Gå til innhold

Usmakelige spøker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er de mest usmakelige spøkene du har blitt utsatt for eller vitsene du har hørt?

Anonym poster: a29916a7e5b997c46551cb77c185a196

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for mye. Kjenner noen som har en helt forferdelig humor. Husker ikke noen i farten, men skal love deg at det har vært mye skitt fra disse personene. Mye av det har vært direkte ufint mot meg eller noen andre.

Skrevet

Jeg holdt på å skrive "har en kompis", mn sannheten er at jeg HADDE en kompis med verdens dårligste humor, rett og slett helt tilbakestående.

I bygda bor det en litt utviklingshemmet kar som er veldig pervers og seksuell av seg. Dritt-eks-kompisen min hadde fortalt denne utviklingshemma karen som er sånn 60 at jeg på 23 år var veldig interessert i ham. Noe som endte opp med at jeg måtte kontakte politiet for å få kontakt og besøksforbud fra ham, han kjørte frem og tilbake foran leiligheten min hele dagen, stod og runket utenfor stuevinduet mitt..!!!!! sendte meg mailer, ringte, sms, la brev i postkassa mi, ringte på døra midt på natta osv.

Det tok et halvt år før han ga seg, og hele den tiden synes dritt-eks-kompisen min at det var såååååå morsomt, og han lo og lo hver gang jeg sa til ham at jeg er plaget, jeg sover ikke om natta, jeg er ikke normal om dagene.

JADA, DRITT.

Anonym poster: 132e1ac126227ebe5693f22005142e33

• Liker 1
Skrevet (endret)

Var ei som ikke var helt fornøyd med at jeg ikke var interessert i henne. Så hun begynte å spøke med "gi fruBeist et glass rødvin, så har du henne der du vil" Altså, påsto at jeg var billig. Gadd ikke bry meg om det i begynnelsen, før ei jeg begynte å få noe på gang med begynte å bli skeptisk.

Ryktemakeren var av typen som alltid slengte med leppa, og alltid hadde et svar på tiltale, mens jeg er mere av den stille og forsiktig typen. En gang jeg snakka med en felles bekjent på telefonen, som da var på fest sammen med vedkommende, hørte jeg en kommentar i bakgrunnen, og da rant begeret over. Jeg ble sint, skremte hun jeg snakka med (ikke med vilje :sjenert: ) når jeg meget bestemt krevde å få snakke med hun som kom med kommentaren, og fikk satt henne på pass. Hun var helt spak i andre enden, noe jeg faktisk er litt stolt over.

Endret av fruBeist
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...