp mens nytt kjøkken kommer på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. oktober 2013 #566 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #567 Del Skrevet 20. oktober 2013 Så deilig og komme hjem til noe slikt! Skjønner godt at du velger og reise bort med lillesnupp mens nytt kjøkken kommer på plass! Vi hadde ikke så stort valg, for det var mye bråk og ikke minst støv! Men nå har vi snart fått vasket ut alt støvet og fått alt på plass igjen Hvordan går det? Her går det bra. Begynner som sagt å få ting på plass. På kjøkkenet mangler vi nå bare liftgardiner og noe på veggen. Liftgardiner tror jeg vi har bestemt oss for Ellers har vi kikket på vognpose og skl bestlle det i kveld. Blir til at vi går for Easygrow Hood Lillesnupp sover siste dupp for dagen i fanget mitt. Det gjør hun hver dag. Alle de andre duppen og om natta sover hun enten i bagen eller senga,men siste dupp før natta må hun ha i fanget Lillesnupp fortsetter å utvikle seg i rekordfart. Hun babler og babler, spiser grøt og grønnsaker, sovner som regel i løpet av fem minutter i senga si kl 19 og hun har også sovet natta gjennom uten mat noen netter Nå går ting så fort fremover at det er litt skummelt. Er jo ingen liten baby lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. oktober 2013 #568 Del Skrevet 20. oktober 2013 Så bra! Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. oktober 2013 #569 Del Skrevet 21. oktober 2013 Bare nyt det mens det er, før du vet ordet av det er de klare ti og flytte hjemmefra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #570 Del Skrevet 21. oktober 2013 Bare nyt det mens det er, før du vet ordet av det er de klare ti og flytte hjemmefra.... Ja, man må virkeilig nyte det mens man kan. Tenk at hun snart allerede er 5 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #571 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) I dag blir det bare slapp-av-dag her hjemme. De dagene vi gjør litt for mye, er det vanskelig å få lillesnupp til å sove om kvelden (men bank i bordet, det er ikke ofte!)Hun merker godt når vi er stresset, men nå har vi lært....eller jeg har lært Så de dagene vi gjør noe, så prøver vi å få roet godt ned noen timer før leggetid. Så i dag er det slappe-av-dag (jeg skal se om jeg kommer meg på trening når kjære kommer hjem), for resten av uka må vi ut på ulike ting. I morgen skal vi til fysioterapeut, manuellterapeut og osteopat med lillesnupp, onsdag babysvømming og torsdag må jeg til jobben en tur for å ordne med permisjonspapirer....puh! Og nå snør det jammen meg ute! Endret 21. oktober 2013 av Aprilis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #572 Del Skrevet 23. oktober 2013 Da er det snart klart for første babysvømingsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. oktober 2013 #573 Del Skrevet 27. oktober 2013 Så spennende! Hvordan gikk det på babysvømminga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #574 Del Skrevet 27. oktober 2013 Så spennende! Hvordan gikk det på babysvømminga? Det gikk veldig bra Eneste er at hun ikke liker å flyte på ryggen, da føler hun seg utrygg. Akkurat det samme som skjer når hun skal bade hjemme uten støtte under ryggen. Men det kommer seg vel etterhvert Neste gang skal de dykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. oktober 2013 #575 Del Skrevet 27. oktober 2013 Så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober 2013 #576 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg føler meg og utrygg om jeg må flyte på ryggen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. oktober 2013 #577 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg og faktisk... Jeg har ny dagbok Aprilis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #578 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg føler meg og utrygg om jeg må flyte på ryggen.... Jeg og faktisk... Jeg har ny dagbok Aprilis Lillesnupp er ganske lik pappaen sin når det gjelder flyteegenskaper...blopp, blopp, blopp...så synker de Jeg derimot er som fisken i vannet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. oktober 2013 #579 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg skulle ønske jeg var som fisken i vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2013 #580 Del Skrevet 30. oktober 2013 hører definitivt til de som sier plobb plobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå