Betty2 Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Bocca, drinkene koster litt, men flott plass og ikke hvem/hva som helst slipper inn. Er du øl glad, så er Baran å anbefalle, godt utvalg, men minus er at det er lite og ofte fult. (dårlig med sitte plasser) Zacen er og grei, 3 ulike lokaler under et tak, vil du ha club/remixet pop musikk, så er andre etg med havariet aktuelt, live musik i 1 etg (selv om gjennomsnits alderen er noe høyere enn 20) og hvis du vil ha rolig atmosfære, men radio muskk drinker og en plass mann kan snakke, så ligger peppes i 1 etg med drink servering.
Singha Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 og ikke hvem/hva som helst slipper inn. Jeg har vært der, så det kan ikke stemme.
TheHairyToothfairy Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Jeg har vært der, så det kan ikke stemme. Det var jo fordi du kom sammen med meg! ^^
Singha Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Det var jo fordi du kom sammen med meg! ^^ Ja det var det vel ja. Jeg gikk forbi der nettopp. Det sto sikker 300 personer utenfor. Skal alle på Bocca eller skjer det noe annet i samme bygget?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Er noe mote-arrangement der i kveld. Skulle vært der selv, men dobbeltbooket meg
Singha Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Må være jævlig kjipt å være tynnkledd motedame og stå utendørs i Bergen i natt i 5 minus... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå