Gå til innhold

Redhair


Redorbrown

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest marianne4388

Du kan jo kanskje google kjendiser med sånn hårfarge du vil ha, og se hvilke farger du syns de kler. Men hva som er ut eller inn, det vet ikke jeg. Trodde ikke det var noen som brydde seg om slikt når det gjaldt hårfarge :klo:

Endret av marianne4388
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder hår, går estetikk foran trender. Hvis man kler det, så er rødt hår kjempefint. Rødt hår passer spesielt fint til grønt, sort, og rødt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rødt hår er fint sammen med klare farger som kongeblå, litt sterk lilla, smaragd grønn, svart osv.

Synes ikke det er fint sammen med gult, beige, orange og duse pastellfarger - da blir man så blass og det røde i håret skjærer med fargene.

Det er tåpelig å spørre om rødt hår er "in".. noen er født med rødt hår, og det vil alltid være noen som farger det rødt. Likevel er det alltid flest mennesker med brunt hår.

Anonym poster: b28ae4c1dce3d2341a9d6d482ab9266f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke slikt hår man er født med, min virketlige farge er rødt, men jeg tenkte på å farge det helt mørkerødt, liknende den rødfargen cheryl cole hadde

Tusen takk for tipsene alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den røde fargen Cheryl hadde er nydelig og kunne absolutt gått for den selv om jeg hadde kledd det. Har en veldig varm, rødlig bruntone i håret selv (mørkebrun i bunnen), det er kanskje ikke så veldig mange som har det men jeg er veldig fornøyd og trives godt med fargen. Får ofte komplimenter for den, og folk det hender seg folk spør hvilken frisør jeg går til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...