Gå til innhold

Vinterjakke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har etter mye leting endelig funnet en jakke jeg liker, som passer kroppen min, og som varmer veldig godt http://www.sportamore.se/produkt/35500-8848-altitude-liberty-w-parka-w-bla

Det jeg legger merke til dog, er at en ikke har noe pustefunksjon. Er dette viktig på en vinterjakke? Jeg skal jo ikke jogge i den akkurat, men det vil jo bli en del gåing :)

Anonym poster: 9fddcd59c211ea8f69efacd49b58350d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde ikke en jakke til 2500 kr (pris i Norge) ha pustefunksjon, eller er ikke det viktig for vinterjakker som ikke er ment å brukes til sport?

Anonym poster: 9fddcd59c211ea8f69efacd49b58350d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Kan ikke skjønne at det er viktig på annet enn regnjakker og vindjakker som det lett blir klamt i. Med pustefunksjon på en vinterjakke, vil det jo bli kaldere i stedet for at den isolerer (som en vinterjakke jo skal).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at det er viktig på annet enn regnjakker og vindjakker som det lett blir klamt i. Med pustefunksjon på en vinterjakke, vil det jo bli kaldere i stedet for at den isolerer (som en vinterjakke jo skal).

Jeg ble bare så usikker, for jeg så en parkas fra twentyfour hvor det ble reklamert med at den hadde pustefunksjon (1290 kr). Det blir kanskje ikke så klamt i en vinterparkas, og som du sier er det vel meningen at den skal isolere. Skal jo ikke løpe rundt med den heller, men vil jo gjerne gå turer (ikke fysisk krevende turer) uten at jeg blir klam og ekkel :)

Anonym poster: 9fddcd59c211ea8f69efacd49b58350d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som har innspill? ser det er noen vatterte jakker hvor det reklameres med pustefunksjon, blir veldig usikker (ingen jakker jeg liker, da hadde det isåfall bare vært å kjøpe dem).

Bruksområde er daglig bruk, men vil gjerne kunne gå en tur i normalt tempo en times tid uten å bli klam og ekkel.

Anonym poster: 9fddcd59c211ea8f69efacd49b58350d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...