Gå til innhold

Hun på SATS Bislett.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så verdens peneste jente på treningsstudioet i dag jeg også! Viste seg selvfølgelig at hun er sammen med en muskuløs tulling!

Anonym poster: 1d0962bd79005867c8e10d6f81bda4fb

• Liker 1
Skrevet

Så verdens peneste jente på treningsstudioet i dag jeg også! Viste seg selvfølgelig at hun er sammen med en muskuløs tulling!

Typisk! Har faktisk ikke sett henne snakke med en eneste sjel på trening, så ingenting tyder på at hun er opptatt. Men man vet jo aldri. :P

TS

Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217

Skrevet

Det var iværtfall ett skritt videre! :)

Huk tak i hun neste gang, å spør om navnet hennes!

Anonym poster: 194b5c28d0b837c6eadabfddc784c93e

Joda, et skritt videre er det jo kanskje. Eller et skritt tilbake? Det finner jeg vel ut neste gang jeg ser henne. :)

TS

Skrevet

Hahaha, stakkars søte TS!

Nå har du jo i hvert fall snakket med henne, og hvis du er lur så bruker du denne kleine episoden som icebreaker neste gang. Det er veldig sexy med folk med selvironi!

Lykke til :)

Hehe, skal ikke være lett. ;) Selvironi har jeg en god porsjon av, så får se hvordan det går. Takk skal du ha! :)

TS

Skrevet

Haha.. Mens jeg leste det du skrev, så trodde jeg du kom til å si noa ala "jeg hadde håpet du fulgte eter meg". Det er sånn typisk oppfølger på "følger du etter meg?" ;p

Skrevet

Haha.. Mens jeg leste det du skrev, så trodde jeg du kom til å si noa ala "jeg hadde håpet du fulgte eter meg". Det er sånn typisk oppfølger på "følger du etter meg?" ;p

Hehe, skulle vel kanskje sagt noe sånt. :P Lett å være etterpåklok!

TS

Skrevet

Møtte henne på trening idag. Kort oppsummering:

- Vi gløtta på hverandre på trening

- Jeg smilte til henne og hun smilte tilbake

- Jeg ventet på henne når hun skulle dra og åpnet døren for henne

- Vi tok følge på veien hjem og snakket en god del sammen

- Før vi skiltes (hun skulle i butikken) så nevnte jeg at jeg skulle på trening imorgen, og da sa hun "kanskje vi treffes der da".

Så da har jeg snakket med henne i alle fall! :)

TS

• Liker 17
Skrevet

herregud, la nå den stakkars jenta få trene ifred

• Liker 6
Skrevet

Herregud, tenk om hun liker fyren men er litt sjenert da kanskje? Hun kunne vel bare dritt i å snakke til han hvis hun ville "trene i fred" :-)

• Liker 6
Skrevet

Møtte henne på trening idag. Kort oppsummering:

- Vi gløtta på hverandre på trening

- Jeg smilte til henne og hun smilte tilbake

- Jeg ventet på henne når hun skulle dra og åpnet døren for henne

- Vi tok følge på veien hjem og snakket en god del sammen

- Før vi skiltes (hun skulle i butikken) så nevnte jeg at jeg skulle på trening imorgen, og da sa hun "kanskje vi treffes der da".

Så da har jeg snakket med henne i alle fall! :)

TS

Åh, nå ble jeg glad på dine vegne. Håper virkelig dere finner tonen og har kjemi. Jeg liker gutter som tør å ta kontakt, det verste som kan skje er at han blir avvist.

Stå, og oppdater gjerne, dette var spennende.

Anonym poster: d10a377919467ec85ef6080f029afc06

Skrevet

Herregud, tenk om hun liker fyren men er litt sjenert da kanskje? Hun kunne vel bare dritt i å snakke til han hvis hun ville "trene i fred" :-)

Enig, jeg hadde i hvert fall satt pris på om en gutt tok kontakt. Liker jeg han ikke, så sier jeg det til ham, om det er en gutt jeg liker og har fått et godt øye til er det bare herlig!

• Liker 3
Skrevet

Enig, jeg hadde i hvert fall satt pris på om en gutt tok kontakt. Liker jeg han ikke, så sier jeg det til ham, om det er en gutt jeg liker og har fått et godt øye til er det bare herlig!

True that :)

Skrevet

Syns du er tøff, ts! Skulle ønske flere gutter/menn var som deg ! Lykke til :)

• Liker 4
Skrevet

Typisk!

Vet, men traff på en nesten like pen jente i dag, bare synd at hun begynte på jobb da min vakt sluttet. Krysser fingrene for at hun jobber neste uke så får vi håpe at denne jenta både er singel,oppegående og liker meg.

Skrevet

Har jo ikke sagt et ord til henne på trening, så hun får jo trene i fred. Håper ikke hun er som deg. :S Dessuten sa hun at hun trener på mange forskjellige sentere, så hun har nok av alternativer hvis hun synes jeg er "ekkel" på noen måte.

Håper hun liker meg, men er ikke så godt å si. Hun har veldig pokerfjes. Hun virker jo litt sjenert da, så jeg finner vel ut hva hun synes om meg etterhvert. :) Hun stilte jo spørsmål osv på veien hjem, så det er jo et godt tegn. Hvis hun ville avvise meg så hadde hun jo muligheten til det på veien hjem.

Så spennende! Lykketil :strix:

Takk takk! :)

Åh, nå ble jeg glad på dine vegne. Håper virkelig dere finner tonen og har kjemi. Jeg liker gutter som tør å ta kontakt, det verste som kan skje er at han blir avvist.

Stå, og oppdater gjerne, dette var spennende.

Det håper jeg også! Skal holde dere oppdatert jeg. :)

Hyggelig å høre. :)

Syns du er tøff, ts! Skulle ønske flere gutter/menn var som deg ! Lykke til :)

Takk så mye!

Vet, men traff på en nesten like pen jente i dag, bare synd at hun begynte på jobb da min vakt sluttet. Krysser fingrene for at hun jobber neste uke så får vi håpe at denne jenta både er singel,oppegående og liker meg.

Høres bra ut. Får satse på hun jobber neste uke da!

Hurra! :strix:

Hehe. Skal ikke ta seieren på forskudd, men det virker lovende! :)

TS

Skrevet

Hun var ikke på trening idag. :(

Klarte å google meg frem til hvem hun er, og ingenting tyder på at hun har kjæreste. :) Viser seg også at hun er 2 år eldre enn meg, ikke at det er noen hindring for min del. Nå gleder jeg meg rett og slett til neste gang jeg ser henne på trening! :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...