Gå til innhold

Aprilis hverdag

Aprilis

Anbefalte innlegg

Da har vi allerede vært hjemme hos mormor i over en uke. Akkurat nå sitter vi på toget og skal videre til en venninne/gammel kollega. Skal være der til i morgen. Og i morgen skal vi hjem til kjære igjen. Han styrer og ordner for at vi i det hele tatt skal klare å komme oss inn døra hjemme. De ble ferdige med kjøkkenet i går,så det er visstnok ikke mye plass i de andre rommene i leiligheten. Men kjøkkenet har visst blitt fint. Jeg har ikke villet se bilder,bedre å se når vi kommer hjem :-D

Lillesnupp sovnet nesten med en gang vi kom oss på toget. Får håpe hun sover en stund av den to timer lange turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Herlig å komme hjem til nytt kjøkken da :)

Ja, gjett da :Nikke:

Kjøkkenet er fantastisk fint. Kommer til å kose meg der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig og komme hjem til noe slikt!

Skjønner godt at du velger og reise bort med lillesnupp mens nytt kjøkken kommer på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig og komme hjem til noe slikt!

Skjønner godt at du velger og reise bort med lillesnupp mens nytt kjøkken kommer på plass!

Vi hadde ikke så stort valg, for det var mye bråk og ikke minst støv! Men nå har vi snart fått vasket ut alt støvet og fått alt på plass igjen ;)

Hvordan går det? :hug:

Her går det bra. Begynner som sagt å få ting på plass. På kjøkkenet mangler vi nå bare liftgardiner og noe på veggen. Liftgardiner tror jeg vi har bestemt oss for :Nikke:

Ellers har vi kikket på vognpose og skl bestlle det i kveld. Blir til at vi går for Easygrow Hood :Nikke:

Lillesnupp sover siste dupp for dagen i fanget mitt. Det gjør hun hver dag. Alle de andre duppen og om natta sover hun enten i bagen eller senga,men siste dupp før natta må hun ha i fanget :ler:

Lillesnupp fortsetter å utvikle seg i rekordfart. Hun babler og babler, spiser grøt og grønnsaker, sovner som regel i løpet av fem minutter i senga si kl 19 og hun har også sovet natta gjennom uten mat noen netter :nigo: Nå går ting så fort fremover at det er litt skummelt. Er jo ingen liten baby lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nyt det mens det er, før du vet ordet av det er de klare ti og flytte hjemmefra....

Ja, man må virkeilig nyte det mens man kan. Tenk at hun snart allerede er 5 måneder :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det bare slapp-av-dag her hjemme. De dagene vi gjør litt for mye, er det vanskelig å få lillesnupp til å sove om kvelden (men bank i bordet, det er ikke ofte!)Hun merker godt når vi er stresset, men nå har vi lært....eller jeg har lært :ler: Så de dagene vi gjør noe, så prøver vi å få roet godt ned noen timer før leggetid.
Så i dag er det slappe-av-dag (jeg skal se om jeg kommer meg på trening når kjære kommer hjem), for resten av uka må vi ut på ulike ting. I morgen skal vi til fysioterapeut, manuellterapeut og osteopat med lillesnupp, onsdag babysvømming og torsdag må jeg til jobben en tur for å ordne med permisjonspapirer....puh!

Og nå snør det jammen meg ute!

Endret av Aprilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Hvordan gikk det på babysvømminga?

Det gikk veldig bra :) Eneste er at hun ikke liker å flyte på ryggen, da føler hun seg utrygg. Akkurat det samme som skjer når hun skal bade hjemme uten støtte under ryggen. Men det kommer seg vel etterhvert ;)

Neste gang skal de dykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg og utrygg om jeg må flyte på ryggen.... :sjenert:

Jeg og faktisk...

Jeg har ny dagbok Aprilis :jepp:

Lillesnupp er ganske lik pappaen sin når det gjelder flyteegenskaper...blopp, blopp, blopp...så synker de :ler:

Jeg derimot er som fisken i vannet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...