Gå til innhold

Liker du dirty talk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du gjør det, hvor går grensen for hva som er ok å si og hva som blir for drøyt? Foretrekker du å snakke dirty eller at partneren gjør det? Noen som syns det er flaut eller vanskelig?

Jeg ble inspirert av en annen tråd, men ville ikke ødelegge den med off topic :sjenert:

Anonym poster: 897f58f431c2fd7efdbf297a97fb59a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs på personen.. Synes noen prøver for hardt!

Anonym poster: 40337e5fd5c447cf396f45876c63afe6

Skrevet

Når forholdene ligger til rette for det. Da skal ord som pikk, fitte, billig, hore,knull meg, kåt osv inngå i vokabularet.

Skrevet

Elsker det men har ikke klart å meg selv til å gjøre det med forrige partnere. Kanskje i fremtiden :)

Skrevet

Nei, jeg liker det ikke. Det blir så kunstig og rart og ja.. Det erikke noe for meg, for å si det s¨nn

Anonym poster: fb2f2f98ea55e28604a8587efa626271

• Liker 1
Gjest Caroline55
Skrevet

Tenker at det kommer an på flere faktorer.

Hvis man i utgangspunktet er i stand til å kunne like det, så står det litt på personen man har sex med.

Blir det for kunstig/tamt/rart/overdrevet, så er det selvfølgelig bedre om han hadde latt være.

Oser han av selvtillit, sjarme og klarer å skape en stemning for det, si det med rett tonefall, de riktige ordene, ja at det rett og slett kler han å si det, så kan det være veldig turn on!

Tenker litt på forskjellige menn jeg kjenner, og med spesielt en som har veldig gnist i øynene og er litt leken av seg, så hadde det passet. Når jeg tenker på en annen mann jeg kjenner som er veldig innadvendt og litt dårlig og stiv på kommunikasjon sånn ellers i hverdagen så fniser jeg ved tanken.

Skrevet

Det må jo ha en relevans, og at fyren/jeg selv faktisk har planer om å gjennomføre det som blir sagt.

Noen tenner sikkert på at bare skitne ord blir sagt, men for meg som ikke rødmer av skitne ord så blir det vel ikke tennende med mindre det blir gjort om til handling samtidig.

Middelveien er best, men bør unngå at man lure på om vedkommende har ufrivillige utsagn grunnet Tourettes.

• Liker 1
Skrevet

Hva med å kalle noen eller bli kalt hore, tøs og andre skjellsord? Er det tennende eller avtennende?

Anonym poster: 3ca27f49e866bebf0cad9e5a0d8ef8a0

Skrevet

Niks, liker det ikke. Føler meg nedvurdert av det.

Anonym poster: d76a494eec7bcd50a393bfffd1d9fda8

Gjest Katten.
Skrevet

Hva med å kalle noen eller bli kalt hore, tøs og andre skjellsord? Er det tennende eller avtennende?

Anonym poster: 3ca27f49e866bebf0cad9e5a0d8ef8a0

Det kommer selvfølgelig an på både personen og settingen.

Skrevet

Nei, jeg liker det ikke. Det blir så kunstig og rart og ja.. Det erikke noe for meg, for å si det s¨nn

Anonym poster: fb2f2f98ea55e28604a8587efa626271

Enig, hele stemningen blir klein og sær. Om kjæresten min hadde sagt "kom hit, din skitne lille fitte.", så hadde jeg enten begynt å le og det hadde faktisk vært turn-off, for min del.

Anonym poster: 507b88e9cce614002bc361d796f66fd7

Skrevet

Passer ikke for meg, og hadde nok fått latterkrampe. Og det blir jeg ikke kåt av......

Skrevet

Dirty talk har en lei tendens til å tippe over i det patetiske og latterlige. Kan bare huske en fyr som fikk det til uten å høres ut som Mot-i-brøste Nils.

Skrevet

Ja! Absolutt!

Men som med alt annet her i verden: alt med måte.

Jeg liker godt at han er litt kontrollerende, og sier hva han skal gjøre med meg og sånt, men om han grynter ut ting som "skitne horefitte, jeg skal smøre dritt på puppa dine", er det litt turnoff..

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Ja! Absolutt!

Men som med alt annet her i verden: alt med måte.

Jeg liker godt at han er litt kontrollerende, og sier hva han skal gjøre med meg og sånt, men om han grynter ut ting som "skitne horefitte, jeg skal smøre dritt på puppa dine", er det litt turnoff..

:fnise:

Jeg syns det kan være bra så lenge man ikke overdriver. Er veldig beskjeden på akkurat det der selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...