Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Brrr....nå er det virkelig kaldt ute! Kjære sa at det var -1grad da han dro i dag og han måtte skrape is av bilen. I september!! Makan :fryser:

så nå skal jeg ta med meg lillesnupp for å kjøpe ullundertøy til henne. Vi er så heldige å ha butikk med Janus-ullundertøy bare 15min ganger herfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og hvert år blir vi like overrasket over at det er kaldt "allerede nå"

:ler:

Nja...er ikke akkurat vant med at det er SÅ kaldt allerede i september. I alle fall ikke at det er 20 grader den ene dagen og plutselig bare 7 grader dagen etter. Men så lenge man har gode og vame klær så gjør det jo ingen ting :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er for kaldt :jepp:

Vil flytte til varmere strøk for vinteren

Jeg elsker høsten jeg. Liker ikke at det er for varmt. Men det har nok noe med å gjøre at jeg ikke liker å vise meg med lite klær...:sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig sliten for tiden. Føler ikke at jeg kommer meg ovenpå lengre. Og det er ikke så mye tid til å sette seg ned eller å legge seg for å sove heller, for nå er det siste innspurt til kjøkkenet vårt skal rives og det nye skal opp. Og ettersom vi skal reise bort mens det blir pusset opp, så må vi få tømt det og gjøre klart til arbeidsfolket kommer. Vi har en leilighet på 70kvm, så det er litt av en logistikk og plassorganisering å få pakket ned det alt i det gamle kjøkkenet og ha det stående i esker samtidig som vi skal ha inn det nye, flatpakkede kjøkkenet, hvitevarer og gulv. Det blir ikke mye plass å bevege seg på. I tillegg skal jeg pakke for meg og lillesnupp som skal reise en vei, mens kjære må pakke for seg som skal den andre veien i verden.

Så nå står den nest siste klesvasken på, lillesnupp har sovnet for den første duppen sin i dag og jeg skal få i meg frokost å så begynne på siste nedpakking av kjøkkenet.

GLEDER meg til det nye kjøkkenet er på plass :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kjøkkenet i flatpakker godt plassert på hele stua og de nye hvitevarene er plassert på gjesterommet. Soverommet er fylt til randen av pappesker, en voksenseng og en barneseng. Så akkurat nå er det ikke mye gulvplass i leilighetn gitt :ler:

Men da er det bra at vi ikke skal være hjemme mer enn 2 dager til. Eneste negative er at jeg og lillesnupp ikke ser kjære før halvannen uke etter at vi reiser :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er lillesnupp i seng, kjøkkenet er nesten helt tomt, resten av leiligheten full og kofferten til meg og lillesnupp er nå nesten pakket ferdig. Nå skal vi bestille pizza og bare kose oss resten av kvelden :) Litt kjærestetid før vi reiser fra hverandre i morgen trengs :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går turen?

Jeg og lillesnupp er i Trøndela hos mormor,mens kjære skal på jobbreise til USA.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg i Trivelige Trøndelag! :)

Vi koser oss masse, masse :)

Mormor går jo så opp i lillesnupp, så jeg får slappet mye av :) Og det er deilig å være sammen med andre voksne på dagtid kjenner jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) har du noen kontakt med Janne forresten? hun har ikke vært her på lenge nå.. men ser jo av og til updates på face

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra :) har du noen kontakt med Janne forresten? hun har ikke vært her på lenge nå.. men ser jo av og til updates på face

Jeg har ikke snakket med Janne på kjempelenge. Møtte henne i Oslo da jeg var noen måneder på vei, men har desverre ikke snakket med henne etter det. Kanskje hun har dratt på tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesnupp har utviklet seg noe voldsomt bare siden søndag :overrasket: Nå ruller hun snart helt fra rygg til mage, hun synes plutselig det er helt greit å ligge på magen og nå er det bare å legge henne i senga/ bagen uansett når på dagen og hun sovner av seg selv uten sutring eller gråt. Hun er stort sett blid og fornøyd, gråter bare hvis hun er sulten, trøtt eller vondt i magen.

Denne uka har vi begynt litt med fast føde og det ser ut til at hun både tåler det og liker det godt :) I går fikk hun smake litt havregrøt/velling og i dag fikk hun most potet og gulrøtter. Tror ikke det er lenge til hun spiser et helt måltid med fast føde. Tror vi kommer til å drøye litt med grøt vi får kjøpt. Like greit å lage selv, da vet man hva de får i seg og det moro å lage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :strix:

Om du har tid og lyst til å lage selv så er jo det kjempefint!

Tar jo ingen tid å lage egentlig :-) i går spiste hun gulrøtter og kål og det gikk ned på høykant!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...