Gå til innhold

Sukker og angst?

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg har angst men de siste ukene/månedene har det vært mye bedre, men så i går og i dag har den kommer tilbake, og det eneste jeg kan komme på jeg har gjort anderldes er å spise en god del små gått disse to dagene, jeg har ikke hatt noe sukker lyst på lenge, men måtte kjøpe mye godt i går, og har spist det en del. Jeg prøvde å google det, men fant ikke noe sier som virket super seriøse, en del virket litt new age og slikt, jeg er ute etter sikkelig forskings studier som viser noe sammenheng av et ganske stort inntak av sugger(da gjerne godis sukker og ikke naurlig frukt sukker) Og angst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bror blir deprimert/engstelig/sint hvis han spiser sukker, har vært slik hele livet. Han har ADHD i tillegg, og det er noen studier som viser sammenheng med sukker og ADHD, at de får bedre selvkontroll uten sukkeret, men vet ikke om det er noe direkte koblet til angst.

• Liker 1
Skrevet

Han blir forresten bare slik hvis han spiser raffinert sukker. Fruktsukker, rørsukker, sukrin og alt naturlig tåler han bra.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har litt angst i dag, drukket en del kaffe på tom mage og spist maaaange muffins :( Jeg vet jeg kan bli urolig av sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...