Gå til innhold

Mest sexy personlighetstype

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aggressiv og arrogant badboy eller dame, snill tøffel eller noe midt imellom. Beskriv :lur:

Jeg tenner ekstra mye på snille, men bestemte gutter :)

Anonym poster: 9e9de71129ab5687257f9ac0da54446a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midt i mellom, omtrent alltid midt i mellom.

Skrevet

Anonym poster: c183738ec932daed63f962584f73a007

Skrevet

Badgirl med et godt hjerte :)

Anonym poster: 240dd3d0a90daca5c0e602e5611b6709

Skrevet

Kvinner med en myk personlighet. Kan fint ha ambisjoner og karriere, men hunmå la seg sjarmere av babyer, kattunger og tilsvarende. Kvinner uten et mykt hjerte er bortkastet.

• Liker 2
Skrevet

Han må være snill, men ha integritet og egne meninger. Liker best litt innadvente, reflekterte fyrer. Også må han ha noe som engasjerer ham, og livsglede.

Anonym poster: 1dcd9247a605283aab36a43ac1602f87

Skrevet

Romantiske, rolige og trygge, gjerne (tilsynelatende) sjenerte jenter. Litt innadvendte og mystiske, hvor et smil er betydningsfullt. Jenter som har mange drømmer og tror på dem.

• Liker 4
Skrevet

Han kan gjerne være litt barsk, men en snill fyr som bryr seg om de rundt seg:)

Utadvent, sosial, morsom, snill.. ikke ligge i senga hele dagen!

Skrevet

Humor og sjølvironi er det eg set mest pris på hjå menn, i tillegg til openheit, ærlegdom og intelligens.

Skrevet

Kvinner med en myk personlighet. Kan fint ha ambisjoner og karriere, men hunmå la seg sjarmere av babyer, kattunger og tilsvarende. Kvinner uten et mykt hjerte er bortkastet.

Finnes det kvinner (eller mennesker generelt) som IKKE blir sjarmert av kattunger? :hakeslepp:

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

De ærlige og reale, med glimt i øyet.

Menn som forteller halve sannheter eller lyver er no-go.

• Liker 2
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

ærlegdom

<- sjokkert over hvor vakkert og eksotisk nynorsk kan være.

Skrevet

Finnes det kvinner (eller mennesker generelt) som IKKE blir sjarmert av kattunger? :hakeslepp:

Auh jess... De finnes...

• Liker 1
Skrevet

Intelligent, real, jordnær og glimt i øyet. Slår ikke feil.

Skrevet

Auh jess... De finnes...

Håper jeg aldri møter noen som er sånn. Triste mennesker! :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Håper jeg aldri møter noen som er sånn. Triste mennesker! :snurt:

De fleste jeg har involvert meg med har vert slik, har det vist seg etter hvert. Er det rart en blir litt misstroisk til mennesker generelt?

• Liker 1
Skrevet

De fleste jeg har involvert meg med har vert slik, har det vist seg etter hvert. Er det rart en blir litt misstroisk til mennesker generelt?

Altså, at noen faktisk, dønn seriøst, ikke synes kattunger er søte/sjarmerende, det er jo bare.. nitrist og (for meg, hvertfall) komplett uforståelig. Det er faktisk så trist at jeg vil si det er en definitiv dealbreaker for mitt vedkommende. Nå som jeg vet at de faktisk eksisterer, disse menneskene som ikke liker puser, skal det blir et åpningsspørsmål til alle jeg møter heretter - if you don't like kitties, you're out! :snurt:

• Liker 2
Skrevet

Han må være leken, snill, ærlig, utadvendt og trygg :)

Anonym poster: b1328fc5e5de0547bb42cdf6fe324f26

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

En gutt som er ærlig, åpen og jordnær som også har evnen til å le av seg selv. Skader ikke om han har glimt i øyet heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...